Die had ergens binnenkort een klusje waardoor die effe niet meer op de foks kon zijn.quote:
Guttegut.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wordt op dit moment getraind door Tagliano om VBL vanaf morgen in goede banen te kunnen leiden.
Ahh. Groot gemis inderdeed.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die had ergens binnenkort een klusje waardoor die effe niet meer op de foks kon zijn.
Een groot gemis.
Altijd als jij komt posten. Frappant.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een hoop bagger op VBL opeens.
Iedereen begint spontaan te baggeren als ik mijn hoofd laat zien, ja.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd als jij komt posten. Frappant.
Liever niet, ik kots liever niet te vaak.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen begint spontaan te baggeren als ik mijn hoofd laat zien, ja.
Dan zal ik dat eens wat vaker doen!
Ruim je het ook zelf even op?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Liever niet, ik kots liever niet te vaak.
Jij vindt de SC niet leuk.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had je misschien kunnen bedenken voordat je een post van mij citeerde, onlo!quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij vindt de SC niet leuk.
De SC vindt jou niet leuk.
Laten we dit vooral zo houden.
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:04 schreef Vasion het volgende:
Heb vernomen uit Taglianos PowerPoint dat hij in duo's denkt. Hmmm
JE KOMT DEN HAAG NIET UIT!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:32 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week misschien naar Den Haag
Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JE KOMT DEN HAAG NIET UIT!!!!!!!
Lulleh met Leon vond ik altijd leukquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JE KOMT DEN HAAG NIET UIT!!!!!!!
Leongodquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lulleh met Leon vond ik altijd leuk
quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wat een teringzooi is VBL nu
Oh?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb je er inmiddels al genoeg van op je naam staan vind je ook niet?quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus vanavond hebben we een nieuwe mod?
Bagger, dan ben ik er niet om lollige toppa's te openen
Ik open maar af en toe topics, zeker in VBL vrijwel nooit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb je er inmiddels al genoeg van op je naam staan vind je ook niet?
Pak van m'n hart.quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen zorgen Divje ik ben veilig thuis gekomen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:58 schreef Tagliano het volgende:
Goed topic
Vanavond waarschijnlijk meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |