Niet geklikt.quote:
Dit had een post van onlo kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:35 schreef Divje het volgende:
Dit hele forum word naar de filipijnen geholpen door al die losbandige reljeugd hier
Kunnen wel matties zijn jaquote:Op dinsdag 5 september 2017 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn die iemand anders een betweter noemt (lol)
Dat vat ik op als complimentquote:Op dinsdag 5 september 2017 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit had een post van onlo kunnen zijn.
wel mooi verhaal van de filistijnen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit had een post van onlo kunnen zijn.
Check jij dat interviewtje eens als je tijd hebt. Ik denk dat jij je er wel in kunt vinden wat die kale knar zit te vertellen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wel mooi verhaal van de filistijnen.
Die wordt op dit moment getraind door Tagliano om VBL vanaf morgen in goede banen te kunnen leiden.quote:
Die had ergens binnenkort een klusje waardoor die effe niet meer op de foks kon zijn.quote:
Guttegut.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wordt op dit moment getraind door Tagliano om VBL vanaf morgen in goede banen te kunnen leiden.
Ahh. Groot gemis inderdeed.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die had ergens binnenkort een klusje waardoor die effe niet meer op de foks kon zijn.
Een groot gemis.
Altijd als jij komt posten. Frappant.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een hoop bagger op VBL opeens.
Iedereen begint spontaan te baggeren als ik mijn hoofd laat zien, ja.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd als jij komt posten. Frappant.
Liever niet, ik kots liever niet te vaak.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen begint spontaan te baggeren als ik mijn hoofd laat zien, ja.
Dan zal ik dat eens wat vaker doen!
Ruim je het ook zelf even op?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Liever niet, ik kots liever niet te vaak.
Jij vindt de SC niet leuk.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen begint spontaan te baggeren als ik mijn hoofd laat zien, ja.
Dan zal ik dat eens wat vaker doen!
Dit had je misschien kunnen bedenken voordat je een post van mij citeerde, onlo!quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij vindt de SC niet leuk.
De SC vindt jou niet leuk.
Laten we dit vooral zo houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |