Je bent weer zwart Roland, welkom terug makkerquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:15 schreef KingRoland het volgende:
De nieuwe mod kan wel goed liegen zag ik gisteren
Ik zie spelling niet als iets met regeltjes. Voor mij is het gewoon op gevoel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zat uit te zoeken waarom ik fout zat. Ik ben overigens wel benieuwd of GGMM het uit kan leggen
de groepsdruk wordtquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zat uit te zoeken waarom ik fout zat. Ik ben overigens wel benieuwd of GGMM het uit kan leggen
Zeg gewoon wie het is Floplandquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:15 schreef KingRoland het volgende:
Spelling zijn louter regeltjes. Toegegeven, ik vloog hier finaal uit de bocht. Ik lik mijn wonden in een hoekje. Tevens vraag ik mij meer en meer af wie de nieuwe mod wordt. Zullen we er een weddenschap aan verbinden? Misschien krijgen we GGMM ook zo verquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie spelling niet als iets met regeltjes. Voor mij is het gewoon op gevoel.
Ik ga voor Jojo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spelling zijn louter regeltjes. Toegegeven, ik vloog hier finaal uit de bocht. Ik lik mijn wonden in een hoekje. Tevens vraag ik mij meer en meer af wie de nieuwe mod wordt. Zullen we er een weddenschap aan verbinden? Misschien krijgen we GGMM ook zo ver
Ik heb spelling niet geleerd door regels, ik pas geen regeltjes toe. Ik zie blind of iets goed of fout is, zonder een kansloos regeltje toe te passen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spelling zijn louter regeltjes. Toegegeven, ik vloog hier finaal uit de bocht. Ik lik mijn wonden in een hoekje. Tevens vraag ik mij meer en meer af wie de nieuwe mod wordt. Zullen we er een weddenschap aan verbinden? Misschien krijgen we GGMM ook zo ver
Geen idee nog. Misschien weet Stijn iets leuks.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga voor Jojo.
Wat verbinden we er aan?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb spelling niet geleerd door regels, ik pas geen regeltjes toe. Ik zie blind of iets goed of fout is, zonder een kansloos regeltje toe te passen.
Voor wie ga jij dan???quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee nog. Misschien weet Stijn iets leuks.
Hier wel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:24 schreef onlogisch het volgende:
WAAROM WERKEN DE GIPHY GIFJES NIET MEER?!?!!?!!??!?!!!
.webp oid aanpassen naar .gifquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:24 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DRIZZT IS MOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:
Huh?quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:22 schreef Doublepain het volgende:
Drizzt was dus aan het liegen gisteren
Na een refresh doen ze 't welquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:24 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
.webp oid aanpassen naar .gif
Om een jaar abo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee nog. Misschien weet Stijn iets leuks.
Eh, oké. Snap het nog steeds niet, maargoedquote:
Net wakker zekerquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eh, oké. Snap het nog steeds niet, maargoed
Natuurlijk. Ik zet in op jou, opper of JR.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
achter de schermen weten ze al wie de nieuwe mod wordt.
Misschien bluf ik welquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja daarom ben je ook modquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eh, oké. Snap het nog steeds niet, maargoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaghals.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zet in op jou, opper of JR.
Wie het ook wordt, hij/zij krijgt er van langs.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:
Nieuwe modgenot.
Toto69 zou erg grappig zijn.
maar dan moet je met Drizzt samenwerken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:31 schreef Saind het volgende:
Ik denk dat ik wel een goede mod zou zijn
kleine overheid beste overheid instelling
Met mijn manier van moddereren zou dat niet zo'n punt zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
maar dan moet je met Drizzt samenwerken.
Geen. Spaan. Heel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed.quote:
Dit is toevalligquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Goed.
Mannen een weddenschapje?
GGMM denkt Jojo.
Ik denk opper.
Stijn?
haha gayquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:35 schreef GGMM het volgende:
ONLOGISCH zet je nog in? Voor een abo. Ik jojo, jij... ?
Beiden fout = pech, niemand een abo
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Goed.
Mannen een weddenschapje?
GGMM denkt Jojo.
Ik denk opper.
Stijn?
quote:
Ik heb al een abo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:35 schreef GGMM het volgende:
ONLOGISCH zet je nog in? Voor een abo. Ik jojo, jij... ?
Beiden fout = pech, niemand een abo
Eensquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha gay
Beiden fout is een beiden abo
jij kreeg net een vreemde dm. Niet ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb al een abo.
En gezien je enthousiasme hieromtrent (terwijl je normaal altijd hard lacht om een abo want betalen aan Danny hahaha) zegt mij dat je handelt met voorkennis.
Ik op jou.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zet in op jou, opper of JR.
Rickertman.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het moet wel iemand zijn die alle clubtopics goed in de gaten houdt hè
Ik denk nog steeds dat Rickert een broertje is van iemand die ik ken.quote:
Kan ik het al bekendmaken dan?quote:
Hij woont vlakbij het Excelsior stadion volgens mij.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Rickert een broertje is van iemand die ik ken.
Laf dit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:42 schreef GGMM het volgende:
Nee dit gaat tussen mij en Onlo.
Beiden fout = we kiezen beiden iemand uit om een abo te schenken.
Lijkt me niet, fvd is met de actie begonnen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het schijnt idd één grote reclamespot te zijn geweest. Ieder medium zegt het. Van Links naar rechts.
Ik heb nog geeneens ja gezegd tegen een abo druif. Ik heb al een abo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:42 schreef GGMM het volgende:
Nee dit gaat tussen mij en Onlo.
Beiden fout = we kiezen beiden iemand uit om een abo te schenken.
Dan verleng ik die als hij afloopt, domme big.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens ja gezegd tegen een abo druif. Ik heb al een abo.
Ik heb er al twee gehad.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie nu voor me dat iedereen elkaar een DM stuurt om te vragen of ze het zijn en dan liegt er 1 iemand keihard.
Genot.
Raar dat niemand mij een DM stuurt danquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie nu voor me dat iedereen elkaar een DM stuurt om te vragen of ze het zijn en dan liegt er 1 iemand keihard.
Genot.
Dikke bloedhond waarom laat je mij er opeens buiten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan verleng ik die als hij afloopt, domme big.
ZET DAN INquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dikke bloedhond waarom laat je mij er opeens buiten.
Vertel gewoon wie het isquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:15 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
voelen jullie ook die spanning? Ik trek het niet meer.
quote:
Iedereen raakt een beetje uit z'n humeur.quote:
Als dat gebeurt snap ik officieel niks meer van FOK.quote:
1. Hoe betalenquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt snap ik officieel niks meer van FOK.
maar het zou kunnen.
Maar hoe gaan we dit doen qua weddenschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |