De boefquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft het gejat van Acda&de Munnik.
Dank je en welterusten.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn ogen vallen ook bijna dicht. Ik ga zo maar eens naar bed.
Wat een fijne en bijzondere avond was het hier vanavond. Bedankt!![]()
![]()
Lucky, heel veel sterkte met alles wat er gaat komen en daarna![]()
Nu moet je echt ophouden met je chips en oude kaas hoorquote:
Spiek jij nu op mijn playlist?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft het gejat van Acda&de Munnik.
foxje wist je het nog niet?quote:
Muis is ons vanmiddag ontvallen, tailquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu moet je echt ophouden met je chips en oude kaas hoor
Had ie hier geen huis?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:04 schreef just me het volgende:
Nooit geweten dat Bowie dit ook uitgebracht heeft
klinkt lekker rauw
Sowwyquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Spiek jij nu op mijn playlist?
Wat weet ik nog niet?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
foxje wist je het nog niet?
de ene keer zit Diaan naast je en nu spiekt iemand anders meequote:Op vrijdag 29 september 2017 23:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Spiek jij nu op mijn playlist?
Welterusten!quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Jacques Brel![]()
![]()
Na Jacques ga ik ook richting bed. Dank je wel Mad en Oscar voor het draaien vanavond. Het was helend.
Lucky
MaryMouse is vanmiddag overledenquote:
gecondeleerd. Ben er stil van.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Muis is ons vanmiddag ontvallen, tail
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:03 schreef Fogel het volgende:
Dat er veel goede kaas moge zijn waar ze nu is
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
MaryMouse is vanmiddag overleden
Smeltkaas zekerquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Melting nam iedere keer zeer smaakvolle kaas mee. Ook daar genoot ze van. Lekkerbekkie hoor en heerlijk koken ook.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |