SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De nieuwe mod is...Gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat de melk in je koelkast zuur is geworden.oh ah toma toma vem vem vem vem
De nieuwe mod is...hihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nieuwe mod is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat wist je al langer, stiekemerd
Nee, maar dat hoeven jullie niet te weten.quote:
De nieuwe mod is...Dat betwijfel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker boeiend. Toch een of andere geestelijk gehandicapt nietszeggende nitwit waarschijnlijk.quote:
Zelfspotquote:Op dinsdag 5 september 2017 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Toch een of andere geestelijk gehandicapt nietszeggende nitwit waarschijnlijk.
Alleen L_L kan VBL nog redden![]()
Ik heb de middag vrij genomen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
deze hele dag staat in het teken van een nieuwe mod
Dat zegt toch wel wat.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de middag vrij genomen.
dikke zeugquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
iets makkelijksquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |