tis watquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk niet meer vieslui en loop stage. Lenny vindt dit niet leuk
Wat voor stage?quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk niet meer vieslui en loop stage. Lenny vindt dit niet leuk
Bedrijfseconomisch. Het is wel veel leuker dan school moet ik zeggen in de praktijk. Alleen ff wennen aan die lange dagen.quote:
dat kunnenquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog 4 maand en dan weer uitslapen tot 2 uur![]()
Krijg je wel vergoeding?quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedrijfseconomisch. Het is wel veel leuker dan school moet ik zeggen in de praktijk. Alleen ff wennen aan die lange dagen.
heb je mistborn al uitquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog 4 maand en dan weer uitslapen tot 2 uur![]()
200 p/m. Het gaat maar mag verder wel alles. Zelfs thuiswerken kan. Toffe collega's ook. Hele informele sfeer.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je wel vergoeding?
boelerquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee geen tijd voor nog. Kijk nu vikings
tering dat is niet best hoorquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
200 p/m. Het gaat maar mag verder wel alles. Zelfs thuiswerken kan. Toffe collega's ook. Hele informele sfeer.
Beter iets dan niets zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
200 p/m. Het gaat maar mag verder wel alles. Zelfs thuiswerken kan. Toffe collega's ook. Hele informele sfeer.
jullie?quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In het oosten krijg je sowieso veel minder dan bij jullie
Gelukkig woon ik nog thuis. Daar compenseer ik een hoop geld mee.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter iets dan niets zullen we maar zeggen.
in medische wereld krijg je 0,0quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:29 schreef Typisch het volgende:
minder dan 50 euro per week
minder dan een tientje er dag
MAAR JE DOET WEL ERVARING OP HOOR
Jammer dat het verplicht is.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:30 schreef Typisch het volgende:
dat systeem van stages is echt alleen op papier leuk
Nee, maar ook daar is sowieso veel beter dan hier. Hier mag je al blij zijn dat je een stage hebtquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:30 schreef JanCees het volgende:
ik heb geen stage gelopen in de randstad he hafcfan
of je moet hoorn meetellen als randstad
het ergste aan die stages vond ik altijd dat je er de eerste twee weken nog wel lekker wat kon leren voor je gevoelquote:
ja, logisch gevolg hequote:Op dinsdag 5 september 2017 17:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee, maar ook daar is sowieso veel beter dan hier. Hier mag je al blij zijn dat je een stage hebt
ligt maar net aan welke sectorquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee, maar ook daar is sowieso veel beter dan hier. Hier mag je al blij zijn dat je een stage hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |