Om mijn prachtige post? Érg jammer. Ik had nog wel zoveel moeite gedaan om te benadrukken wat voor fantastische user Vasion is. Jammer dat hij dit krediet niet krijgt van de users in VBL. Die zetten zichzelf eigenlijk ontzettend voor schut.quote:
ik eet minderquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke stappen heb je tot nu toe ondernomen?
Geef Vasion geen aandacht, idiootquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om mijn prachtige post? Érg jammer. Ik had nog wel zoveel moeite gedaan om te benadrukken wat voor fantastische user Vasion is. Jammer dat hij dit krediet niet krijgt van de users in VBL. Die zetten zichzelf eigenlijk ontzettend voor schut.
Jeetje, wat een frustratie.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geef Vasion geen aandacht, idioot
ik ben gewoon oprechtquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, wat een frustratie.
Jammer van dat negativisme hier altijd.
als ze dit keer geen PSVer kiezen dan ga ik rellenquote:Op dinsdag 5 september 2017 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is goed dat wij in VBL elkaar allemaal eerlijk kunnen vertellen wat wij denken
Hallo maasquote:Op dinsdag 5 september 2017 13:07 schreef Maastoren het volgende:
Ik distantieer me van jullie wangedrag
Leeft die nog?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kan Elan de nieuwe VBL mod worden
Waarom gelijk weer met een vingertje wijzen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:07 schreef Maastoren het volgende:
Ik distantieer me van jullie wangedrag
Ja.quote:
Wat nu weer?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor die opmerkingen tegen Drizzt?
Dat is het laatste wat ik heb gelezen van hem in VBLquote:Op dinsdag 5 september 2017 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Hij bood laatst zn excuses nog aan.
Nee joh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |