quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:43 schreef MadMaster het volgende:
In Antwerpen kwamen we dit tegen en ook toen moesten we aan Muis denken...
[ afbeelding ]
Welterusten. En nogmaals bedankt voor je show.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Mensen, ik ga aftaaien...
Lucky, heel veel sterkte met het vervolg en diep respect voor je relativeringsvermogen en aanwezigheid hier vanavond...
Diepe buiging!
[ afbeelding ]
Ik ga dit natuurlijk niet missen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Goed dat je er bent
Slaap lekker Mad, dank voor je show. Ook al heb ik hem niet mee kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Mensen, ik ga aftaaien...
Lucky, heel veel sterkte met het vervolg en diep respect voor je relativeringsvermogen en aanwezigheid hier vanavond...
Diepe buiging!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:48 schreef GodmotherR49 het volgende:
* GodmotherR49 is zo ontzettend trots op R49
absoluutquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi dat heel R49, oud en nieuw, samenkomt op zo'n dag.
Close to the edge.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht al: die stem klinkt bekend.... - de zanger van Yes
Hee gozert, sterkte man.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad, Oscar, heel erg bedankt voor de respectvolle wijze waarmee jullie vanavond bezig zijn geweest, zonder jullie humor te verliezen.
En mensen die zijn slapen, of om andere reden nu weg zijn en ik heb gemist: DANK!
Lieve Lucky, je hoort bij ons!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad, Oscar, heel erg bedankt voor de respectvolle wijze waarmee jullie vanavond bezig zijn geweest, zonder jullie humor te verliezen.
En mensen die zijn slapen, of om andere reden nu weg zijn en ik heb gemist: DANK!
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We hadden naar een hoop Radio 49 mensen willen gaan, waaronder jij. En Sas en Sjuuf en Knok en ToT en en en ......
Piet hoe gaat ie met je eigen verlies.. ?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Muis heb de toegang voor me geregeld en daarna nog vele DM's. Damned dit komt hard aan.
Het minste dat ik kon doen...quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bedankt, Piet! Toch staat deze nick je het beste hoor. Alles onder controle met je muts?quote:
Bijna 85 is een ander verhaal en mijn moeder leeft nog zolang het duurt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet hoe gaat ie met je eigen verlies.. ?
De deur staat hier altijd* open hoor, als je eraan toe bentquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We hadden naar een hoop Radio 49 mensen willen gaan, waaronder jij. En Sas en Sjuuf en Knok en ToT en en en ......
Immer, godverdomme!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben een aapje die haar maar een paar keer ontmoet heeft. So hard not to cry. Een lieverd, een schat. Lucky please herinner dat.
Stien_Struis wordt steeds eigenwijzer.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bedankt, Piet! Toch staat deze nick je het beste hoor. Alles onder controle met je muts?
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stien_Struis wordt steeds eigenwijzer.
Duh....quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stien_Struis vertoont qua gedrag opvallende gelijkenissen met jou...quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:46 schreef Rafeiro het volgende:
Muis,
Voor ons stond jij als een huis,
Voor jou sloeg iedereen een kruis,
De echte moeder van de radio
Ons soms verwennen met een show.
Voor altijd in onze gedachten lieve muis.
Ik heb haar nog nooit ontmoet, en heb toch best wel wat zeer vochtige ogen gehad vanmiddag en vanvond.. Alleen door haar shows en posts hier. Hoe het moet zijn voor mensen die haar persoonlijk kennen, kan ik alleen maar gokken.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben een aapje die haar maar een paar keer ontmoet heeft. So hard not to cry. Een lieverd, een schat. Lucky please herinner dat.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Programma van vandaag
20:30 - 00:05 Oscar - Mouse Memories and more
00:05 - 02:00 DJ Knokkels - Party In The Lucky Light
Zie DMquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi dat heel R49, oud en nieuw, samenkomt op zo'n dag.
Dat krijg je na ruim 35 jaar.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stien_Struis vertoont qua gedrag opvallende gelijkenissen met jou...
Het gedeelde lief en lied vanavond alleen al heeft mij kippenvel en waterige ogen bezorgd. Plus alles wat ik al gezegd heb.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit ontmoet, en heb toch best wel wat zeer vochtige ogen gehad vanmiddag en vanvond.. Alleen door haar shows en posts hier. Hoe het moet zijn voor mensen die haar persoonlijk kennen, kan ik alleen maar gokken.
Persoonlijk was ik toen ik het hoorde even compleet de weg kwijtquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit ontmoet, en heb toch best wel wat zeer vochtige ogen gehad vanmiddag en vanvond.. Alleen door haar shows en posts hier. Hoe het moet zijn voor mensen die haar persoonlijk kennen, kan ik alleen maar gokken.
Pietquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik kende Muis ook puur vanuit dit topic. Ik had het vanavond vooral even moeilijk toen MadMaster "Ik zie een muis" draaide.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
R49quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het gedeelde lief en lied vanavond alleen al heeft mij kippenvel en waterige ogen bezorgd. Plus alles wat ik al gezegd heb.
Nogmaals. Wat een mooi topic zijn we. Uit de grond van mijn hart.
Mijn 1e ontmoeting met Muis, ik had haar daarvoor nog nooit gezien, was in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik kende Muis ook puur vanuit dit topic. Ik had het vanavond vooral even moeilijk toen MadMaster "Ik zie een muis" draaide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |