SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC goes camping meet in 2018SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karaoke-en-dans-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits mega kart-zuig meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mo_Muffin op 31-08-2017 15:25:38 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Dat puilt uit van de sequencers.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ikdit, dus heel verbazend zal het niet zijn.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ben benieuwd of er volk op af komt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:16 schreef puzziepie het volgende:
@TT
Ik hou van berichtjes van leuke lekkere mannen"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Hoiiiiiiquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:16 schreef puzziepie het volgende:
@TT
Ik hou van berichtjes van leuke lekkere mannen![]()
Lukt vastquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er volk op af komt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik wou net zeggen: klopt helemaal niks van dat plaatjequote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:25 schreef UitStraling het volgende:
Dat plaatje![]()
Trouwens, vrouwen houden tegenwoordig net zoveel van seks als mannenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat is al zo sinds de uitvinding van anticonceptie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:25 schreef UitStraling het volgende:
Dat plaatje![]()
Trouwens, vrouwen houden tegenwoordig net zoveel van seks als mannen"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ja en ik denk noooooit aan football en ik kijk echt nooooooit tvquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: klopt helemaal niks van dat plaatje![]()
![]()
Ik ook niet , en ik ben ook niet echt een prater of zoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en ik denk noooooit aan football en ik kijk echt nooooooit tv
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Babies?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet , en ik ben ook niet echt een prater of zo![]()
Er bestaat niemand met een grotere hekel aan sport, en met name dat achterlijke voetbal dan ik.
quote:quote:Oh I want to take you home.
I want to give you children.
You might be my girlfriend, yeah."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Kun je mee voetballen terwijl je aan seks denkt als ik het plaatje moet gelovenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat de fak moet ik met baby's![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik wat metalen ballen tegen elkaar aan hoorde klikken
Legbatterijen.quote:With the stars as her umbrella![]()
Dabedoellik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat puilt uit van de sequencers.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Dat plaatje zit je flink dwars?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je mee voetballen terwijl je aan seks denkt als ik het plaatje moet geloven"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Wowquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je mee voetballen terwijl je aan seks denkt als ik het plaatje moet geloven![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat kan, iedereen zo z'n ding.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan, iedereen zo z'n ding."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ja alsof ik zo weinig aan seks denkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat plaatje zit je flink dwars?![]()
![]()
quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:
Lange elektronische klanktapijten.
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je al plassend op het toilet denkt 'Ik hoop dat dit geen droom is.'With the stars as her umbrella![]()
Neuh.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:03 schreef -Miauw- het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je al plassend op het toilet denkt 'Ik hoop dat dit geen droom is.'"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ah, mailtje v/d apotheek, ik dacht nog, als ik er deze week geen krijg dan mail ik zelf, maar is niet nodig dus, 10 punten voor de apotheek.
En pakketje met 7 ports 3.0 actieve USB hub ook binnen, het kan niet op vandaag.
Nee, wel ooit andersom gehadquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:03 schreef -Miauw- het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je al plassend op het toilet denkt 'Ik hoop dat dit geen droom is.'
Lekker zitten plassen op het toilet en wakker worden omdat je opeens in een plasje ligt. In bed dus.
Teen struggles.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Hebben vrouwen ook natte dromen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, wel ooit andersom gehad
Lekker zitten plassen op het toilet en wakker worden omdat je opeens in een plasje ligt. In bed dus.
Teen struggles.Bis vincit qui se vincit!![]()
Golden shower dromen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hebben vrouwen ook natte dromen?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Zatte Cat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Teen struggles.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik ben eens naast een vrouw wakker geworden en dacht, WTF?!#@*quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Teen struggles.
Niet eensquote:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben eens naast een vrouw wakker geworden en dacht, WTF?!#@*
Ik naast een man, anderhalve week terug nog!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben eens naast een vrouw wakker geworden en dacht, WTF?!#@*Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Matras heb ik weggegooid, ben bij IKEA een nieuwe gaan halen, ze zei wel nog sorry....quote:
Blaasontsteking....
Jij een blaasontsteking?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Matras heb ik weggegooid, ben bij IKEA een nieuwe gaan halen, ze zei wel nog sorry....
Blaasontsteking....![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Gij sloerie!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:40 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik van de week nog naast 2 vrouwen wakker geworden.....Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Neuh, zij, en ze had teveel gezopen en geblowd.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik merkte het past toen ik wakker werd wel.... Hele nacht geslapen...quote:
Bis vincit qui se vincit!![]()
Herkenbaar, ik kende het meisje net twee uurtjes, ze schaamde zich echt compleet kapot, heb een halve fles witte wijn aan mijn kant van het bed leeg gegoten om haar bibbers weg te halenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Matras heb ik weggegooid, ben bij IKEA een nieuwe gaan halen, ze zei wel nog sorry....
Blaasontsteking....![]()
![]()
![]()
Ranzigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, zij, en ze had teveel gezopen en geblowd.
De dames ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik merkte het past toen ik wakker werd wel.... Hele nacht geslapen...
Je had mijn gezicht moeten zien....quote:![]()
Klinkt niet fijnquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, die hadden een veel wildere onderbroken nacht gehad.
Even praktisch vraagje. Vanaf wanneer slaapt L. weleens bij één van jullie in bed?
Hier stuitert ze zo het bed door (ook bij ziek zijn) dat ik bang ben dat ze er uit klettert. Ze heeft nog geen idee van de hoogte van het bed enzo...
Lijkt me best fijn als dat eens zou kunnen, is makkelijker dan dat ik eruit moet om bij haar bed te zitten enzo
Ik heb weleens in en langs mijn bed gekotst...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je had mijn gezicht moeten zien....
Ik heb het nog altijd tot de plee, en vroeger wel eens uit het raam en vanaf balkon gered.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb weleens in en langs mijn bed gekotst..."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Heeft jullie bed 2 aparte matrassen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt niet fijn
Even praktisch vraagje. Vanaf wanneer slaapt L. weleens bij één van jullie in bed?
Hier stuitert ze zo het bed door (ook bij ziek zijn) dat ik bang ben dat ze er uit klettert. Ze heeft nog geen idee van de hoogte van het bed enzo...
Lijkt me best fijn als dat eens zou kunnen, is makkelijker dan dat ik eruit moet om bij haar bed te zitten enzo
L. ligt altijd tussenin, in die geulZe kan er ook dus nooit zo maar uit, want dan moet ze over een van ons heen. En ze heeft een slaapzak aan, dus dat klimt ook moeilijker.
Als ze bij ons in bed ligt, dan is ze ook altijd wel rustig, tenzij ochtend en wakker worden, maar ja dan zijn we zelf ook wakker.
En ook als ze alleen ligt met 1 van de twee, dan ligt ze wel rustig eigenlijk.Bis vincit qui se vincit!![]()
Muren, auto, bosjes, deur in huis, wasbak in badkamer, douche, bijna over collega heen en toen net de wasbak op werk gered, alles wel gehad geloof ikquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het nog altijd tot de plee, en vroeger wel eens uit het raam en vanaf balkon gered.
En ons bed is niet zo heel hoog ook, we hebben haar geleerd dat ze achteruit van bed af moet al heel snel.... En dat doet ze ook altijd.Bis vincit qui se vincit!![]()
1 matras, geen slaapzak en ze is dan nooit rustigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heeft jullie bed 2 aparte matrassen?
L. ligt altijd tussenin, in die geulZe kan er ook dus nooit zo maar uit, want dan moet ze over een van ons heen. En ze heeft een slaapzak aan, dus dat klimt ook moeilijker.
Als ze bij ons in bed ligt, dan is ze ook altijd wel rustig, tenzij ochtend en wakker worden, maar ja dan zijn we zelf ook wakker.
En ook als ze alleen ligt met 1 van de twee, dan ligt ze wel rustig eigenlijk.![]()
Nou... Ik vergeet mijn gezellige plan wel gewoon dus
Oh ja, de gootsteen is ook voorgekomen, handig met dat zeefje erin.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Muren, auto, bosjes, deur in huis, wasbak in badkamer, douche, bijna over collega heen en toen net de wasbak op werk gered, alles wel gehad geloof ik
Maisquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh ja, de gootsteen is ook voorgekomen, handig met dat zeefje erin.
Ook niet als ze moe is?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:54 schreef Molo het volgende:
[..]
1 matras, geen slaapzak en ze is dan nooit rustig![]()
Nou... Ik vergeet mijn gezellige plan wel gewoon dus
Wij praten dan beetje tegen der, en dan wordt ze rustig.Bis vincit qui se vincit!![]()
Dan gaat ze op mijn hoofd springenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ook niet als ze moe is?
Wij praten dan beetje tegen der, en dan wordt ze rustig.
En moe is schreeuwen hier
'apart' kind...Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Speen erin stoppen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan gaat ze op mijn hoofd springen
En moe is schreeuwen hier
'apart' kind...
Ik heb ook weleens dat ik gewoon de ipad tegen hoofdeind overeind zet, en laat maar filmpjes kijken, en dan doe ik ff tukje...Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik heb wel eens over mijn vriendin heen gekotst maar die was op dat moment toch bewusteloos naast de plee aan het liggen, jammer dat ze net wakker werd welquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb weleens in en langs mijn bed gekotst...![]()
![]()
Ja speen snap ikquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Speen erin stoppen.
Ik heb ook weleens dat ik gewoon de ipad tegen hoofdeind overeind zet, en laat maar filmpjes kijken, en dan doe ik ff tukje...
Werkt hier alleen in haar eigen bed, anders gaat ze alsnog al 'Mama' roepend op mijn hoofd timmeren of springen en wil ze steeds van het bed af jumpen
Ik ga er wat op verzinnen
Matigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens over mijn vriendin heen gekotst maar die was op dat moment toch bewusteloos naast de plee aan het liggen, jammer dat ze net wakker werd wel
Blij dat ik dat nooit heb meegemaakt
Weekje handkarren was mijn verdiende loonquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Matig
Blij dat ik dat nooit heb meegemaakt![]()
![]()
Onzinnige straf datquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weekje handkarren was mijn verdiende loon
En 1 keer er vanaf laten jumpen? Of is dat te hoog?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja speen snap ik
Werkt hier alleen in haar eigen bed, anders gaat ze alsnog al 'Mama' roepend op mijn hoofd timmeren of springen en wil ze steeds van het bed af jumpen
Ik ga er wat op verzinnen
Misschien leert ze daar wel van dan...Bis vincit qui se vincit!![]()
Te hoog helaas, 80 cm ofzoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En 1 keer er vanaf laten jumpen? Of is dat te hoog?
Misschien leert ze daar wel van dan...Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Bummer!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:11 schreef Arch-Indar het volgende:
Mijn nectarine dacht dat het een appel was.....Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ze had je beter huis kunnen laten boenen ofzoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja had ze zichzelf even hard meeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Kweenie of ik daar goed op zou reagerenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze had je beter huis kunnen laten boenen ofzo![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweenie of ik daar goed op zou reageren"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Dan neem je toch gewoon de botte bijl.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan glans, doet me denken aan messing gordijnroeden en nepgouden deurklinken"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
middag
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Zon prima, ik verbrand zelfs bijna nooit, maar de warmte is de hel voor mijn lijfquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik dacht dat je niet in de zon kon, kijk je wel uit
[ afbeelding ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Zon prima, ik verbrand zelfs bijna nooit, maar de warmte is de hel voor mijn lijf![]()
Autoimmuunziekte.quote:
Scheelt weer joh, mij hoef je niet mee te nemen op lange reizen naar Thailand ofzo
Dus die werkkamer zonder ramen is een hoaxquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Zon prima, ik verbrand zelfs bijna nooit, maar de warmte is de hel voor mijn lijf
ik verbrand ook niet word mooi bruin warmte kan ik wel hebben zweet wel maar dat is goed![]()
Ik plastificeer je welquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Autoimmuunziekte.
Scheelt weer joh, mij hoef je niet mee te nemen op lange reizen naar Thailand ofzo![]()
![]()
we rijden je wel rond in een airco pausmobielquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Autoimmuunziekte.
Scheelt weer joh, mij hoef je niet mee te nemen op lange reizen naar Thailand ofzo![]()
Hele huis hier is op mij afgestemd qua isolatie en zulksquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dus die werkkamer zonder ramen is een hoax
ik verbrand ook niet word mooi bruin warmte kan ik wel hebben zweet wel maar dat is goed
Graagquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
we rijden je wel rond in een airco pausmobiel
Nou...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:56 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die niet tegen de zon kunnen zien er wel tot op hun zeventigste uit als twintig
Maar geen baklap hier, vreselijk. Er op je 40e uitzien als een uitgedroogde leren tasOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Von Hagens jawohl, geh mal vast liggen in die balsemfluhstoffen schones Fraulein ja, ich zal sie nicht heel viel pijn tun denke ichquote:![]()
Las ik weer beflapquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou...
Maar geen baklap hier, vreselijk. Er op je 40e uitzien als een uitgedroogde leren tas![]()
Maar ik ben geen Chinese krijgsgevange, mag het dan wel?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Von Hagens jawohl, geh mal vast liggen in die balsemfluhstoffen schones Fraulein ja, ich zal sie nicht heel viel pijn tun denke ich
En beflapjes, horror!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Kapitein Plakbaard hierquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar ik ben geen Chinese krijgsgevange, mag het dan wel?
En beflapjes, horror!![]()
![]()
"Dit verhaal gaat over Juliëtte van Velden, een 16 jarig meisje dat op een dag ontvoerd wordt door 4 gespierde jongens in bivakmutsen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens mij weet ik wel wat je leest
https://www.wattpad.com/stories/chicklit?locale=nl_NL
Deze jongens nemen haar mee naar huis, en hebben hun handen vol aan het africhten van hun nieuwe slachtoffer.
Aangezien Julie erg fel is, krijgt ze ook een erg felle aanpak, en zijn de loverboys nog niet van plan Julie naar een bordeel te sturen"
Gaat helemaal goedkomen met de wereld![]()
![]()
doet me ook een beetje denken aan de braboneger die naar het oktoberfest gaatquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:09 schreef Molo het volgende:
Günther associaties ook altijd met deze reclame
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
doet me ook een beetje denken aan de braboneger die naar het oktoberfest gaat![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
doet me ook een beetje denken aan de braboneger die naar het oktoberfest gaat![]()
![]()
Eenmaal bruin, dan loop je schuin
Damn
Larf danst hier nu op Günthers 'Tralala'Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zulke 'muziek' heb ik altijd ver van mijn kinderen weggehouden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:32 schreef Molo het volgende:
Larf danst hier nu op Günthers 'Tralala'"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Groot gelijk ja, voor je het weet staan ze op de plaatselijke kermis in een rokje te handstandenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke 'muziek' heb ik altijd ver van mijn kinderen weggehouden.![]()
![]()
Dit is culturele verrijking!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke 'muziek' heb ik altijd ver van mijn kinderen weggehouden.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zit ik de hele middag op garage telefoontje te wachten, wordt het morgen hoor ik net![]()
Nah ja, boodschappen doen dan maar hier
Be careful out there.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:39 schreef Molo het volgende:
Zit ik de hele middag op garage telefoontje te wachten, wordt het morgen hoor ik net![]()
Nah ja, boodschappen doen dan maar hier
Avondje zuipen![]()
Smerige drankjes![]()
Wat dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Avondje zuipen![]()
Smerige drankjes![]()
![]()
proeverij bij de apotheek?quote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Van de apotheekquote:
Morgen darmonderzoek dus nu en morgenvroeg alles doorspoelen. Twee keer anderhalve liter in 2 uur, waarvan een liter ewewew drankje.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wat voor onderzoek?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Van de apotheek
Morgen darmonderzoek dus nu en morgenvroeg alles doorspoelen. Twee keer anderhalve liter in 2 uur, waarvan een liter ewewew drankje.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Colonscopie. Iets teveel darmkanker in de naaste familie dus maar effe checken.quote:
Met roesje
Oh op die manier, slim om te laten checkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Colonscopie. Iets teveel darmkanker in de naaste familie dus maar effe checken.
Met roesje
Goed ontspannen hè
Succes in dat gevalquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met roesje![]()
Yesch. En glijmiddelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh op die manier, slim om te laten checken
Goed ontspannen hè
Roesje![]()
![]()
![]()
Broerlief gaat ook. Dikke stress voor de afspraak maar hij had niet door dat de eerste afspraak de intake is en niet het onderzoek.Mijn moeder was al helemaal verbaasd dat hij vooraf niet hoefde te preppen.
Inmiddels zijn de poeders daar ook binnen
Dank uquote:
Ik had aardappel, gekookte vis en iets te gare worteltjes. Gleed zo maar binnenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:33 schreef UitStraling het volgende:
Van de honger maar alvast een halfgare gehaktbal naar binnen aan het duwen, hallo wormpjesEn nu mag ik niks meer eten tot morgenmiddag.
Matige planning meneerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:33 schreef UitStraling het volgende:
Van de honger maar alvast een halfgare gehaktbal naar binnen aan het duwen, hallo wormpjes
Wel met mosterd?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Yesch. En glijmiddel
Roesje![]()
![]()
![]()
Broerlief gaat ook. Dikke stress voor de afspraak maar hij had niet door dat de eerste afspraak de intake is en niet het onderzoek.Mijn moeder was al helemaal verbaasd dat hij vooraf niet hoefde te preppen.
Inmiddels zijn de poeders daar ook binnen
Ieuwwwwwquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had aardappel, gekookte vis en iets te gare worteltjes. Gleed zo maar binnenEn nu mag ik niks meer eten tot morgenmiddag.
Lauwe mayonaise, mosterd is opquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Matige planning meneer
Wel met mosterd?![]()
![]()
Gelukkig mochten er wel kruiden op.quote:
Arme jijquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lauwe mayonaise, mosterd is op
Ik heb opwarmvoer, was nog veel over van gisterenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Leuk voor de MDL arts morgenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gelukkig mochten er wel kruiden op.![]()
![]()
Ja maar dan nogquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gelukkig mochten er wel kruiden op.![]()
Kon je geen airfryer patat maken met frikandellen en appelmoes ofzo?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik had ook appelmoes want dat mochtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar dan nog![]()
Kon je geen airfryer patat maken met frikandellen en appelmoes ofzo?
Volgens mij mag zelfs airfryer frituren niet![]()
Maar ben al over de helft van het gore spulAmateurs volgen de instructie en maken er een liter van. Ik luister naar ervaringsdeskundigen en doe het met 600 ml. Liever meer frisdrank en thee drinken om aan de anderhalve liter te komen.
Lettervermicelli in je rectumquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor de MDL arts morgen
Goed, tijd voor eten hier
Was ik al aan het doenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Lettervermicelli in je rectum
Goed, tijd voor eten hier![]()
Nooit hier kijken onder het etenquote:
Ik heb niet geknoeidquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nooit hier kijken onder het eten![]()
Mijn nieuwe aanwinst![]()
Binnenkort krijgen de stats en Mycroft wat meer functionaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:06 schreef bondage het volgende:
Waar lijkt die webcam naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:06 schreef bondage het volgende:
Heb je geen 19" inch cabinet staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De deurquote:Is niet aangesloten.
Goed gezien trouwens
Komt nog, dit is niet hun vaste plek. Dingen maken veel te veel lawaai.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen 19" inch cabinet staan?![]()
Pics van je deur!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:12 schreef bondage het volgende:
[..]
De deurIs niet aangesloten.
Goed gezien trouwens
[..]
Komt nog, dit is niet hun vaste plek. Dingen maken veel te veel lawaai.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja ze komen niet voor niets met die orenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:12 schreef bondage het volgende:
[..]
De deurIs niet aangesloten.
Goed gezien trouwens
[..]
Komt nog, dit is niet hun vaste plek. Dingen maken veel te veel lawaai.![]()
Ik heb wel eens slokdarm/maag gehad, ook met roesje, ik was blij dat het mogelijk was want nuchter trek ik zulks niet, nu merkte ik er helemaal niks van, geen centje pijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met roesje"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Momentje.quote:Bij opstarten is het extreem, daarna zakt het af tot een redelijk niveau. Maar nog steeds erg irritant, ik wil daar rustig kunnen werken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze komen niet voor niets met die oren![]()
Jaren ervaring op datacenters ..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Momentje.
[..]
Bij opstarten is het extreem, daarna zakt het af tot een redelijk niveau. Maar nog steeds erg irritant, ik wil daar rustig kunnen werken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Momentje.
[..]
Bij opstarten is het extreem, daarna zakt het af tot een redelijk niveau. Maar nog steeds erg irritant, ik wil daar rustig kunnen werken.dank alvast
Koop je een actieve 3.0 USB en nu heb ik een vermoeden dat het ding helemaal niet 3.0 is, moet nog een aantal checks doen voor ik dat met zekerheid durf te beweren.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
hoistupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness![]()
Hoor ik van meer mensen dus dikke prima. Morgen naar ziekenhuis wandelen, tukken en dan kijken of ze me los terug laten wandelen zodat ik niemand hoef te bellen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens slokdarm/maag gehad, ook met roesje, ik was blij dat het mogelijk was want nuchter trek ik zulks niet, nu merkte ik er helemaal niks van, geen centje pijn.
Slokdarm/maag lijkt me trouwens helemaal naar zonder roesje
Dat weet ik niet van allemaal zeker, maar goede tip, thnx.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Das meestal wel essentieelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet van allemaal zeker, maar goede tip, thnx.![]()
Geen idee wat je ermee wil maar hierbij. Volgens mij is dit nog origineel jaren 60. Als je trouwens dacht dat het de voordeur was moet ik je helaas teleurstellenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat leek me ook en mijn vader was er vroeger, toen er nog geen roesjes waren, ook geen fan van, maar met is het peanuts.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoor ik van meer mensen dus dikke prima. Morgen naar ziekenhuis wandelen, tukken en dan kijken of ze me los terug laten wandelen zodat ik niemand hoef te bellen.
Slokdarm/maag lijkt me trouwens helemaal naar zonder roesje"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
hahahaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Lawaaihokken zijn het. Wel lekker koel als je op de juiste plek staat![]()
![]()
Dat kan ik testen met een waarvan ik dat zeker weet.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Soms moeilijk te zien.. In computers zijn de poorten meestal blauw. Is dat met die USB hub ook zo?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan ik testen met een waarvan ik dat zeker weet.![]()
Mijn moeder heeft er een klein trauma door opgelopen en die is echt niet flauw.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat leek me ook en mijn vader was er vroeger, toen er nog geen roesjes waren, ook geen fan van, maar met is het peanuts.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Pillen in België besteld, bijna klaar voor vakantie
Uiteraard, maar dat zegt niks, de hub komt uit China......quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms moeilijk te zien.. In computers zijn de poorten meestal blauw. Is dat met die USB hub ook zo?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Das wel goedkoop iddquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat zegt niks, de hub komt uit China......![]()
Anders heb ik pech en is goedkoop duurkoop, ding kostte 15 euro.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed ik hoop gewoon dat ie wel is wat ie pretendeert te zijn
[ Bericht 31% gewijzigd door Mo_Muffin op 31-08-2017 20:02:38 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Deze vrouwquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat de fak moet ik met baby's.
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Als Hub zal ie vast wel een tijdje werkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Anders heb ik pech en is goedkoop duurkoop, ding kostte 15 euro.![]()
Zijn de poorten wel met blauw van binnen ?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Anders heb ik pech en is goedkoop duurkoop, ding kostte 15 euro.![]()
Chufke, ik weet hoe 3.0 poorten eruit zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn de poorten wel met blauw van binnen ?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee wat je ermee wil maar hierbij. Volgens mij is dit nog origineel jaren 60. Als je trouwens dacht dat het de voordeur was moet ik je helaas teleurstellenDat is mijn fetishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Niet groen iigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Chufke, ik weet hoe 3.0 poorten eruit zien.![]()
![]()
yepquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:16 schreef chufi het volgende:
Strks de afgang van het Nederlands elftal![]()
Op naar het EK 2020 dan maar weer
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het loopt me nu al dun door de broekquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:16 schreef chufi het volgende:
Strks de afgang van het Nederlands elftal
Maar toch wat Euris op gezet dat we winnen , want op Frankrijk gokken levert niets opquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep![]()
Op naar het EK 2020 dan maar weer![]()
Nou daar heb ik geen last meer vanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het loopt me nu al dun door de broek![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is mijn fetishAls jij graag een foto van mijn deur wil dan maak ik dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijzondere fetish wel, nog nooit eerder van gehoord![]()
![]()
Geen broek meer of stoma?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou daar heb ik geen last meer vanOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb een handen fetishquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Als jij graag een foto van mijn deur wil dan maak ik die![]()
Bijzondere fetish wel, nog nooit eerder van gehoord
Maar ga je niet vragen hand op deur foto te maken, want raarrrrrr
Heb jij nou een eengezinswoning in je uppie ofzo daar?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ben resistent inmiddelsquote:
Wel al weer vroeg zon onderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben resistent inmiddels
Wel al weer vroeg zon onderWel mooi uitzicht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Moet ie als single dan op een zoldrkamertje wonen of zo?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een handen fetish
Heb jij nou een eengezinswoning in je uppie ofzo daar?![]()
Handenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een handen fetish
Heb jij nou een eengezinswoning in je uppie ofzo daar?Mijn handen zijn gehavend helaas
Foto ga ik niet maken
Ja, ik heb een huisje voor mezelf![]()
![]()
Berichtjes van leuke vrouwen zijn altijd welkom
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zeker niet, heerlijk toch, zulke ruimtequote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ie als single dan op een zoldrkamertje wonen of zo?
Ja wel vaker gehoord dat dat raar isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef bondage het volgende:
[..]
HandenMijn handen zijn gehavend helaas
Foto ga ik niet maken
Ja, ik heb een huisje voor mezelf
Hoiiiiiiquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
Oh wacht, ik voldoe niet aan de criteria
Wat is jouw nummer?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
With the stars as her umbrella![]()
QFT.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
Berichtjes van leuke vrouwen zijn altijd welkom"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ben ook erg blij meequote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker niet, heerlijk toch, zulke ruimteIk kan doen en laten wat ik wil en als ik een keer mensen op bezoek heb is de ruimte er.
Ik zeg niet dat het raar isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja wel vaker gehoord dat dat raar is![]()
![]()
Zo, ik had een goede dag vandaag.
Vaststellingsovereenkomst getekend en ingeleverd.
Borreldate gemaakt met collega/vriend.
Daarna geborreld met collega, één heb ik gratie verleend en die heb ik niet afgemaakt. De rest was ok.
Thuis, zo een film kijken.With the stars as her umbrella![]()
Ik mag ook niet klagen in mn eentje met mn bijna 100 m2 appartementquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker niet, heerlijk toch, zulke ruimte![]()
Heb jij ook geen reden toe.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag ook niet klagen in mn eentje met mn bijna 100 m2 appartement
Maar goed, ik klaag ook niet, ik zit lekker hier.
En ik denk dat Bondage ook prima zitquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb jij ook geen reden toe.
Maar goed, ik klaag ook niet, ik zit lekker hier.![]()
Daar ga ik vanuit, in een huis.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik denk dat Bondage ook prima zit
Zelf hoef ik geen huis, hoewel ik hiervoor 16 jaar in een huis gewoond heb ben ik flats/appartementen ook gewend, zowel alleen als met anderen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Berichtjes van leuke mannen ookquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
Berichtjes van leuke vrouwen zijn altijd welkom![]()
Ik zit nog steeds te wachten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ben op gegroeid in een bungalow op 1000 m2 grond of zo .. veel tuin en tuurlijk vond ik dat fijn..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit, in een huis.
Zelf hoef ik geen huis, hoewel ik hiervoor 16 jaar in een huis gewoond heb ben ik flats/appartementen ook gewend, zowel alleen als met anderen.
Later in Grunn als student mn eigen huisje was begane grond, klein, maar met bijkeuken, tuin en schuurtje... Heb er nooit iets met de tuin gedaan en de eerste keer dat ik op vakantie was is er gelijk ingebroken..![]()
Ik ga een dude zoeken met een kasteel zodat ik hem nooit hoef tegen te komen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2017 21:00:12 ]![]()
Wth is Timothy Fosu-Mensah. Ik zal wel weer onder een steen hebben gelegenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Nee hoor ik heb ook geen idee.. iemand van Man Ud geloof ik ...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Wth is Timothy Fosu-Mensah. Ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen![]()
Zeg je nu dat ik niet leuk ben.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:55 schreef puzziepie het volgende:
Berichtjes van leuke mannen ook![]()
Ik zit nog steeds te wachten![]()
![]()
![]()
Ik zit hier inderdaad prima. Dit is iets wat ik al lang van droomde en toen ik de kans kreeg heb ik hem niet laten liggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit, in een huis.
Zelf hoef ik geen huis, hoewel ik hiervoor 16 jaar in een huis gewoond heb ben ik flats/appartementen ook gewend, zowel alleen als met anderen.
Ik heb hiervoor in een bovenwoning gewoond, soort appartement maar had twee verdiepingen. Ik woonde er fijn maar had zo nu en dan wel last van geluiden van de buren, en de buren waarschijnlijk ook van mij
Heb daar 4 jaar samengewoond, toen het uit was snel op zoek gegaan naar iets anders en nu hier.![]()
Lekker lekkerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben ook erg blij meeIk kan doen en laten wat ik wil en als ik een keer mensen op bezoek heb is de ruimte er.
[..]
Ik zeg niet dat het raar is
Oh zo bedoelde ik het ook niet hoor
u hierquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:05 schreef Techno het volgende:
*PM box opschonen gaat, want vol zit*
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Outbox telt niet mee qua quota.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:06 schreef chufi het volgende:
ALs je box vol zit spam je meer dan normaal.. Maar ieder zn ding![]()
![]()
Nog gepinned met een vriendin?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
Daarna geborreld met collega, één heb ik gratie verleend en die heb ik niet afgemaakt. De rest was ok.
Thuis, zo een film kijken.Bis vincit qui se vincit!![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
Thuis, zo een film kijken.![]()
Hoe wist je trouwens in wat voor type huis ik woon?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker lekker
Oh zo bedoelde ik het ook niet hoor
Gelukkig maar. En wie ben ik om iets raar te vinden![]()
![]()
Gezelligheidsdier ben je toch ookquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:00 schreef isax het volgende:
Ik ga een dude zoeken met een kasteel zodat ik hem nooit hoef tegen te komen.
Ik ken het dorp waar je woont.. Mijn gymleraar en schaatstrainer woonde erquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoe wist je trouwens in wat voor type huis ik woon?
Gelukkig maar. En wie ben ik om iets raar te vinden![]()
Ik stalk jequote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoe wist je trouwens in wat voor type huis ik woon?
Gelukkig maar. En wie ben ik om iets raar te vinden
(Je had een keer je tuin omschreven en aan die kamer en deur te zien leek me een eengezinswoning logisch, verder niet echt een rationele reden voor)
Weekend
stupidity has become as common as common sense was before
Iedereen kent mijn dorpquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken het dorp waar je woont.. Mijn gymleraar en schaatstrainer woonde er![]()
![]()
Allez Les Bleus?
En ja, ik heb een ongelofelijke schijthekel aan fransen
Ah, heb ik toch iets gemeen met jequote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
Allez Les Bleus?
En ja, ik heb een ongelofelijke schijthekel aan fransen
Al vind ik Franse wijn en kaas wel ernstig lekker
Moet bij jouw naam aan Electric Six denkenquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hoi Puzz. Ik schrok al even.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:18 schreef puzziepie het volgende:
Hey Techno![]()
Natuurlijk ben jij leuk![]()
![]()
Uhm... weet niet of dat wel zo goed is, haha.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:20 schreef Molo het volgende:
Moet bij jouw naam aan Electric Six denken![]()
Wat zeg je nou?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, heb ik toch iets gemeen met je
Al vind ik Franse wijn en kaas wel ernstig lekker
Lionel?quote:stupidity has become as common as common sense was before
Wie Eisbär post met een hartje, is vast oké!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Nee, zeker niet!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:21 schreef puzziepie het volgende:
Niet nodig hoor , zo eng ben ik toch niet?
Biertje dan maar?
*rondje geeft*![]()
![]()
Wiequote:
TUURLIJK IS DAT GOED JONGUH!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Uhm... weet niet of dat wel zo goed is, haha.
Electric Six
'But you can't ignore my techno!!!!'![]()
![]()
Wijntje ook goed ?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, zeker niet!
Biertje dan maar?
*rondje geeft*![]()
Lekker!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Waar zijn mijn berichtjes van leuke mannen/vrouwen dan.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Haha, ik zat even met een ander nummer in mijn hoofd...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:24 schreef Molo het volgende:
TUURLIJK IS DAT GOED JONGUH!!!
Electric Six
'But you can't ignore my techno!!!!'![]()
![]()
![]()
Nee?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jee , Richie Hawtin ken je toch wel?stupidity has become as common as common sense was before
Das die andere site toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef pixelbitty het volgende:
Waar zijn mijn berichtjes van leuke mannen/vrouwen dan.stupidity has become as common as common sense was before
Wasda?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef Voxs het volgende:
Ja hoi hè!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef pixelbitty het volgende:
Waar zijn mijn berichtjes van leuke mannen/vrouwen dan.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ook topnummer, maar daar moest ik niet aan denkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Haha, ik zat even met een ander nummer in mijn hoofd...
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stalk je
(Je had een keer je tuin omschreven en aan die kamer en deur te zien leek me een eengezinswoning logisch, verder niet echt een rationele reden voor)
![]()
Aha, duidelijk![]()
![]()
Wat vet, slecht maar toch vetquote:![]()
Volgende keer als ik einnnndelijk vriend die is Zwitserland woont weer zie eens opzetten
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef Voxs het volgende:
![]()
Dit blijft een vet nummerquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat middendeuntje is een gevaarlijke oorwurm.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat vet, slecht maar toch vet![]()
Volgende keer als ik einnnndelijk vriend die is Zwitserland woont weer zie eens opzetten...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik moest 'm afzetten want Koos zit The Fifth Element te kijken, maar ga morgen wel even goed naar luisterenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat middendeuntje is een gevaarlijke oorwurm.
Dit zijn toch wel de mafste huisverkoopfotos die ik ooit gezien heb. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=69221855
Gaat nergens over.
/dagboek.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik hoor een te saaie jaren 80 melodiequote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:32 schreef Fogel het volgende:
Dit zijn toch wel de mafste huisverkoopfotos die ik ooit gezien heb. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=69221855
Gaat nergens over.
/dagboek.![]()
Om de dodelijk saaie inrichting wat op te vrolijken!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Tof!! Ik danste vroeger altijd op dit nummer als ik uitgingquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ga ik hoogstwrs half september weer doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tof!! Ik danste vroeger altijd op dit nummer als ik uitging...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Kan ook zonder circusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:33 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Om de dodelijk saaie inrichting wat op te vrolijken!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Oh leuk!!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ga ik hoogstwrs half september weer doen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jezus wat slechtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:32 schreef Fogel het volgende:
Gaat nergens over.
/dagboek.
Die ene heeft wel een echte schijthouding in de badkamer
Poop faceOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:
Heel veel die hier komen vinden het best een leuk dorpje. Maar je hebt ook echte stadsmensen en die vinden het meestal maar nietsquote:![]()
![]()
Klinkt goed Koen!
Is één van jullie weleens bij La Cubanita geweest? Ik niet maar iemand begon er laatst over. Is dat beetje te doen?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus wat slecht
Die ene heeft wel een echte schijthouding in de badkamer
Poop face
I'm surrounded by morons!
quote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat is te generaliserend denk ikquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Heel veel die hier komen vinden het best een leuk dorpje. Maar je hebt ook echte stadsmensen en die vinden het meestal maar niets
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties Forumhop: Hop naar: