Drizzt leest terug en zal op dit bericht reageren zodra hij wakker wordt (dat is dus rond 14 uur).quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, iemand die vaak naar de sportschool gaat en met enige regelmaat een bakje kwark eet kan ook moeilijk, en ik noem dit met totale willekeur, een Drizzt achter zich krijgen?
Het schijnt idd één grote reclamespot te zijn geweest. Ieder medium zegt het. Van Links naar rechts.quote:
Ik heb al één mod en FA achter me.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou nooit de andere mods achter me krijgen.
Maar het is belangrijk om aan te geven waar ik sta.
Ik ga hem er niet eens van proberen te overtuigen. Verloren zaak.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, iemand die vaak naar de sportschool gaat en met enige regelmaat een bakje kwark eet kan ook moeilijk, en ik noem dit met totale willekeur, een Drizzt achter zich krijgen?
Was het lekker?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al één mod en FA achter me.
Je bedoelt alle SC's sluiten?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hem er niet eens van proberen te overtuigen. Verloren zaak.
Maar het is en blijft mijn mening.
Voor heel FOK trouwens.
Ik snap het waarom wel, maar dan krijg je wel weer heel veel SC in diverse topics. Kan zelfs users wegjagen die hier voornamelijk voor de SC's zijn en uiteindelijk de doodsteek voor heel FOK! worden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hem er niet eens van proberen te overtuigen. Verloren zaak.
Maar het is en blijft mijn mening.
Voor heel FOK trouwens.
Klopt, het is een plan met een risico.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap het waarom wel, maar dan krijg je wel weer heel veel SC in diverse topics. Kan zelfs users wegjagen die hier voornamelijk voor de SC's zijn en uiteindelijk de doodsteek voor heel FOK! worden.
Ja, klopt zekerquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, het is een plan met een risico.
Maar FOK is nu 95% sc en live topics. Alles wordt daar besproken.
Dit zou voor veel meer losse topics zorgen.
Losse topics
Je statement had meer zin gehad als je niet actief in deze SC had meegepost. Nu is het als een dikzak die tijdens het eten van een hamburger zegt dat hij wil afvallen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, het is een plan met een risico.
Maar FOK is nu 95% sc en live topics. Alles wordt daar besproken.
Dit zou voor veel meer losse topics zorgen.
Losse topics
quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je statement had meer zin gehad als je niet actief in deze SC had meegepost. Nu is het als een dikzak die tijdens het eten van een hamburger zegt dat hij wil afvallen.
Onzin.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je statement had meer zin gehad als je niet actief in deze SC had meegepost. Nu is het als een dikzak die tijdens het eten van een hamburger zegt dat hij wil afvallen.
Niet echt. Het laat juist zien dat ik bereid ben zelf plezier op te offeren voor een beter FOK.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ook niet. Ga eens wat doen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:23 schreef onlogisch het volgende:
Waarom werkt mijn giphy gifje niet?
Dat laat je niet zien door hier mee te posten. Het is the darkside of de bruinhemdenside. KIEZEN.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt. Het laat juist zien dat ik bereid ben zelf plezier op te offeren voor een beter FOK.
Zo dan. Zelden iemand zo voor het blok gezet zien wordenquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat laat je niet zien door hier mee te posten. Het is the darkside of de bruinhemdenside. KIEZEN.
Als ik stop met posten helpt dat niks voor de redenen die ik heb om de SC te sluiten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat laat je niet zien door hier mee te posten. Het is the darkside of de bruinhemdenside. KIEZEN.
Misschien kan je je puberale gebral even buiten deze discussie houden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo dan. Zelden iemand zo voor het blok gezet zien worden
Benieuwd of GGMM de daad bij het woord gaat voegen
Hier spreek je jezelf even flink tegen maat. Je bent als een strontvlieg die vast komt te zitten in een web. Je doet verwoede pogingen om je nog los te trekken van het net dat zich om je heen sluit. Maar bij iedere poging kom je vaster en vaster te zittenquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik stop met posten helpt dat niks voor de redenen die ik heb om de SC te sluiten.
Sterker nog, dan wordt er over het totaal minder gepost.
mad.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je je puberale gebral even buiten deze discussie houden.
Wat spreek ik tegen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier spreek je jezelf even flink tegen maat. Je bent als een strontvlieg die vast komt te zitten in een web. Je doet verwoede pogingen om je nog los te trekken van het net dat zich om je heen sluit. Maar bij iedere poging kom je vaster en vaster te zitten
Niets. Maar laat hem maar in de waan. Soms is het beter om mensen met psychische problemen in hun eigen wereld te laten leven.quote:
KOEKOEKquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets. Maar laat hem maar in de waan. Soms is het beter om mensen met psychische problemen in hun eigen wereld te laten leven.
Shutter Island was daar een goede film over.
Dit is een zwak argument. Hiermee rechtvaardig je ook je weer beginnen met roken terwijl je eerder gestopt was. Dit is je redenatie: ''Meh, de mensheid om me heen stopt ook niet met roken dus dan begin ik ook maar weer''. Je principes zijn duidelijk op een laag pitje gezet, de groepsdruk wordt je allemaal wat teveel. Zweetaanvallen, paniekaanvallen, dwang, frustraties.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik stop met posten helpt dat niks voor de redenen die ik heb om de SC te sluiten.
Sterker nog, dan wordt er over het totaal minder gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |