Jij ook voor het luisteren.quote:
Mijn pa is net hemelen maar dit doet me meer.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Persoonlijk was ik toen ik het hoorde even compleet de weg kwijt
Ik was er echt even stil van...quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Persoonlijk was ik toen ik het hoorde even compleet de weg kwijt
Sterkte, manquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn pa is net hemelen maar dit doet me meer.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
dag lieve Muisquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna een afscheidsliedje....
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:58 schreef spijkerbroek het volgende:
En met z'n allen even bijna 4 topics volgeluld over dat maffe mens sinds vanmiddag![]()
Was toevallig ff lurken in laatste.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:58 schreef spijkerbroek het volgende:
En met z'n allen even bijna 4 topics volgeluld over dat maffe mens sinds vanmiddag![]()
Hoe ga je dat oplossen als je later aan die deur staat te hengsten en je mag er niet in? Oh wacht...quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ditquote:
Mijn pa regelt wel wat daarboven. zo denkt mijn moeder ook en die gaat er binnenkort ook heen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe ga je dat oplossen als je later aan die deur staat te hengsten en je mag er niet in? Oh wacht...
Toch gecondoleerd daarmee. Hoe oud hij ook is geworden, het blijft wel je vader. Sterkte.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Well now Mary,
I guess it's time to go
I hope someway somehow, you like this little show...
Goodnight Mary
Dan ben ik blij voor je dat je dat hebt ervaren.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stront eigenwijs maf mens was het! Je kan je echt geen betere vrouw wensen, zó lief!
Net zo'n ritselaar dus.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn pa regelt wel wat daarboven. zo denkt mijn moeder ook en die gaat er binnenkort ook heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |