Het 1 sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moest toevallig net even aan een ander Queen-nummer uit dezelfde tijd denken, maar deze is ook prachtig.
Luckyquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een kuttekst van knok. Moest er gewoon van huilen.
The Show Must Go Onquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoorde laatst iets op tv:
"When something happens that stops your world from turning, you're amazed that when you go outside, the world is actually still turning. And you're wondering why no-one has told the world that it should stop. But then you realize that life goes on, whether you want it to or not. And sooner or later, you will pick up the pieces and embrace life as it goes on."
mijne is bijna op, terwijl ik een paar maanden terug nog zat had. Hoog tijd dat ik jarig benquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:28 schreef CindieY het volgende:
Al die rum hier![]()
* CindieY gaat morgen rum halen
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
ToT zit te genieten met dit muziekblok
Ik moet morgen toch een leeg kratje HJ inleveren, mooie bijdrage voor de rumquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne is bijna op, terwijl ik een paar maanden terug nog zat had. Hoog tijd dat ik jarig ben
In mijn huurcontract staat dat ik geen koeien mag houden, dealbreaker of niet?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:29 schreef just me het volgende:
The show must go on!
waarheid als mijn
Een soort van Top2000 maar dan anders....quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
ToT zit te genieten met dit muziekblok
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In mijn huurcontract staat dat ik geen koeien mag houden, dealbreaker of niet?
Het staat er echt inquote:
ik ben 20/11 pas jarig, duurt nog te langquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet morgen toch een leeg kratje HJ inleveren, mooie bijdrage voor de rum
Jerseykoeien zijn een stuk kleiner dan de standaard Nederlandse koeienquote:Op vrijdag 29 september 2017 23:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In mijn huurcontract staat dat ik geen koeien mag houden, dealbreaker of niet?
quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:32 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de show, ik moet er vandoor.
Sterkte iedereen, en met name Lucky.
Arme kabouter....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |