Wel fijn, anders droogt de tandpasta uit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
N1ek- draait tandpastatube dopjes op tandpastatubes.
Ik vroeg me laatst af hoe het kan dat tandpasta met kleurtjes er nooit als 1 gemengde kleur uitkomt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spel je het niet als 'tandpastatubedopje'?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Favoriete stad in Europaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Over twee weken weer in berlijn
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vroeg me laatst af hoe het kan dat tandpasta met kleurtjes er nooit als 1 gemengde kleur uitkomt.
Daar hebben ze dat super mooie sportcomplex! Heb ik vroeger veel wedstrijden gereden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu Hardenberg, volgende maand Vroomshoop.
Je weet dat een dorp niks is als je het herinnerd aan een sportcomplexquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Daar hebben ze dat super mooie sportcomplex! Heb ik vroeger veel wedstrijden gereden.
Viel klein beetje tegen. Het eten enzo natuurlijk fantastisch maar de stoelen en tvs in dit vliegtuig waren al tikkeltje verouderd. Heb betere tv gehad in economyquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoe was etihad business. Ik over 2,5 maand Emirates business
Welk vliegtuig. Gebruik die tv nooitquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Viel klein beetje tegen. Het eten enzo natuurlijk fantastisch maar de stoelen en tvs in dit vliegtuig waren al tikkeltje verouderd. Heb betere tv gehad in economy
Ik ben nooit in hardenberg zelf geweest, alleen in het sportpark.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Je weet dat een dorp niks is als je het herinnerd aan een sportcomplex
Hardenberg bedoel je? Of Vroomshoop?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Daar hebben ze dat super mooie sportcomplex! Heb ik vroeger veel wedstrijden gereden.
Pff moet ik even opzoeken. Was sowieso Boeing.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Welk vliegtuig. Gebruik die tv nooit
Klopt doen die MO maatschappijen sowiesoquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff moet ik even opzoeken. Was sowieso Boeing.
Wat wel goed was ook 2e vlucht in economy kreeg je echt bestek en niet van die plastic zooi.
hardenberg ja. Daar heb je de voetbalclub praktisch naast de rijvereniging zitten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hardenberg bedoel je? Of Vroomshoop?
Ik normaal ook niet veel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Welk vliegtuig. Gebruik die tv nooit
matige conditie.quote:
Vliegveld van Abu dhabi was echt slecht trouwens. Meer dan een halfuur taxi en toen niet aan een slurf maar met zo'n trap naar beneden en ook nog met de bus. Toen tyfuseind lopen, bier gedronken voor 15 euro, weer enorm stuk lopen en weer in de bus. Dat kon echt niet. Er is 1 stuk dat ziet er goed uit rest is oude sani.quote:
Zet 'm als avatar, hoef je 'm aan niemand te sturenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Wie wil er straks een pasfoto van mij?
leanquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet 'm als avatar, hoef je 'm aan niemand te sturen
Avatars zijn blauw. En ik zit niet bij die blauwen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet 'm als avatar, hoef je 'm aan niemand te sturen
gek zegquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:40 schreef vincenzo78 het volgende:
je UI.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Avatars zijn blauw. En ik zit niet bij die blauwen.
Ik gok dat hij straks stelt dat hij een enorm luie big is en de deur dichtdoen teveel moeite is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik een stappenplan op mag stellen zou 'de deur dicht doen' bovenaan het stappenplan staan
Kan maar zo, ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hardenberg ja. Daar heb je de voetbalclub praktisch naast de rijvereniging zitten.
IK ik IK!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wil jij zostraks een pasfoto van een prins op het witte paard?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan maar zo, ben er nog nooit geweest
Vraag het aan Onlo.quote:
Hoe oud is Onlo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vraag het aan Onlo.
Onlo is 2 meter lang (ik weet dat je van lange mannen houdt, ik heb alleen een lange “je weet wel”).
Onlo houdt van vrouwen.
Onlo is bereid om afstanden te maken (zie zijn verschillende Feyenoord uitjes).
Onlo houdt kapsalons.
En Onlo gaat langzaamaan naar een vetpercentage van 10%.
Enige nadeel: Onlo is blauw.
Nou Onlo, als dit geen goed verkooppraatje is, weet ik het ook niet meer.
minimaal 18+quote:
Bedankt maat. Het is nu wachten op de DM van Lot waarna ze me allerlei oneerbiedige voorstellen gaat doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vraag het aan Onlo.
Onlo is 2 meter lang (ik weet dat je van lange mannen houdt, ik heb alleen een lange “je weet wel”).
Onlo houdt van vrouwen.
Onlo is bereid om afstanden te maken (zie zijn verschillende Feyenoord uitjes).
Onlo houdt kapsalons.
En Onlo gaat langzaamaan naar een vetpercentage van 10%.
Enige nadeel: Onlo is blauw.
Nou Onlo, als dit geen goed verkooppraatje is, weet ik het ook niet meer.
Ik heb mijn territorium vast afgebakend in je fobo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat. Het is nu wachten op de DM van Lot waarna ze me allerlei oneerbiedige voorstellen gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |