Wel fijn, anders droogt de tandpasta uit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
N1ek- draait tandpastatube dopjes op tandpastatubes.
Ik vroeg me laatst af hoe het kan dat tandpasta met kleurtjes er nooit als 1 gemengde kleur uitkomt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spel je het niet als 'tandpastatubedopje'?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Favoriete stad in Europaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Over twee weken weer in berlijn
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vroeg me laatst af hoe het kan dat tandpasta met kleurtjes er nooit als 1 gemengde kleur uitkomt.
Daar hebben ze dat super mooie sportcomplex! Heb ik vroeger veel wedstrijden gereden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu Hardenberg, volgende maand Vroomshoop.
Je weet dat een dorp niks is als je het herinnerd aan een sportcomplexquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Daar hebben ze dat super mooie sportcomplex! Heb ik vroeger veel wedstrijden gereden.
Viel klein beetje tegen. Het eten enzo natuurlijk fantastisch maar de stoelen en tvs in dit vliegtuig waren al tikkeltje verouderd. Heb betere tv gehad in economyquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoe was etihad business. Ik over 2,5 maand Emirates business
Welk vliegtuig. Gebruik die tv nooitquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Viel klein beetje tegen. Het eten enzo natuurlijk fantastisch maar de stoelen en tvs in dit vliegtuig waren al tikkeltje verouderd. Heb betere tv gehad in economy
Ik ben nooit in hardenberg zelf geweest, alleen in het sportpark.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Je weet dat een dorp niks is als je het herinnerd aan een sportcomplex
Hardenberg bedoel je? Of Vroomshoop?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Daar hebben ze dat super mooie sportcomplex! Heb ik vroeger veel wedstrijden gereden.
Pff moet ik even opzoeken. Was sowieso Boeing.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Welk vliegtuig. Gebruik die tv nooit
Klopt doen die MO maatschappijen sowiesoquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff moet ik even opzoeken. Was sowieso Boeing.
Wat wel goed was ook 2e vlucht in economy kreeg je echt bestek en niet van die plastic zooi.
hardenberg ja. Daar heb je de voetbalclub praktisch naast de rijvereniging zitten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hardenberg bedoel je? Of Vroomshoop?
Ik normaal ook niet veel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Welk vliegtuig. Gebruik die tv nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |