quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:43 schreef MadMaster het volgende:
In Antwerpen kwamen we dit tegen en ook toen moesten we aan Muis denken...
[ afbeelding ]
Welterusten. En nogmaals bedankt voor je show.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Mensen, ik ga aftaaien...
Lucky, heel veel sterkte met het vervolg en diep respect voor je relativeringsvermogen en aanwezigheid hier vanavond...
Diepe buiging!
[ afbeelding ]
Ik ga dit natuurlijk niet missen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Goed dat je er bent
Slaap lekker Mad, dank voor je show. Ook al heb ik hem niet mee kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Mensen, ik ga aftaaien...
Lucky, heel veel sterkte met het vervolg en diep respect voor je relativeringsvermogen en aanwezigheid hier vanavond...
Diepe buiging!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:48 schreef GodmotherR49 het volgende:
* GodmotherR49 is zo ontzettend trots op R49
absoluutquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi dat heel R49, oud en nieuw, samenkomt op zo'n dag.
Close to the edge.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht al: die stem klinkt bekend.... - de zanger van Yes
Hee gozert, sterkte man.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad, Oscar, heel erg bedankt voor de respectvolle wijze waarmee jullie vanavond bezig zijn geweest, zonder jullie humor te verliezen.
En mensen die zijn slapen, of om andere reden nu weg zijn en ik heb gemist: DANK!
Lieve Lucky, je hoort bij ons!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad, Oscar, heel erg bedankt voor de respectvolle wijze waarmee jullie vanavond bezig zijn geweest, zonder jullie humor te verliezen.
En mensen die zijn slapen, of om andere reden nu weg zijn en ik heb gemist: DANK!
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We hadden naar een hoop Radio 49 mensen willen gaan, waaronder jij. En Sas en Sjuuf en Knok en ToT en en en ......
Piet hoe gaat ie met je eigen verlies.. ?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Muis heb de toegang voor me geregeld en daarna nog vele DM's. Damned dit komt hard aan.
Het minste dat ik kon doen...quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bedankt, Piet! Toch staat deze nick je het beste hoor. Alles onder controle met je muts?quote:
Bijna 85 is een ander verhaal en mijn moeder leeft nog zolang het duurt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet hoe gaat ie met je eigen verlies.. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |