Pics?quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goh, hoe weet jij dat nou weer? Ze heet Pauline en begint maandag als nieuwe test manager.
1. Ja daarom, we kunnen moeilijk met 2 man 1 iemand een abo schenken. 2. Dan schenken we alle 3 iemand een aboquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:48 schreef Ajacied422 het volgende: [..] 1. Hoe betalen 2. Wat als niemand het goed heeft
Ik had wat anders.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nouwja; Bob wordt het in ieder geval niet.
Ik ben de verdeler. Door mij is Tem vertrokken -> FA-spot open. Een-tweetje met Tagliano die nu daar nu voor in de plaats is gekomen. Baantjescarrousel ten top.quote:
MAAK 'Mquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Is er al een apart topic met poll inzake de nieuwe mod?
Komt er een nieuwe?quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok.
Wie wordt je nieuwe collega hier op den foks?!
Ik zit mobiel.quote:
Reageer eens op de weddenschap laffe hond.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok.
Wie wordt je nieuwe collega hier op den foks?!
Twee zelfs. (Van horen zeggen.)quote:
Okequote:Op dinsdag 5 september 2017 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen, erg druk met werk gehad.
Of gewoon 1 hele dikke.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Twee zelfs. (Van horen zeggen.)
Beter dat je 't niet doet dus.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:54 schreef tong80 het volgende:
Ik ben al meer dan 30 jaar blauw geweest. Beter CV heeft geen andere FOK!ker.
Narcistquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:54 schreef tong80 het volgende:
Ik ben al meer dan 30 jaar blauw geweest. Beter CV heeft geen andere FOK!ker.
quote:
Ik heb geen idee hoe je dat in het vat wil gieten als Stijn ook mee doet. Maar ik doe wel mee met jullie weddenschapquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reageer eens op de weddenschap laffe hond.
Top.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je dat in het vat wil gieten als Stijn ook mee doet. Maar ik doe wel mee met jullie weddenschap
quote:
Nee. Het is wel zo eerlijk die kosten te delen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:01 schreef GGMM het volgende:
De winnaar mag kiezen wie van de verliezers het abo betaalt?
als we naast zitten betalen we alle 3 één abo. Dus in totaal krijgen 3 mensen een abo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Het is wel zo eerlijk die kosten te delen.
Net zoals we gezamenlijk kijken wie we het abo gunnen als we er alle 3 naast zitten.
Oh. Is dat zo?quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
als we naast zitten betalen we alle 3 één abo. Dus in totaal krijgen 3 mensen een abo.
Dit lijkt me beter jaquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
als we naast zitten betalen we alle 3 één abo. Dus in totaal krijgen 3 mensen een abo.
Ik schenk liever aan een stichting.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:50 schreef GGMM het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
1. Ja daarom, we kunnen moeilijk met 2 man 1 iemand een abo schenken. 2. Dan schenken we alle 3 iemand een abo
Dat zei ik eerder nog.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Is dat zo?
Weet Stijn dit ook?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schenk liever aan een stichting.
hehehehquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey Roland, grijp eens in het escaleert helemaal uit de hand.
JC4ADMIN kan wel wat campagnegrld gebruikenquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schenk liever aan een stichting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |