Geen probleem.quote:
En bijna een koe!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen probleem.
We maken er een beetje een bitterzoet feestje van.
Er is bier, whisky, kaas en chips.
Goftedomme... daar ging mijn wijnquote:
Hi hi, je laatste?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
Goftedomme... daar ging mijn wijn
Nee kopkaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik kan niet omgaan met de dood. Hoop het ook nooit te kunnen. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen of doen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Nee tail, gewoon bij ons blijven!
Je hoeft niets te zeggen of te doenquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met de dood. Hoop het ook nooit te kunnen. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen of doen.
Ditquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Nee tail, gewoon bij ons blijven!
Plop een biertje open en lees mee. Dat doen wij ook. En het helpt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
Ik kan niet omgaan met de dood. Hoop het ook nooit te kunnen. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen of doen.
Het hoort bij het leven. Muisje is in mijn handen overleden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
LOL, heb je haar kast nooit gezien? En de kelder.....quote:
Wat CindieY zegt... - er wordt niet van je verwacht dat je nu een lap tekst typt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel sipquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het hoort bij het leven. Muisje is in mijn handen overleden.
De kast in de kamer? Daar kan een hele winkel in!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
LOL, heb je haar kast nooit gezien? En de kelder.....
Ik dacht eerst dat haar huis een winkel wasquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De kast in de kamer? Daar kan een hele winkel in!
Nou, ik ben er eigenlijk een beetje gepist over dat niemand het nieuwe testament nog niet even overgetypt en gepost heeft.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat CindieY zegt... - er wordt niet van je verwacht dat je nu een lap tekst typt.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat haar huis een winkel was
Malle Just Mietje...quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat haar huis een winkel was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |