SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Herman van Veenquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
Dit komt me zo bekend voor... is het ook gecoverd in het Nederlands of Engels?
Truste livelinkquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Jacques Brel![]()
![]()
Na Jacques ga ik ook richting bed. Dank je wel Mad en Oscar voor het draaien vanavond. Het was helend.
Lucky
Trustenquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Jacques Brel![]()
![]()
Na Jacques ga ik ook richting bed. Dank je wel Mad en Oscar voor het draaien vanavond. Het was helend.
Lucky
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Jacques Brel![]()
![]()
Lucky
Thanks Bakkerquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te moe om echt mee te luisteren ofzo, maar ik wil wel even mijn medeleven met jullie allemaal tonen hier
Trustequote:Op vrijdag 29 september 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Jacques Brel![]()
![]()
Lucky
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te moe om echt mee te luisteren ofzo, maar ik wil wel even mijn medeleven met jullie allemaal tonen hier
Truste Diaan. Fijn dat je er wasquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn ogen vallen ook bijna dicht. Ik ga zo maar eens naar bed.
Wat een fijne en bijzondere avond was het hier vanavond. Bedankt!![]()
![]()
Lucky, heel veel sterkte met alles wat er gaat komen en daarna![]()
Truste Diaanquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Muis had bijzonder genoten.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:02 schreef Rafeiro het volgende:
Maar desalniettemin, een woord waarvan muis mijns inziens het gebruik zou toejuichen denk ik dat de muziek vanavond zeer respectvol en gepast is. Althans op de momenten dat ik hier was.
Nu ook weer een Franstalig nummer, "Elle applaudirait"
Hij heeft het gejat van Acda&de Munnik.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef just me het volgende:
Nooit geweten dat Bowie dit ook uitgebracht heeft
klinkt lekker rauw
Trustenquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Old Amsterdamquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:03 schreef Fogel het volgende:
Dat er veel goede kaas moge zijn waar ze nu is
Bowie was fan van Scott Walker en Scott Walker enorm van Brel.... dus vandaarquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef just me het volgende:
klinkt lekker rauw
De boefquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft het gejat van Acda&de Munnik.
Dank je en welterusten.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Nu moet je echt ophouden met je chips en oude kaas hoorquote:
Spiek jij nu op mijn playlist?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft het gejat van Acda&de Munnik.
foxje wist je het nog niet?quote:
Muis is ons vanmiddag ontvallen, tailquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu moet je echt ophouden met je chips en oude kaas hoor
Had ie hier geen huis?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef just me het volgende:
klinkt lekker rauw
Sowwyquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Spiek jij nu op mijn playlist?
Wat weet ik nog niet?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
foxje wist je het nog niet?
de ene keer zit Diaan naast je en nu spiekt iemand anders meequote:Op vrijdag 29 september 2017 23:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Spiek jij nu op mijn playlist?
Welterusten!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Jacques Brel![]()
![]()
Lucky
MaryMouse is vanmiddag overledenquote:
gecondeleerd. Ben er stil van.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Muis is ons vanmiddag ontvallen, tail
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:03 schreef Fogel het volgende:
Dat er veel goede kaas moge zijn waar ze nu is
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
MaryMouse is vanmiddag overleden
Smeltkaas zekerquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Melting nam iedere keer zeer smaakvolle kaas mee. Ook daar genoot ze van. Lekkerbekkie hoor en heerlijk koken ook.
quote:
Nee tail, gewoon bij ons blijven!quote:
Geen probleem.quote:
En bijna een koe!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen probleem.
We maken er een beetje een bitterzoet feestje van.
Er is bier, whisky, kaas en chips.
Goftedomme... daar ging mijn wijnquote:
Hi hi, je laatste?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
Goftedomme... daar ging mijn wijn
Nee kopkaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik kan niet omgaan met de dood. Hoop het ook nooit te kunnen. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen of doen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Nee tail, gewoon bij ons blijven!
Je hoeft niets te zeggen of te doenquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met de dood. Hoop het ook nooit te kunnen. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen of doen.
Ditquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Nee tail, gewoon bij ons blijven!
Plop een biertje open en lees mee. Dat doen wij ook. En het helpt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
Ik kan niet omgaan met de dood. Hoop het ook nooit te kunnen. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen of doen.
Het hoort bij het leven. Muisje is in mijn handen overleden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
LOL, heb je haar kast nooit gezien? En de kelder.....quote:
Wat CindieY zegt... - er wordt niet van je verwacht dat je nu een lap tekst typt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel sipquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het hoort bij het leven. Muisje is in mijn handen overleden.
De kast in de kamer? Daar kan een hele winkel in!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
LOL, heb je haar kast nooit gezien? En de kelder.....
Ik dacht eerst dat haar huis een winkel wasquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De kast in de kamer? Daar kan een hele winkel in!
Nou, ik ben er eigenlijk een beetje gepist over dat niemand het nieuwe testament nog niet even overgetypt en gepost heeft.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat CindieY zegt... - er wordt niet van je verwacht dat je nu een lap tekst typt.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat haar huis een winkel was
Malle Just Mietje...quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat haar huis een winkel was
In a hole in the ground there lived a Jesus.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, ik ben er eigenlijk een beetje gepist over dat niemand het nieuwe testament nog niet even overgetypt en gepost heeft.
Gaat niet meer zo snelquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, ik ben er eigenlijk een beetje gepist over dat niemand het nieuwe testament nog niet even overgetypt en gepost heeft.
quote:
Ja, het is zwaar kut, maar er zijn meer mensen die er mee te maken hebben én krijgen. Toch gaat en moet het leven door. Hoe zwaar het ook is.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:14 schreef CindieY het volgende:
Ik ben in het begin tijdens de show van MadMaster wel tig keer met een bericht begonnen en heb dat ook weer weggehaald. Maar uiteindelijk, het geeft niet, kom maar door. Het is gewoon kut. Heel erg kut. Ook al heb ik Muis nooit echt meegemaakt in de topics, het feit blijft dat ze een mede-fokker is en een mede R49-luisteraar en DJ en een muziekliefhebber. Kut is het en blijft het.
Je bent hier niet alleen Koenquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:17 schreef Koen66 het volgende:
ik kan heel slecht omgaan met verdrietige mensen, dan hou ik het ook niet droog
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:16 schreef just me het volgende:
En ondertussen doet knokkels zijn best om online te komen
Ben blij dat je hier enige vorm van "troost" kan vinden. Daarvoor is het eigenlijk nog te vers, maar toch.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het is zwaar kut, maar er zijn meer mensen die er mee te maken hebben én krijgen. Toch gaat en moet het leven door. Hoe zwaar het ook is.
Klopt. Tochquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het is zwaar kut, maar er zijn meer mensen die er mee te maken hebben én krijgen. Toch gaat en moet het leven door. Hoe zwaar het ook is.
too much infoquote:
Hij zei headset, niet pret set....quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij zei headset, niet pret set....
* CindieY veegt de sputters van het beeldschermquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij zei headset, niet pret set....
Jullie hebben zat gedaan. En vanavond weer.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben blij dat je hier enige vorm van "troost" kan vinden. Daarvoor is het eigenlijk nog te vers, maar toch.
Ik zou niet weten wat ik ooit voor jou kan betekenen, maar vraag het als jij iets weet.
Ja, net gecheckt en het voelt nog steeds kut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |