SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Herman van Veenquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
Dit komt me zo bekend voor... is het ook gecoverd in het Nederlands of Engels?
Truste livelinkquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Jacques Brel![]()
![]()
Na Jacques ga ik ook richting bed. Dank je wel Mad en Oscar voor het draaien vanavond. Het was helend.
Lucky
Trustenquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Jacques Brel![]()
![]()
Na Jacques ga ik ook richting bed. Dank je wel Mad en Oscar voor het draaien vanavond. Het was helend.
Lucky
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Jacques Brel![]()
![]()
Lucky
Thanks Bakkerquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te moe om echt mee te luisteren ofzo, maar ik wil wel even mijn medeleven met jullie allemaal tonen hier
Trustequote:Op vrijdag 29 september 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Jacques Brel![]()
![]()
Lucky
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te moe om echt mee te luisteren ofzo, maar ik wil wel even mijn medeleven met jullie allemaal tonen hier
Truste Diaan. Fijn dat je er wasquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn ogen vallen ook bijna dicht. Ik ga zo maar eens naar bed.
Wat een fijne en bijzondere avond was het hier vanavond. Bedankt!![]()
![]()
Lucky, heel veel sterkte met alles wat er gaat komen en daarna![]()
Truste Diaanquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Muis had bijzonder genoten.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:02 schreef Rafeiro het volgende:
Maar desalniettemin, een woord waarvan muis mijns inziens het gebruik zou toejuichen denk ik dat de muziek vanavond zeer respectvol en gepast is. Althans op de momenten dat ik hier was.
Nu ook weer een Franstalig nummer, "Elle applaudirait"
Hij heeft het gejat van Acda&de Munnik.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef just me het volgende:
Nooit geweten dat Bowie dit ook uitgebracht heeft
klinkt lekker rauw
Trustenquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Old Amsterdamquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:03 schreef Fogel het volgende:
Dat er veel goede kaas moge zijn waar ze nu is
Bowie was fan van Scott Walker en Scott Walker enorm van Brel.... dus vandaarquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef just me het volgende:
klinkt lekker rauw
De boefquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft het gejat van Acda&de Munnik.
Dank je en welterusten.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Nu moet je echt ophouden met je chips en oude kaas hoorquote:
Spiek jij nu op mijn playlist?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft het gejat van Acda&de Munnik.
foxje wist je het nog niet?quote:
Muis is ons vanmiddag ontvallen, tailquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu moet je echt ophouden met je chips en oude kaas hoor
Had ie hier geen huis?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef just me het volgende:
klinkt lekker rauw
Sowwyquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Spiek jij nu op mijn playlist?
Wat weet ik nog niet?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
foxje wist je het nog niet?
de ene keer zit Diaan naast je en nu spiekt iemand anders meequote:Op vrijdag 29 september 2017 23:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Spiek jij nu op mijn playlist?
Welterusten!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Jacques Brel![]()
![]()
Lucky
MaryMouse is vanmiddag overledenquote:
gecondeleerd. Ben er stil van.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Muis is ons vanmiddag ontvallen, tail
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:03 schreef Fogel het volgende:
Dat er veel goede kaas moge zijn waar ze nu is
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
MaryMouse is vanmiddag overleden
Smeltkaas zekerquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Melting nam iedere keer zeer smaakvolle kaas mee. Ook daar genoot ze van. Lekkerbekkie hoor en heerlijk koken ook.
quote:
Nee tail, gewoon bij ons blijven!quote:
Geen probleem.quote:
En bijna een koe!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen probleem.
We maken er een beetje een bitterzoet feestje van.
Er is bier, whisky, kaas en chips.
Goftedomme... daar ging mijn wijnquote:
Hi hi, je laatste?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
Goftedomme... daar ging mijn wijn
Nee kopkaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik kan niet omgaan met de dood. Hoop het ook nooit te kunnen. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen of doen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Nee tail, gewoon bij ons blijven!
Je hoeft niets te zeggen of te doenquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met de dood. Hoop het ook nooit te kunnen. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen of doen.
Ditquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Nee tail, gewoon bij ons blijven!
Plop een biertje open en lees mee. Dat doen wij ook. En het helpt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
Ik kan niet omgaan met de dood. Hoop het ook nooit te kunnen. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen of doen.
Het hoort bij het leven. Muisje is in mijn handen overleden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
LOL, heb je haar kast nooit gezien? En de kelder.....quote:
Wat CindieY zegt... - er wordt niet van je verwacht dat je nu een lap tekst typt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel sipquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het hoort bij het leven. Muisje is in mijn handen overleden.
De kast in de kamer? Daar kan een hele winkel in!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
LOL, heb je haar kast nooit gezien? En de kelder.....
Ik dacht eerst dat haar huis een winkel wasquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De kast in de kamer? Daar kan een hele winkel in!
Nou, ik ben er eigenlijk een beetje gepist over dat niemand het nieuwe testament nog niet even overgetypt en gepost heeft.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat CindieY zegt... - er wordt niet van je verwacht dat je nu een lap tekst typt.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat haar huis een winkel was
Malle Just Mietje...quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat haar huis een winkel was
In a hole in the ground there lived a Jesus.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, ik ben er eigenlijk een beetje gepist over dat niemand het nieuwe testament nog niet even overgetypt en gepost heeft.
Gaat niet meer zo snelquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, ik ben er eigenlijk een beetje gepist over dat niemand het nieuwe testament nog niet even overgetypt en gepost heeft.
quote:
Ja, het is zwaar kut, maar er zijn meer mensen die er mee te maken hebben én krijgen. Toch gaat en moet het leven door. Hoe zwaar het ook is.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:14 schreef CindieY het volgende:
Ik ben in het begin tijdens de show van MadMaster wel tig keer met een bericht begonnen en heb dat ook weer weggehaald. Maar uiteindelijk, het geeft niet, kom maar door. Het is gewoon kut. Heel erg kut. Ook al heb ik Muis nooit echt meegemaakt in de topics, het feit blijft dat ze een mede-fokker is en een mede R49-luisteraar en DJ en een muziekliefhebber. Kut is het en blijft het.
Je bent hier niet alleen Koenquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:17 schreef Koen66 het volgende:
ik kan heel slecht omgaan met verdrietige mensen, dan hou ik het ook niet droog
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:16 schreef just me het volgende:
En ondertussen doet knokkels zijn best om online te komen
Ben blij dat je hier enige vorm van "troost" kan vinden. Daarvoor is het eigenlijk nog te vers, maar toch.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het is zwaar kut, maar er zijn meer mensen die er mee te maken hebben én krijgen. Toch gaat en moet het leven door. Hoe zwaar het ook is.
Klopt. Tochquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het is zwaar kut, maar er zijn meer mensen die er mee te maken hebben én krijgen. Toch gaat en moet het leven door. Hoe zwaar het ook is.
too much infoquote:
Hij zei headset, niet pret set....quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij zei headset, niet pret set....
* CindieY veegt de sputters van het beeldschermquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij zei headset, niet pret set....
Jullie hebben zat gedaan. En vanavond weer.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben blij dat je hier enige vorm van "troost" kan vinden. Daarvoor is het eigenlijk nog te vers, maar toch.
Ik zou niet weten wat ik ooit voor jou kan betekenen, maar vraag het als jij iets weet.
Ja, net gecheckt en het voelt nog steeds kut.quote:
En zo is het maar netquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoorde laatst iets op tv:
"When something happens that stops your world from turning, you're amazed that when you go outside, the world is actually still turning. And you're wondering why no-one has told the world that it should stop. But then you realize that life goes on, whether you want it to or not. And sooner or later, you will pick up the pieces and embrace life as it goes on."
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:21 schreef spijkerbroek het volgende:
"When something happens that stops your world from turning, you're amazed that when you go outside, the world is actually still turning. And you're wondering why no-one has told the world that it should stop. But then you realize that life goes on, whether you want it to or not. And sooner or later, you will pick up the pieces and embrace life as it goes on."
en de tranen terug te dringen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:16 schreef just me het volgende:
En ondertussen doet knokkels zijn best om online te komen
het is gewoon wel zoquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:21 schreef spijkerbroek het volgende:
mooiquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:22 schreef knokkels het volgende:
Muis.
lieverd.
Ik heb je leren kennen als een vreselijk lieve vrouw. Áltijd stond je klaar voor iemand anders.
Lachen, geinen samen. Maar ook diep-, dieptrieste dingen meemaken samen.
De keren dat ik in Amsterdam was. Elkaar opzoeken. Héérlijke koffie. Priverondleiding door Amsterdam. Op zijn Muis. Zoals alleen JIJ dat zou kunnen.
De keer dat ik samen met je naar de BBQ zou gaan, en dat het op het laatste moment niet lukte. Ik zou je chauffeur zijn. Jij besloot anders en stopte mij in je UFO.
Dank je dat je in mijn leven. ONS leven was.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:22 schreef knokkels het volgende:
Muis.
lieverd.
Ik heb je leren kennen als een vreselijk lieve vrouw. Áltijd stond je klaar voor iemand anders.
De keren dat ik in Amsterdam was. Elkaar opzoeken. Héérlijke koffie. Priverondleiding door Amsterdam. Op zijn Muis. Zoals alleen JIJ dat zou kunnen.
De keer dat ik samen met je naar de BBQ zou gaan, en dat het op het laatste moment niet lukte. Ik zou je chauffeur zijn. Jij besloot anders en stopte mij in je UFO.
Muis.
lieverd.
Dank je wel knok!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:22 schreef knokkels het volgende:
Muis.
lieverd.
knokkelsquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:22 schreef knokkels het volgende:
Muis.
lieverd.
Muis.
lieverd.
Waarheid als eenquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:21 schreef spijkerbroek het volgende:
blijf van mijn koe af !quote:
quote:
quote:
Voorgevoelens zuigen. KEI- en KEIhard!quote:
Muis.
lieverd.
*proest* mijn bier, wat doe je?!quote:
* just me is onschuldigquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*proest* mijn bier, wat doe je?!
Warmte, regen. Keiharde bliksem. Kwam héél snel opzetten. Was net zo snel weer weg.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:24 schreef just me het volgende:
Dat was een stormachtige meet Knokkels!
Ik moest toevallig net even aan een ander Queen-nummer uit dezelfde tijd denken, maar deze is ook prachtig.quote:
those were the days....quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Warmte, regen. Keiharde bliksem. Kwam héél snel opzetten. Was net zo snel weer weg.
Mooi Knokkelsquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:22 schreef knokkels het volgende:
Muis.
lieverd.
Het 1 sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moest toevallig net even aan een ander Queen-nummer uit dezelfde tijd denken, maar deze is ook prachtig.
Luckyquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een kuttekst van knok. Moest er gewoon van huilen.
The Show Must Go Onquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:21 schreef spijkerbroek het volgende:
mijne is bijna op, terwijl ik een paar maanden terug nog zat had. Hoog tijd dat ik jarig benquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:28 schreef CindieY het volgende:
Al die rum hier![]()
* CindieY gaat morgen rum halen
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
ToT zit te genieten met dit muziekblok
Ik moet morgen toch een leeg kratje HJ inleveren, mooie bijdrage voor de rumquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne is bijna op, terwijl ik een paar maanden terug nog zat had. Hoog tijd dat ik jarig ben
In mijn huurcontract staat dat ik geen koeien mag houden, dealbreaker of niet?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:29 schreef just me het volgende:
The show must go on!
waarheid als mijn
Een soort van Top2000 maar dan anders....quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
ToT zit te genieten met dit muziekblok
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In mijn huurcontract staat dat ik geen koeien mag houden, dealbreaker of niet?
Het staat er echt inquote:
ik ben 20/11 pas jarig, duurt nog te langquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet morgen toch een leeg kratje HJ inleveren, mooie bijdrage voor de rum
Jerseykoeien zijn een stuk kleiner dan de standaard Nederlandse koeienquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In mijn huurcontract staat dat ik geen koeien mag houden, dealbreaker of niet?
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:32 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de show, ik moet er vandoor.
Sterkte iedereen, en met name Lucky.
Arme kabouter....quote:
Truste Fogel...quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:32 schreef Fogel het volgende:
Wat is er met mijn kabouters ?quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:32 schreef Fogel het volgende:
Thanks, Fogel!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:32 schreef Fogel het volgende:
Kabouter Plop(je)quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kabouter? Ik denk dat je in de war bent
En de melk is nog beter ook zegt men. Maar mag nietquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jerseykoeien zijn een stuk kleiner dan de standaard Nederlandse koeien
Tot laterquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:32 schreef Fogel het volgende:
Oh jee, wat gaat er hier gebeuren ?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alleen als jij 2 meter bentAnders niet
Rustig aan Fogel...quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:32 schreef Fogel het volgende:
Die melk isquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En de melk is nog beter ook zegt men. Maar mag niet
Ik denk gewoon niet dat mensen mij snel een kabouter zullen noemen, that's allquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:34 schreef just me het volgende:
[..]
Oh jee, wat gaat er hier gebeuren ?
Dude.. hoeveel heb jij gedronken..?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk gewoon niet dat mensen mij snel een kabouter zullen noemen, that's all
Vertikaal gelimiteerd?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh ja ik mag niet alles serieus nemenquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
*plop*quote:
Duderinne dan nog altijdquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dude.. hoeveel heb jij gedronken..?
Zolang jij CindieY een "dude" noemt, maken we ons meer zorgen over jouw drankgebruik dan over haar...quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dude.. hoeveel heb jij gedronken..?
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang jij CindieY een "dude" noemt, maken we ons meer zorgen over jouw drankgebruik dan over haar...
Ik kon jammer genoeg niet eerder, ik ben zsm ingech00ndquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik was eerder vanavond eigenlijk niet van plan om te luisteren, want, maar ik ben toch wel blij dat ik wel ben ingetuned
Kan gebeuren. Goed dat je er bentquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kon jammer genoeg niet eerder, ik ben zsm ingech00nd
Ik noem iedereen "dude", net zoals ik altijd "mogge" zegquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
Zolang jij CindieY een "dude" noemt, maken we ons meer zorgen over jouw drankgebruik dan over haar...
dat is genderneutraalquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik noem iedereen "dude", net zoals ik altijd "mogge" zeg
Dude (m/v/o/l/b/g/t/q)quote:
Zou het dan niet "Dud" moeten zijn? iets dat nooit afgaat op een ander?quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik was al tijdje stil, nu helemaal.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zou het dan niet "Dud" moeten zijn? iets dat nooit afgaat op een ander?
Pietquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ha Piet. Mooi dat je je even laat zienquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had je graag gezien onder betere omstandigheden, maar tof dat je even aan komt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De ballon die mijn eigen mw. MM mocht ontvangen van Muis begin dit jaar.
Ondanks haar eigen ellende was ze zo attent om hier aandacht aan te denken...
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ha Piet. Mooi dat je je even laat zien
[ afbeelding ]
tofquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
We hadden naar een hoop Radio 49 mensen willen gaan, waaronder jij. En Sas en Sjuuf en Knok en ToT en en en ......quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Truste Mad, nogmaals dank voor jouw show en je aanwezigheid.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Mensen, ik ga aftaaien...
Lucky, heel veel sterkte met het vervolg en diep respect voor je relativeringsvermogen en aanwezigheid hier vanavond...
Diepe buiging!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:43 schreef MadMaster het volgende:
In Antwerpen kwamen we dit tegen en ook toen moesten we aan Muis denken...
[ afbeelding ]
Welterusten. En nogmaals bedankt voor je show.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Lucky, heel veel sterkte met het vervolg en diep respect voor je relativeringsvermogen en aanwezigheid hier vanavond...
Diepe buiging!
[ afbeelding ]
Ik ga dit natuurlijk niet missen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Goed dat je er bent
Slaap lekker Mad, dank voor je show. Ook al heb ik hem niet mee kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Diepe buiging!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:48 schreef GodmotherR49 het volgende:
* GodmotherR49 is zo ontzettend trots op R49
absoluutquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi dat heel R49, oud en nieuw, samenkomt op zo'n dag.
Close to the edge.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht al: die stem klinkt bekend.... - de zanger van Yes
Hee gozert, sterkte man.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad, Oscar, heel erg bedankt voor de respectvolle wijze waarmee jullie vanavond bezig zijn geweest, zonder jullie humor te verliezen.
En mensen die zijn slapen, of om andere reden nu weg zijn en ik heb gemist: DANK!
Lieve Lucky, je hoort bij ons!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad, Oscar, heel erg bedankt voor de respectvolle wijze waarmee jullie vanavond bezig zijn geweest, zonder jullie humor te verliezen.
En mensen die zijn slapen, of om andere reden nu weg zijn en ik heb gemist: DANK!
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We hadden naar een hoop Radio 49 mensen willen gaan, waaronder jij. En Sas en Sjuuf en Knok en ToT en en en ......
Piet hoe gaat ie met je eigen verlies.. ?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Muis heb de toegang voor me geregeld en daarna nog vele DM's. Damned dit komt hard aan.
Het minste dat ik kon doen...quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bedankt, Piet! Toch staat deze nick je het beste hoor. Alles onder controle met je muts?quote:
Bijna 85 is een ander verhaal en mijn moeder leeft nog zolang het duurt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet hoe gaat ie met je eigen verlies.. ?
De deur staat hier altijd* open hoor, als je eraan toe bentquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We hadden naar een hoop Radio 49 mensen willen gaan, waaronder jij. En Sas en Sjuuf en Knok en ToT en en en ......
Immer, godverdomme!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben een aapje die haar maar een paar keer ontmoet heeft. So hard not to cry. Een lieverd, een schat. Lucky please herinner dat.
Stien_Struis wordt steeds eigenwijzer.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bedankt, Piet! Toch staat deze nick je het beste hoor. Alles onder controle met je muts?
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stien_Struis wordt steeds eigenwijzer.
Duh....quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stien_Struis vertoont qua gedrag opvallende gelijkenissen met jou...quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:46 schreef Rafeiro het volgende:
Muis,
Voor ons stond jij als een huis,
Voor jou sloeg iedereen een kruis,
De echte moeder van de radio
Ons soms verwennen met een show.
Voor altijd in onze gedachten lieve muis.
Ik heb haar nog nooit ontmoet, en heb toch best wel wat zeer vochtige ogen gehad vanmiddag en vanvond.. Alleen door haar shows en posts hier. Hoe het moet zijn voor mensen die haar persoonlijk kennen, kan ik alleen maar gokken.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben een aapje die haar maar een paar keer ontmoet heeft. So hard not to cry. Een lieverd, een schat. Lucky please herinner dat.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Programma van vandaag
20:30 - 00:05 Oscar - Mouse Memories and more
00:05 - 02:00 DJ Knokkels - Party In The Lucky Light
Zie DMquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi dat heel R49, oud en nieuw, samenkomt op zo'n dag.
Dat krijg je na ruim 35 jaar.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stien_Struis vertoont qua gedrag opvallende gelijkenissen met jou...
Het gedeelde lief en lied vanavond alleen al heeft mij kippenvel en waterige ogen bezorgd. Plus alles wat ik al gezegd heb.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit ontmoet, en heb toch best wel wat zeer vochtige ogen gehad vanmiddag en vanvond.. Alleen door haar shows en posts hier. Hoe het moet zijn voor mensen die haar persoonlijk kennen, kan ik alleen maar gokken.
Persoonlijk was ik toen ik het hoorde even compleet de weg kwijtquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit ontmoet, en heb toch best wel wat zeer vochtige ogen gehad vanmiddag en vanvond.. Alleen door haar shows en posts hier. Hoe het moet zijn voor mensen die haar persoonlijk kennen, kan ik alleen maar gokken.
Pietquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik kende Muis ook puur vanuit dit topic. Ik had het vanavond vooral even moeilijk toen MadMaster "Ik zie een muis" draaide.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
R49quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het gedeelde lief en lied vanavond alleen al heeft mij kippenvel en waterige ogen bezorgd. Plus alles wat ik al gezegd heb.
Nogmaals. Wat een mooi topic zijn we. Uit de grond van mijn hart.
Mijn 1e ontmoeting met Muis, ik had haar daarvoor nog nooit gezien, was in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik kende Muis ook puur vanuit dit topic. Ik had het vanavond vooral even moeilijk toen MadMaster "Ik zie een muis" draaide.
Jij ook voor het luisteren.quote:
Mijn pa is net hemelen maar dit doet me meer.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Persoonlijk was ik toen ik het hoorde even compleet de weg kwijt
Ik was er echt even stil van...quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Persoonlijk was ik toen ik het hoorde even compleet de weg kwijt
Sterkte, manquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn pa is net hemelen maar dit doet me meer.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
dag lieve Muisquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna een afscheidsliedje....
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:58 schreef spijkerbroek het volgende:
En met z'n allen even bijna 4 topics volgeluld over dat maffe mens sinds vanmiddag![]()
Was toevallig ff lurken in laatste.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:58 schreef spijkerbroek het volgende:
En met z'n allen even bijna 4 topics volgeluld over dat maffe mens sinds vanmiddag![]()
Hoe ga je dat oplossen als je later aan die deur staat te hengsten en je mag er niet in? Oh wacht...quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ditquote:
Mijn pa regelt wel wat daarboven. zo denkt mijn moeder ook en die gaat er binnenkort ook heen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe ga je dat oplossen als je later aan die deur staat te hengsten en je mag er niet in? Oh wacht...
Toch gecondoleerd daarmee. Hoe oud hij ook is geworden, het blijft wel je vader. Sterkte.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Well now Mary,
I guess it's time to go
I hope someway somehow, you like this little show...
Goodnight Mary
Dan ben ik blij voor je dat je dat hebt ervaren.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stront eigenwijs maf mens was het! Je kan je echt geen betere vrouw wensen, zó lief!
Net zo'n ritselaar dus.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn pa regelt wel wat daarboven. zo denkt mijn moeder ook en die gaat er binnenkort ook heen.
Daar ben ik zeer, zéér dankbaar voor.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan ben ik blij voor je dat je dat hebt ervaren.
Dank man, het was prachtig.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jullie allemaal bedankt voor het luisteren. * OscarMopperkont wist niet dat er zoveel tranen in hem zaten...
Ik wil gewoon nog niet slapen!quote:
Die moest ook gewoonquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Top of Flop: French Montana,,,,,,,, ow wacht......
Hier de complete playlistquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank man, het was prachtig.
quote:Ben E. King - Stand By Me
Puff Daddy & The Family Feat. Faith Evans & 112 - I'll Be Missing You
Billy Joel - Goodnight Saigon
Moby - Why Does My Heart Feel So Bad?
Various Artists - Eminem - When I'm Gone
Vera Lynn - We'll Meet Again
David Bowie - "Heroes"
Various - Jimi Hendrix - The wind cries Mary
Frank Boeijen - Zeg me dat het niet zo is
Disney Classics - Main Street Electrical Parade
R.E.M. - Radio Free Europe
Keith West - Excerpt from a Teenage Opera (1967)
Mark & Clark Band - Worn Down Piano
Fatboy Slim & Riva Starr - Eat Sleep Rave Repeat (Calvin Harris Mix)
Lamme Frans – Wakker Met Een Biertje
carpenters - top of the world
Sting - Russians
Billy Joel - Leningrad
David Bowie - Lazarus
Glen Campbell A Better Place
Warren Zevon - Keep Me In Your Heart
Peter Gabriel - Don't Give Up
Robert Long "Liedje voor als ik er niet meer ben"-
Pink Floyd - Wish You Were Here
The Steve Miller Band - Winter Time
Cuby + Blizzards - Window Of My Eyes
The Moody Blues - Nights In White Satin
AIR - Remember
Morrissey - Friday Mourning
Robert Palmer - Lucky & Mary
Hype - Mary
Harry Belafonte - Banana Boat Song (Day O) - 1956
What a wonderful world - LOUIS ARMSTRONG.
Ricky Nelson - Ricky nelson - Hello Mary Mouse
Carole King - It Might As Well Rain In September
Otis Redding - Sitting On The Dock Of The Bay
Lou Reed - Perfect Day
jacques Brel _ La Chanson des Vieux Amants
David Bowie - Port Of Amsterdam
Acda & de Munnik - Zwerver Met Een Wekker
Reflections - Grey Lotus
Oasis - Whatever
Queen - These Are The Days Of Our Lives
Queen - The Show Must Go On
The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
One More Light - Linkin Park
Editors - Well Worn Hand
Vangelis - So Long Ago, So Clear
Snow Patrol - Run
Dschinghis Khan - Moskau
Lou Reed & John Cale - Hello It's Me
Reinhard Mey - Gute Nacht Freunde (original)
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier de complete playlist
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |