Geen probleem.quote:
En bijna een koe!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen probleem.
We maken er een beetje een bitterzoet feestje van.
Er is bier, whisky, kaas en chips.
Goftedomme... daar ging mijn wijnquote:
Hi hi, je laatste?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
Goftedomme... daar ging mijn wijn
Nee kopkaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik kan niet omgaan met de dood. Hoop het ook nooit te kunnen. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen of doen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Nee tail, gewoon bij ons blijven!
Je hoeft niets te zeggen of te doenquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met de dood. Hoop het ook nooit te kunnen. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen of doen.
Ditquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Nee tail, gewoon bij ons blijven!
Plop een biertje open en lees mee. Dat doen wij ook. En het helpt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
Ik kan niet omgaan met de dood. Hoop het ook nooit te kunnen. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen of doen.
Het hoort bij het leven. Muisje is in mijn handen overleden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
LOL, heb je haar kast nooit gezien? En de kelder.....quote:
Wat CindieY zegt... - er wordt niet van je verwacht dat je nu een lap tekst typt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel sipquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het hoort bij het leven. Muisje is in mijn handen overleden.
De kast in de kamer? Daar kan een hele winkel in!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
LOL, heb je haar kast nooit gezien? En de kelder.....
Ik dacht eerst dat haar huis een winkel wasquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De kast in de kamer? Daar kan een hele winkel in!
Nou, ik ben er eigenlijk een beetje gepist over dat niemand het nieuwe testament nog niet even overgetypt en gepost heeft.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat CindieY zegt... - er wordt niet van je verwacht dat je nu een lap tekst typt.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat haar huis een winkel was
Malle Just Mietje...quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat haar huis een winkel was
In a hole in the ground there lived a Jesus.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, ik ben er eigenlijk een beetje gepist over dat niemand het nieuwe testament nog niet even overgetypt en gepost heeft.
Gaat niet meer zo snelquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, ik ben er eigenlijk een beetje gepist over dat niemand het nieuwe testament nog niet even overgetypt en gepost heeft.
quote:
Ja, het is zwaar kut, maar er zijn meer mensen die er mee te maken hebben én krijgen. Toch gaat en moet het leven door. Hoe zwaar het ook is.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:14 schreef CindieY het volgende:
Ik ben in het begin tijdens de show van MadMaster wel tig keer met een bericht begonnen en heb dat ook weer weggehaald. Maar uiteindelijk, het geeft niet, kom maar door. Het is gewoon kut. Heel erg kut. Ook al heb ik Muis nooit echt meegemaakt in de topics, het feit blijft dat ze een mede-fokker is en een mede R49-luisteraar en DJ en een muziekliefhebber. Kut is het en blijft het.
Je bent hier niet alleen Koenquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:17 schreef Koen66 het volgende:
ik kan heel slecht omgaan met verdrietige mensen, dan hou ik het ook niet droog
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:16 schreef just me het volgende:
En ondertussen doet knokkels zijn best om online te komen
Ben blij dat je hier enige vorm van "troost" kan vinden. Daarvoor is het eigenlijk nog te vers, maar toch.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het is zwaar kut, maar er zijn meer mensen die er mee te maken hebben én krijgen. Toch gaat en moet het leven door. Hoe zwaar het ook is.
Klopt. Tochquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het is zwaar kut, maar er zijn meer mensen die er mee te maken hebben én krijgen. Toch gaat en moet het leven door. Hoe zwaar het ook is.
too much infoquote:
Hij zei headset, niet pret set....quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij zei headset, niet pret set....
* CindieY veegt de sputters van het beeldschermquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij zei headset, niet pret set....
Jullie hebben zat gedaan. En vanavond weer.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben blij dat je hier enige vorm van "troost" kan vinden. Daarvoor is het eigenlijk nog te vers, maar toch.
Ik zou niet weten wat ik ooit voor jou kan betekenen, maar vraag het als jij iets weet.
Ja, net gecheckt en het voelt nog steeds kut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |