Pics?quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goh, hoe weet jij dat nou weer? Ze heet Pauline en begint maandag als nieuwe test manager.
1. Ja daarom, we kunnen moeilijk met 2 man 1 iemand een abo schenken. 2. Dan schenken we alle 3 iemand een aboquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:48 schreef Ajacied422 het volgende: [..] 1. Hoe betalen 2. Wat als niemand het goed heeft
Ik had wat anders.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nouwja; Bob wordt het in ieder geval niet.
Ik ben de verdeler. Door mij is Tem vertrokken -> FA-spot open. Een-tweetje met Tagliano die nu daar nu voor in de plaats is gekomen. Baantjescarrousel ten top.quote:
MAAK 'Mquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Is er al een apart topic met poll inzake de nieuwe mod?
Komt er een nieuwe?quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok.
Wie wordt je nieuwe collega hier op den foks?!
Ik zit mobiel.quote:
Reageer eens op de weddenschap laffe hond.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok.
Wie wordt je nieuwe collega hier op den foks?!
Twee zelfs. (Van horen zeggen.)quote:
Okequote:Op dinsdag 5 september 2017 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen, erg druk met werk gehad.
Of gewoon 1 hele dikke.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Twee zelfs. (Van horen zeggen.)
Beter dat je 't niet doet dus.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:54 schreef tong80 het volgende:
Ik ben al meer dan 30 jaar blauw geweest. Beter CV heeft geen andere FOK!ker.
Narcistquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:54 schreef tong80 het volgende:
Ik ben al meer dan 30 jaar blauw geweest. Beter CV heeft geen andere FOK!ker.
quote:
Ik heb geen idee hoe je dat in het vat wil gieten als Stijn ook mee doet. Maar ik doe wel mee met jullie weddenschapquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reageer eens op de weddenschap laffe hond.
Top.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je dat in het vat wil gieten als Stijn ook mee doet. Maar ik doe wel mee met jullie weddenschap
quote:
Nee. Het is wel zo eerlijk die kosten te delen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:01 schreef GGMM het volgende:
De winnaar mag kiezen wie van de verliezers het abo betaalt?
als we naast zitten betalen we alle 3 één abo. Dus in totaal krijgen 3 mensen een abo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Het is wel zo eerlijk die kosten te delen.
Net zoals we gezamenlijk kijken wie we het abo gunnen als we er alle 3 naast zitten.
Oh. Is dat zo?quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
als we naast zitten betalen we alle 3 één abo. Dus in totaal krijgen 3 mensen een abo.
Dit lijkt me beter jaquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
als we naast zitten betalen we alle 3 één abo. Dus in totaal krijgen 3 mensen een abo.
Ik schenk liever aan een stichting.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:50 schreef GGMM het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
1. Ja daarom, we kunnen moeilijk met 2 man 1 iemand een abo schenken. 2. Dan schenken we alle 3 iemand een abo
Dat zei ik eerder nog.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Is dat zo?
Weet Stijn dit ook?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schenk liever aan een stichting.
hehehehquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey Roland, grijp eens in het escaleert helemaal uit de hand.
JC4ADMIN kan wel wat campagnegrld gebruikenquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schenk liever aan een stichting.
PSV topic is een beetje out of de hand gelopen, sorryquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar ging de weddenschap over? Wie de nieuwe mod wordt?
Yepquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Opgeschoondquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV topic is een beetje out of de hand gelopen, sorry
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay wordt de beste ter wereld.
Uitmuntende speler inderdaadquote:
Roland riep nog dat die persoon niet viesdik is en toch gaat GGMM voor Jojoortje.. best vreemdquote:
'beste van de wereld'quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uitmuntende speler inderdaad
Nog twee jaar geduld, beste onlo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'beste van de wereld'
HAHAHAHAHAHA
Hahhahahahahshshhahshahsuxieisujdjdikekf hahahhaahhahhahahahaquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'beste van de wereld'
HAHAHAHAHAHA
Niks aan gelogenquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'beste van de wereld'
HAHAHAHAHAHA
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er enige vorm van satire in die post moet hebben gezeten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahhahahahahshshhahshahsuxieisujdjdikekf hahahhaahhahhahahaha
Dit kan echt niet slhwifkkwk nahahahahaha
denken dat de fitste speler ooit over 2 jaar al op isquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog twee jaar geduld, beste onlo.
Dan is het tijdperk Ronaldo voorbij en is Depay de grote man bij Real Madrid.
Gaat Memphis deze kant op dan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog twee jaar geduld, beste onlo.
Dan is het tijdperk Ronaldo voorbij en is Depay de grote man bij Real Madrid.
Deze Ronaldo staat in de schaduw van Cristiano Ronaldoquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gaat Memphis deze kant op dan?
[ afbeelding ]
Nee hij blijft nog even in Frankrijkquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gaat Memphis deze kant op dan?
[ afbeelding ]
Jij kan toch ook als modquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wanneer wordt onlo nu eindelijk blauw gemaakt? Is danny al terug van vakantie om hem zijn vuurdoop te geven?
Geen interesse.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deze Ronaldo staat in de schaduw van Cristiano Ronaldo
Jij zou ook een goede zijn. Wil je het overwegen?quote:
Ja, maar de FP is de heilige graal van FOK!quote:
Bij Sport hebben jullie net zoveel aan de Don als wij hier op het forumquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar de FP is de heilige graal van FOK!
Daar wil iedereen voor bezig.
Ging, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen laffe uitvlucht gezocht, idioot. Ik constateer alleen dat jij bepaalde dingen suggereert en dat Stijn daar lijnrecht tegenin gaat.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ging, inderdaad.
Totdat Onlogisch en Stijn op laffe wijze een uitvlucht zochten.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen laffe uitvlucht gezocht, idioot. Ik constateer alleen dat jij bepaalde dingen suggereert en dat Stijn daar lijnrecht tegenin gaat.
Lang heb ik het scepter mogen zwaaien op de FP. De trots van de voorpagina was ik ook wel. Het is een eer om er te mogen werken, dus laat je niet verleiden door andere matige jobs.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar de FP is de heilige graal van FOK!
Daar wil iedereen voor bezig.
Door gewaardeerde krachten als jij is de FP uitgegroeid tot een machtig bolwerk dat de rest van FOK! tot een lachertje maakt. Hulde!quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lang heb ik het scepter mogen zwaaien op de FP. De trots van de voorpagina was ik ook wel. Het is een eer om er te mogen werken, dus laat je niet verleiden door andere matige jobs.
#VASION4MODquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door gewaardeerde krachten als jij is de FP uitgegroeid tot een machtig bolwerk dat de rest van FOK! tot een lachertje maakt. Hulde!
Zeker.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door gewaardeerde krachten als jij is de FP uitgegroeid tot een machtig bolwerk dat de rest van FOK! tot een lachertje maakt. Hulde!
Om mijn prachtige post? Érg jammer. Ik had nog wel zoveel moeite gedaan om te benadrukken wat voor fantastische user Vasion is. Jammer dat hij dit krediet niet krijgt van de users in VBL. Die zetten zichzelf eigenlijk ontzettend voor schut.quote:
ik eet minderquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke stappen heb je tot nu toe ondernomen?
Geef Vasion geen aandacht, idiootquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om mijn prachtige post? Érg jammer. Ik had nog wel zoveel moeite gedaan om te benadrukken wat voor fantastische user Vasion is. Jammer dat hij dit krediet niet krijgt van de users in VBL. Die zetten zichzelf eigenlijk ontzettend voor schut.
Jeetje, wat een frustratie.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geef Vasion geen aandacht, idioot
ik ben gewoon oprechtquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, wat een frustratie.
Jammer van dat negativisme hier altijd.
als ze dit keer geen PSVer kiezen dan ga ik rellenquote:Op dinsdag 5 september 2017 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is goed dat wij in VBL elkaar allemaal eerlijk kunnen vertellen wat wij denken
Hallo maasquote:Op dinsdag 5 september 2017 13:07 schreef Maastoren het volgende:
Ik distantieer me van jullie wangedrag
Leeft die nog?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kan Elan de nieuwe VBL mod worden
Waarom gelijk weer met een vingertje wijzen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:07 schreef Maastoren het volgende:
Ik distantieer me van jullie wangedrag
Ja.quote:
Wat nu weer?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor die opmerkingen tegen Drizzt?
Dat is het laatste wat ik heb gelezen van hem in VBLquote:Op dinsdag 5 september 2017 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Hij bood laatst zn excuses nog aan.
Nee joh.quote:
Hij is net zo laf als GGMM. Binnenkort wordt het neuken tussen die twee.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wat draag jij allemaal bij om dit te voorkomen?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is net zo laf als GGMM. Binnenkort wordt het neuken tussen die twee.
En zelf zitten janken als iemand wat over je zegt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voornamelijk teringzooi.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wat draag jij allemaal bij om dit te voorkomen?
Nee, je moeder zit er ook nog tussen. Sandwichje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
En zelf zitten janken als iemand wat over je zegt.
VBL / Weddenschap mbt de nieuwe moderator!quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Betweter Typisch daalt neer ter aarde. Ik ben weg voor de rest van de dag.
LAFFE HONDquote:Op dinsdag 5 september 2017 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op dinsdag 5 september 2017 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dag Stinho. Fijn dat jij in ieder geval wel waarde hecht aan mijn aanwezigheid hier!quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
20 stappen: 10 naar de koelkast en 10 terug.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke stappen heb je tot nu toe ondernomen?
Moest lachen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
20 stappen: 10 naar de koelkast en 10 terug.
Hoi Stijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent zelf een vloeibare boterham.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
het kermisdieet
suikerspin en vloeibare boterhammen
Niet geklikt.quote:
Dit had een post van onlo kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:35 schreef Divje het volgende:
Dit hele forum word naar de filipijnen geholpen door al die losbandige reljeugd hier
Kunnen wel matties zijn jaquote:Op dinsdag 5 september 2017 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn die iemand anders een betweter noemt (lol)
Dat vat ik op als complimentquote:Op dinsdag 5 september 2017 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit had een post van onlo kunnen zijn.
wel mooi verhaal van de filistijnen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit had een post van onlo kunnen zijn.
Check jij dat interviewtje eens als je tijd hebt. Ik denk dat jij je er wel in kunt vinden wat die kale knar zit te vertellen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wel mooi verhaal van de filistijnen.
Die wordt op dit moment getraind door Tagliano om VBL vanaf morgen in goede banen te kunnen leiden.quote:
Die had ergens binnenkort een klusje waardoor die effe niet meer op de foks kon zijn.quote:
Guttegut.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wordt op dit moment getraind door Tagliano om VBL vanaf morgen in goede banen te kunnen leiden.
Ahh. Groot gemis inderdeed.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die had ergens binnenkort een klusje waardoor die effe niet meer op de foks kon zijn.
Een groot gemis.
Altijd als jij komt posten. Frappant.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een hoop bagger op VBL opeens.
Iedereen begint spontaan te baggeren als ik mijn hoofd laat zien, ja.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd als jij komt posten. Frappant.
Liever niet, ik kots liever niet te vaak.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen begint spontaan te baggeren als ik mijn hoofd laat zien, ja.
Dan zal ik dat eens wat vaker doen!
Ruim je het ook zelf even op?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Liever niet, ik kots liever niet te vaak.
Jij vindt de SC niet leuk.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had je misschien kunnen bedenken voordat je een post van mij citeerde, onlo!quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij vindt de SC niet leuk.
De SC vindt jou niet leuk.
Laten we dit vooral zo houden.
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:04 schreef Vasion het volgende:
Heb vernomen uit Taglianos PowerPoint dat hij in duo's denkt. Hmmm
JE KOMT DEN HAAG NIET UIT!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:32 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week misschien naar Den Haag
Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JE KOMT DEN HAAG NIET UIT!!!!!!!
Lulleh met Leon vond ik altijd leukquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JE KOMT DEN HAAG NIET UIT!!!!!!!
Leongodquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lulleh met Leon vond ik altijd leuk
quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wat een teringzooi is VBL nu
Oh?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb je er inmiddels al genoeg van op je naam staan vind je ook niet?quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus vanavond hebben we een nieuwe mod?
Bagger, dan ben ik er niet om lollige toppa's te openen
Ik open maar af en toe topics, zeker in VBL vrijwel nooit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb je er inmiddels al genoeg van op je naam staan vind je ook niet?
Pak van m'n hart.quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen zorgen Divje ik ben veilig thuis gekomen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:58 schreef Tagliano het volgende:
Goed topic
Vanavond waarschijnlijk meer
quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
Is er al een naam? Ongelofelijk dat er nog mensen zijn die VBL willen moddenquote:Op dinsdag 5 september 2017 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen nood ouwe reus. Ik hou die naam die je DM gaf echt nog wel voor me
Echt hequote:Op dinsdag 5 september 2017 15:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Is er al een naam? Ongelofelijk dat er nog mensen zijn die VBL willen modden
Blijkbaar hebben ze een mentaal labiel persoon gevonden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Is er al een naam? Ongelofelijk dat er nog mensen zijn die VBL willen modden
Die je mij gaf bedoel jequote:Op dinsdag 5 september 2017 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen nood ouwe reus. Ik hou die naam die je DM gaf echt nog wel voor me
Zou ze echt zo dom zijn om het nog een keer te doen?quote:
Yvonne vroeg het nog openlijk aan haar hier tijdje terug. En ze is de enige die er niet is de hele dag, gok dat ze vanavond wel tijd heeft om langs te komemquote:Op dinsdag 5 september 2017 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou ze echt zo dom zijn om het nog een keer te doen?
En zouden ze bij FOK zo dom zijn om zich nog een 2e keer aan dezelfde steen te stoten?
komemquote:Op dinsdag 5 september 2017 16:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Yvonne vroeg het nog openlijk aan haar hier tijdje terug. En ze is de enige die er niet is de hele dag, gok dat ze vanavond wel tijd heeft om langs te komem
Toen zijn ze heel duidelijk nee. Wat een uitermate verstandig antwoord was. Ik geloof niet dat Jojo zo dom is nogmaals mod te wordenquote:Op dinsdag 5 september 2017 16:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Yvonne vroeg het nog openlijk aan haar hier tijdje terug. En ze is de enige die er niet is de hele dag, gok dat ze vanavond wel tijd heeft om langs te komem
Zequote:Op dinsdag 5 september 2017 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen zijn ze heel duidelijk nee. Wat een uitermate verstandig antwoord was. Ik geloof niet dat Jojo zo dom is nogmaals mod te worden
cocoquote:Op dinsdag 5 september 2017 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Het moet iemand worden die geregeld in de livetopics te vinden is.
Drizzt/Don zijn daar nooit. Jojo ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De nieuwe mod is...Gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat de melk in je koelkast zuur is geworden.oh ah toma toma vem vem vem vem
De nieuwe mod is...hihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nieuwe mod is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat wist je al langer, stiekemerd
Nee, maar dat hoeven jullie niet te weten.quote:
De nieuwe mod is...Dat betwijfel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker boeiend. Toch een of andere geestelijk gehandicapt nietszeggende nitwit waarschijnlijk.quote:
Zelfspotquote:Op dinsdag 5 september 2017 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Toch een of andere geestelijk gehandicapt nietszeggende nitwit waarschijnlijk.
Alleen L_L kan VBL nog redden![]()
Ik heb de middag vrij genomen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
deze hele dag staat in het teken van een nieuwe mod
Dat zegt toch wel wat.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de middag vrij genomen.
dikke zeugquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
iets makkelijksquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
tis watquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk niet meer vieslui en loop stage. Lenny vindt dit niet leuk
Wat voor stage?quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk niet meer vieslui en loop stage. Lenny vindt dit niet leuk
Bedrijfseconomisch. Het is wel veel leuker dan school moet ik zeggen in de praktijk. Alleen ff wennen aan die lange dagen.quote:
dat kunnenquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog 4 maand en dan weer uitslapen tot 2 uur![]()
Krijg je wel vergoeding?quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedrijfseconomisch. Het is wel veel leuker dan school moet ik zeggen in de praktijk. Alleen ff wennen aan die lange dagen.
heb je mistborn al uitquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog 4 maand en dan weer uitslapen tot 2 uur![]()
200 p/m. Het gaat maar mag verder wel alles. Zelfs thuiswerken kan. Toffe collega's ook. Hele informele sfeer.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je wel vergoeding?
boelerquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee geen tijd voor nog. Kijk nu vikings
tering dat is niet best hoorquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
200 p/m. Het gaat maar mag verder wel alles. Zelfs thuiswerken kan. Toffe collega's ook. Hele informele sfeer.
Beter iets dan niets zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
200 p/m. Het gaat maar mag verder wel alles. Zelfs thuiswerken kan. Toffe collega's ook. Hele informele sfeer.
jullie?quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In het oosten krijg je sowieso veel minder dan bij jullie
Gelukkig woon ik nog thuis. Daar compenseer ik een hoop geld mee.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter iets dan niets zullen we maar zeggen.
in medische wereld krijg je 0,0quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:29 schreef Typisch het volgende:
minder dan 50 euro per week
minder dan een tientje er dag
MAAR JE DOET WEL ERVARING OP HOOR
Jammer dat het verplicht is.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:30 schreef Typisch het volgende:
dat systeem van stages is echt alleen op papier leuk
Nee, maar ook daar is sowieso veel beter dan hier. Hier mag je al blij zijn dat je een stage hebtquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:30 schreef JanCees het volgende:
ik heb geen stage gelopen in de randstad he hafcfan
of je moet hoorn meetellen als randstad
het ergste aan die stages vond ik altijd dat je er de eerste twee weken nog wel lekker wat kon leren voor je gevoelquote:
ja, logisch gevolg hequote:Op dinsdag 5 september 2017 17:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee, maar ook daar is sowieso veel beter dan hier. Hier mag je al blij zijn dat je een stage hebt
ligt maar net aan welke sectorquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee, maar ook daar is sowieso veel beter dan hier. Hier mag je al blij zijn dat je een stage hebt
als je een opdracht hebt valt dat wel meequote:Op dinsdag 5 september 2017 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
het ergste aan die stages vond ik altijd dat je er de eerste twee weken nog wel lekker wat kon leren voor je gevoel
maar daarna doe je gewoon de rest van de tijd hetzelfde als je collega's die een factor 10 meer verdienen
dit inderdaad.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
het ergste aan die stages vond ik altijd dat je er de eerste twee weken nog wel lekker wat kon leren voor je gevoel
maar daarna doe je gewoon de rest van de tijd hetzelfde als je collega's die een factor 10 meer verdienen
Daar vrees ik ook al voor ja. Nu is het nog wel leuk, maar naar een paar wekenquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maar ik klaag ook niet.quote:
Wij betalen bijna niks zelf van de hele kosten van je opleiding.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:35 schreef hafcfan het volgende:
Weet je wat pas triest is. Dat je per maand 250 collegegeld betaalt, terwijl je nooit op school bent.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij betalen bijna niks zelf van de hele kosten van je opleiding.
denk wel tussen 15-20%quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pasta tonijnquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Grappig.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vanavond de aankondiging dat jij de nieuwe VBL mod bent.
Bahquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Je kan weer kruidnoten halen
Heb een zak witte kruidnoten gehaald
Zo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Racist. Ofzo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Heerlijke plaatjesquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
genotquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan mag je alsnog iets verwachten van je 250 euro p/m. Dan kan je alles wel kapot relativeren.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je dat wel. Je wil het gewoon niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net als zoete popcorn kan ik er niet mee stoppen
Maar 1 dag slecht eten kan geen kwaad
dat is geen slecht ideequote:Op dinsdag 5 september 2017 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Je betaalt dan ook voor een jaar, niet per maand.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan mag je alsnog iets verwachten van je 250 euro p/m. Dan kan je alles wel kapot relativeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |