als je een opdracht hebt valt dat wel meequote:Op dinsdag 5 september 2017 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
het ergste aan die stages vond ik altijd dat je er de eerste twee weken nog wel lekker wat kon leren voor je gevoel
maar daarna doe je gewoon de rest van de tijd hetzelfde als je collega's die een factor 10 meer verdienen
dit inderdaad.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
het ergste aan die stages vond ik altijd dat je er de eerste twee weken nog wel lekker wat kon leren voor je gevoel
maar daarna doe je gewoon de rest van de tijd hetzelfde als je collega's die een factor 10 meer verdienen
Daar vrees ik ook al voor ja. Nu is het nog wel leuk, maar naar een paar wekenquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maar ik klaag ook niet.quote:
Wij betalen bijna niks zelf van de hele kosten van je opleiding.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:35 schreef hafcfan het volgende:
Weet je wat pas triest is. Dat je per maand 250 collegegeld betaalt, terwijl je nooit op school bent.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij betalen bijna niks zelf van de hele kosten van je opleiding.
denk wel tussen 15-20%quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pasta tonijnquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Grappig.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vanavond de aankondiging dat jij de nieuwe VBL mod bent.
Bahquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Je kan weer kruidnoten halen
Heb een zak witte kruidnoten gehaald
Zo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Racist. Ofzo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Heerlijke plaatjesquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
genotquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan mag je alsnog iets verwachten van je 250 euro p/m. Dan kan je alles wel kapot relativeren.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je dat wel. Je wil het gewoon niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net als zoete popcorn kan ik er niet mee stoppen
Maar 1 dag slecht eten kan geen kwaad
dat is geen slecht ideequote:Op dinsdag 5 september 2017 18:00 schreef Doublepain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |