Je bent weer zwart Roland, welkom terug makkerquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:15 schreef KingRoland het volgende:
De nieuwe mod kan wel goed liegen zag ik gisteren
Ik zie spelling niet als iets met regeltjes. Voor mij is het gewoon op gevoel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zat uit te zoeken waarom ik fout zat. Ik ben overigens wel benieuwd of GGMM het uit kan leggen
de groepsdruk wordtquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zat uit te zoeken waarom ik fout zat. Ik ben overigens wel benieuwd of GGMM het uit kan leggen
Zeg gewoon wie het is Floplandquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:15 schreef KingRoland het volgende:
De nieuwe mod kan wel goed liegen zag ik gisteren
Spelling zijn louter regeltjes. Toegegeven, ik vloog hier finaal uit de bocht. Ik lik mijn wonden in een hoekje. Tevens vraag ik mij meer en meer af wie de nieuwe mod wordt. Zullen we er een weddenschap aan verbinden? Misschien krijgen we GGMM ook zo verquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie spelling niet als iets met regeltjes. Voor mij is het gewoon op gevoel.
Ik ga voor Jojo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spelling zijn louter regeltjes. Toegegeven, ik vloog hier finaal uit de bocht. Ik lik mijn wonden in een hoekje. Tevens vraag ik mij meer en meer af wie de nieuwe mod wordt. Zullen we er een weddenschap aan verbinden? Misschien krijgen we GGMM ook zo ver
Ik heb spelling niet geleerd door regels, ik pas geen regeltjes toe. Ik zie blind of iets goed of fout is, zonder een kansloos regeltje toe te passen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spelling zijn louter regeltjes. Toegegeven, ik vloog hier finaal uit de bocht. Ik lik mijn wonden in een hoekje. Tevens vraag ik mij meer en meer af wie de nieuwe mod wordt. Zullen we er een weddenschap aan verbinden? Misschien krijgen we GGMM ook zo ver
Geen idee nog. Misschien weet Stijn iets leuks.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga voor Jojo.
Wat verbinden we er aan?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb spelling niet geleerd door regels, ik pas geen regeltjes toe. Ik zie blind of iets goed of fout is, zonder een kansloos regeltje toe te passen.
Voor wie ga jij dan???quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee nog. Misschien weet Stijn iets leuks.
Hier wel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:24 schreef onlogisch het volgende:
WAAROM WERKEN DE GIPHY GIFJES NIET MEER?!?!!?!!??!?!!!
.webp oid aanpassen naar .gifquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:24 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DRIZZT IS MOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:
Huh?quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:22 schreef Doublepain het volgende:
Drizzt was dus aan het liegen gisteren
Na een refresh doen ze 't welquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:24 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
.webp oid aanpassen naar .gif
Om een jaar abo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee nog. Misschien weet Stijn iets leuks.
Eh, oké. Snap het nog steeds niet, maargoedquote:
Net wakker zekerquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eh, oké. Snap het nog steeds niet, maargoed
Natuurlijk. Ik zet in op jou, opper of JR.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
achter de schermen weten ze al wie de nieuwe mod wordt.
Misschien bluf ik welquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja daarom ben je ook modquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eh, oké. Snap het nog steeds niet, maargoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaghals.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zet in op jou, opper of JR.
Wie het ook wordt, hij/zij krijgt er van langs.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:
Nieuwe modgenot.
Toto69 zou erg grappig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |