Laatste voyeur(s) Lot88quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb mijn territorium vast afgebakend in je fobo.
Laatste voyeur(s) onlogischquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb mijn territorium vast afgebakend in je fobo.
Het was dit of over je heen plassen. Maar ik heb geen piemel dus over iets heen plassen is best lastig. Dan maar zo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) Lot88
Lot88
Lot88
Lot88
Lot88
Stalker
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Het was dit of over je heen plassen. Maar ik heb geen piemel dus over iets heen plassen is best lastig. Dan maar zo.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) onlogisch
JanCees
Dimachaerus
mrDevil
LovelyLady
Typisch
Amarantha
ha jelly.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:55 schreef Saind het volgende:
Die fobo's zijn wel echt voor de mensen van de cu2 generatie die zijn blijven hangen hè
zag je mijn filmpje nog gister? Was iemand die een heel varken uit elkaar aan het halen was.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:55 schreef Saind het volgende:
Die fobo's zijn wel echt voor de mensen van de cu2 generatie die zijn blijven hangen hè
Nee, hier gepost?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zag je mijn filmpje nog gister? Was iemand die een heel varken uit elkaar aan het halen was.
Ja, maar zal hem via dm nog een keer versturen. Wil Lot niet gelijk misselijk maken.quote:
Al gevondenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, maar zal hem via dm nog een keer versturen. Wil Lot niet gelijk misselijk maken.
o ik kan wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, maar zal hem via dm nog een keer versturen. Wil Lot niet gelijk misselijk maken.
Wil je mij voortaan niet overslaan in je rondje DM's?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nice. ze hebben ook een koeversie.quote:
SOWquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Veel erger dan het beeld in de spiegel zal het niet zijn
Ik kijk meestal Scott Rea z'n dingen, gast in Engeland die dit soort shit ook doetquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nice. ze hebben ook een koeversie.
Je bent wel onzeker zeg, ben je soms dik?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je mij voortaan niet overslaan in je rondje DM's?
Ik voel mij gepasseerd nu
Geen idee, ik was iets aan het kijken van een bluefin tuna en toen kwam deze langs.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kijk meestal Scott Rea z'n dingen, gast in Engeland die dit soort shit ook doet
O maar als je eens buiten zou komen dan wist je dat er ook mensen bestaan die niet een huid als een maankraterlandschap hebben.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Veel erger dan het beeld in de spiegel zal het niet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |