PSV topic is een beetje out of de hand gelopen, sorryquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar ging de weddenschap over? Wie de nieuwe mod wordt?
Yepquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Opgeschoondquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV topic is een beetje out of de hand gelopen, sorry
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay wordt de beste ter wereld.
Uitmuntende speler inderdaadquote:
Roland riep nog dat die persoon niet viesdik is en toch gaat GGMM voor Jojoortje.. best vreemdquote:
'beste van de wereld'quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uitmuntende speler inderdaad
Nog twee jaar geduld, beste onlo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'beste van de wereld'
HAHAHAHAHAHA
Hahhahahahahshshhahshahsuxieisujdjdikekf hahahhaahhahhahahahaquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'beste van de wereld'
HAHAHAHAHAHA
Niks aan gelogenquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'beste van de wereld'
HAHAHAHAHAHA
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er enige vorm van satire in die post moet hebben gezeten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahhahahahahshshhahshahsuxieisujdjdikekf hahahhaahhahhahahaha
Dit kan echt niet slhwifkkwk nahahahahaha
denken dat de fitste speler ooit over 2 jaar al op isquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog twee jaar geduld, beste onlo.
Dan is het tijdperk Ronaldo voorbij en is Depay de grote man bij Real Madrid.
Gaat Memphis deze kant op dan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog twee jaar geduld, beste onlo.
Dan is het tijdperk Ronaldo voorbij en is Depay de grote man bij Real Madrid.
Deze Ronaldo staat in de schaduw van Cristiano Ronaldoquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gaat Memphis deze kant op dan?
[ afbeelding ]
Nee hij blijft nog even in Frankrijkquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gaat Memphis deze kant op dan?
[ afbeelding ]
Jij kan toch ook als modquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wanneer wordt onlo nu eindelijk blauw gemaakt? Is danny al terug van vakantie om hem zijn vuurdoop te geven?
Geen interesse.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deze Ronaldo staat in de schaduw van Cristiano Ronaldo
Jij zou ook een goede zijn. Wil je het overwegen?quote:
Ja, maar de FP is de heilige graal van FOK!quote:
Bij Sport hebben jullie net zoveel aan de Don als wij hier op het forumquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar de FP is de heilige graal van FOK!
Daar wil iedereen voor bezig.
Ging, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen laffe uitvlucht gezocht, idioot. Ik constateer alleen dat jij bepaalde dingen suggereert en dat Stijn daar lijnrecht tegenin gaat.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ging, inderdaad.
Totdat Onlogisch en Stijn op laffe wijze een uitvlucht zochten.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen laffe uitvlucht gezocht, idioot. Ik constateer alleen dat jij bepaalde dingen suggereert en dat Stijn daar lijnrecht tegenin gaat.
Lang heb ik het scepter mogen zwaaien op de FP. De trots van de voorpagina was ik ook wel. Het is een eer om er te mogen werken, dus laat je niet verleiden door andere matige jobs.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar de FP is de heilige graal van FOK!
Daar wil iedereen voor bezig.
Door gewaardeerde krachten als jij is de FP uitgegroeid tot een machtig bolwerk dat de rest van FOK! tot een lachertje maakt. Hulde!quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lang heb ik het scepter mogen zwaaien op de FP. De trots van de voorpagina was ik ook wel. Het is een eer om er te mogen werken, dus laat je niet verleiden door andere matige jobs.
#VASION4MODquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door gewaardeerde krachten als jij is de FP uitgegroeid tot een machtig bolwerk dat de rest van FOK! tot een lachertje maakt. Hulde!
Zeker.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door gewaardeerde krachten als jij is de FP uitgegroeid tot een machtig bolwerk dat de rest van FOK! tot een lachertje maakt. Hulde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |