quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een zwak argument. Hiermee rechtvaardig je ook je weer beginnen met roken terwijl je eerder gestopt was. Dit is je redenatie: ''Meh, de mensheid om me heen stopt ook niet met roken dus dan begin ik ook maar weer''. Je principes zijn duidelijk op een laag pitje gezet, de groepsdruk wordt je allemaal wat teveel. Zweetaanvallen, paniekaanvallen, dwang, frustraties.
Jij slaat de plank mis.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een zwak argument. Hiermee rechtvaardig je ook je weer beginnen met roken terwijl je eerder gestopt was. Dit is je redenatie: ''Meh, de mensheid om me heen stopt ook niet met roken dus dan begin ik ook maar weer''. Je principes zijn duidelijk op een laag pitje gezet, de groepsdruk wordt je allemaal wat teveel. Zweetaanvallen, paniekaanvallen, dwang, frustraties.
word jequote:Op dinsdag 5 september 2017 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begrijpt de vergelijking niet.. laat maar.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets. Maar laat hem maar in de waan. Soms is het beter om mensen met psychische problemen in hun eigen wereld te laten leven.
Shutter Island was daar een goede film over.
Ik weet al wie de nieuwe mod gaat wordenquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wie gaat uiteindelijk over de toewijzing van de mods?
Ssssh.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet al wie de nieuwe mod gaat worden
Scrummiequote:Op dinsdag 5 september 2017 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie vind jij zich het meest verdacht gedragen hier in verband met de nieuwe mod?
Lans is opeens stil.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie vind jij zich het meest verdacht gedragen hier in verband met de nieuwe mod?
Op je hoogtepunt stoppenquote:
Zonde, je deed het goed de laatste tijd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Op je hoogtepunt stoppenHet was zo wel genoeg geweest. Daarnaast is er voor mij de komende weken ook onzekerheid of ik wel überhaupt aanwezig kan zijn(baantje erbij en langere schooldagen), dus vandaar. Ik heb er even over nagedacht, maar dit is wel de beste oplossing.
Ik had dit besluit al eerder genomen, maar ik ben nog even blijven hangen tot de nieuwe aanwinst voor VBL zijn/haar rentree maakt.
oh.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:06 schreef KingRoland het volgende:
Hint: de nieuwe mod is geen dik vies vet goor varken.
Ik ben het niet hoor, maar bedankt voor je complimentquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:06 schreef KingRoland het volgende:
Vreemd. Ik heb nog geen DM gehad :Squote:Op dinsdag 5 september 2017 11:06 schreef KingRoland het volgende:
Heb je foto's paraat?quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:06 schreef KingRoland het volgende:
Onlogisch, waarom heb je nog geen reactie gegeven op je enorme blunder met ''word je''? Werken is dit keer geen excuus; dit is onvergeefbaar. Op de basisschool hebben mensen je al uitgelegd hoe deze regel werkt en zoveel jaren later doe je het gewoon weer fout.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb nog geen DM gehad :S
Jjdoanwkeiajquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idioot.
Haha, geen crewbash HAHAHA
Iedereen leest hier mee, VBLSC is toch wel de place to be. Tagliano lurkt hier ook altijdquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar als het geen SC'er is dan mis je toch de hele context van bepaalde reacties in SC.
Ik zat uit te zoeken waarom ik fout zat. Ik ben overigens wel benieuwd of GGMM het uit kan leggenquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch, waarom heb je nog geen reactie gegeven op je enorme blunder met ''word je''? Werken is dit keer geen excuus; dit is onvergeefbaar. Op de basisschool hebben mensen je al uitgelegd hoe deze regel werkt en zoveel jaren later doe je het gewoon weer fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |