Nou...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:56 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die niet tegen de zon kunnen zien er wel tot op hun zeventigste uit als twintig
Von Hagens jawohl, geh mal vast liggen in die balsemfluhstoffen schones Fraulein ja, ich zal sie nicht heel viel pijn tun denke ichquote:
Las ik weer beflapquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou...
Maar geen baklap hier, vreselijk. Er op je 40e uitzien als een uitgedroogde leren tas
Maar ik ben geen Chinese krijgsgevange, mag het dan wel?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Von Hagens jawohl, geh mal vast liggen in die balsemfluhstoffen schones Fraulein ja, ich zal sie nicht heel viel pijn tun denke ich
Kapitein Plakbaard hierquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar ik ben geen Chinese krijgsgevange, mag het dan wel?
En beflapjes, horror!
"Dit verhaal gaat over Juliëtte van Velden, een 16 jarig meisje dat op een dag ontvoerd wordt door 4 gespierde jongens in bivakmutsen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens mij weet ik wel wat je leest
https://www.wattpad.com/stories/chicklit?locale=nl_NL
doet me ook een beetje denken aan de braboneger die naar het oktoberfest gaatquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:09 schreef Molo het volgende:
Günther associaties ook altijd met deze reclame
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
doet me ook een beetje denken aan de braboneger die naar het oktoberfest gaat
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
doet me ook een beetje denken aan de braboneger die naar het oktoberfest gaat
Zulke 'muziek' heb ik altijd ver van mijn kinderen weggehouden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:32 schreef Molo het volgende:
Larf danst hier nu op Günthers 'Tralala'
Groot gelijk ja, voor je het weet staan ze op de plaatselijke kermis in een rokje te handstandenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke 'muziek' heb ik altijd ver van mijn kinderen weggehouden.
Dit is culturele verrijking!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke 'muziek' heb ik altijd ver van mijn kinderen weggehouden.
Be careful out there.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:39 schreef Molo het volgende:
Zit ik de hele middag op garage telefoontje te wachten, wordt het morgen hoor ik net![]()
Nah ja, boodschappen doen dan maar hier
Wat dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Avondje zuipen![]()
Smerige drankjes![]()
proeverij bij de apotheek?quote:
Van de apotheekquote:
Wat voor onderzoek?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Van de apotheek
Morgen darmonderzoek dus nu en morgenvroeg alles doorspoelen. Twee keer anderhalve liter in 2 uur, waarvan een liter ewewew drankje.
Colonscopie. Iets teveel darmkanker in de naaste familie dus maar effe checken.quote:
Oh op die manier, slim om te laten checkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Colonscopie. Iets teveel darmkanker in de naaste familie dus maar effe checken.
Met roesje
Succes in dat gevalquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met roesje
Yesch. En glijmiddelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh op die manier, slim om te laten checken
Goed ontspannen hè
Dank uquote:
Ik had aardappel, gekookte vis en iets te gare worteltjes. Gleed zo maar binnenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:33 schreef UitStraling het volgende:
Van de honger maar alvast een halfgare gehaktbal naar binnen aan het duwen, hallo wormpjes
Matige planning meneerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:33 schreef UitStraling het volgende:
Van de honger maar alvast een halfgare gehaktbal naar binnen aan het duwen, hallo wormpjes
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Yesch. En glijmiddel
Roesje![]()
![]()
![]()
Broerlief gaat ook. Dikke stress voor de afspraak maar hij had niet door dat de eerste afspraak de intake is en niet het onderzoek.Mijn moeder was al helemaal verbaasd dat hij vooraf niet hoefde te preppen.
Inmiddels zijn de poeders daar ook binnen
Ieuwwwwwquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had aardappel, gekookte vis en iets te gare worteltjes. Gleed zo maar binnenEn nu mag ik niks meer eten tot morgenmiddag.
Lauwe mayonaise, mosterd is opquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Matige planning meneer
Wel met mosterd?
Gelukkig mochten er wel kruiden op.quote:
Arme jijquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lauwe mayonaise, mosterd is op
Leuk voor de MDL arts morgenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gelukkig mochten er wel kruiden op.
Ja maar dan nogquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gelukkig mochten er wel kruiden op.
Ik had ook appelmoes want dat mochtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar dan nog![]()
Kon je geen airfryer patat maken met frikandellen en appelmoes ofzo?
Lettervermicelli in je rectumquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor de MDL arts morgen
Was ik al aan het doenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Lettervermicelli in je rectum
Goed, tijd voor eten hier
Nooit hier kijken onder het etenquote:
Ik heb niet geknoeidquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nooit hier kijken onder het eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:06 schreef bondage het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst![]()
Binnenkort krijgen de stats en Mycroft wat meer functionaliteit
Waar lijkt die webcam naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:06 schreef bondage het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst![]()
Binnenkort krijgen de stats en Mycroft wat meer functionaliteit
Heb je geen 19" inch cabinet staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De deurquote:
Komt nog, dit is niet hun vaste plek. Dingen maken veel te veel lawaai.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen 19" inch cabinet staan?
Pics van je deur!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:12 schreef bondage het volgende:
[..]
De deurIs niet aangesloten.
Goed gezien trouwens
[..]
Komt nog, dit is niet hun vaste plek. Dingen maken veel te veel lawaai.
Ja ze komen niet voor niets met die orenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:12 schreef bondage het volgende:
[..]
De deurIs niet aangesloten.
Goed gezien trouwens
[..]
Komt nog, dit is niet hun vaste plek. Dingen maken veel te veel lawaai.
Ik heb wel eens slokdarm/maag gehad, ook met roesje, ik was blij dat het mogelijk was want nuchter trek ik zulks niet, nu merkte ik er helemaal niks van, geen centje pijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met roesje
Momentje.quote:
Bij opstarten is het extreem, daarna zakt het af tot een redelijk niveau. Maar nog steeds erg irritant, ik wil daar rustig kunnen werken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze komen niet voor niets met die oren
Jaren ervaring op datacenters ..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Momentje.
[..]
Bij opstarten is het extreem, daarna zakt het af tot een redelijk niveau. Maar nog steeds erg irritant, ik wil daar rustig kunnen werken.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Momentje.
[..]
Bij opstarten is het extreem, daarna zakt het af tot een redelijk niveau. Maar nog steeds erg irritant, ik wil daar rustig kunnen werken.
Koop je een actieve 3.0 USB en nu heb ik een vermoeden dat het ding helemaal niet 3.0 is, moet nog een aantal checks doen voor ik dat met zekerheid durf te beweren.quote:
Hoor ik van meer mensen dus dikke prima. Morgen naar ziekenhuis wandelen, tukken en dan kijken of ze me los terug laten wandelen zodat ik niemand hoef te bellen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens slokdarm/maag gehad, ook met roesje, ik was blij dat het mogelijk was want nuchter trek ik zulks niet, nu merkte ik er helemaal niks van, geen centje pijn.
Dat weet ik niet van allemaal zeker, maar goede tip, thnx.quote:
Das meestal wel essentieelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet van allemaal zeker, maar goede tip, thnx.
Geen idee wat je ermee wil maar hierbij. Volgens mij is dit nog origineel jaren 60. Als je trouwens dacht dat het de voordeur was moet ik je helaas teleurstellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat leek me ook en mijn vader was er vroeger, toen er nog geen roesjes waren, ook geen fan van, maar met is het peanuts.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoor ik van meer mensen dus dikke prima. Morgen naar ziekenhuis wandelen, tukken en dan kijken of ze me los terug laten wandelen zodat ik niemand hoef te bellen.
Slokdarm/maag lijkt me trouwens helemaal naar zonder roesje
hahahaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Lawaaihokken zijn het. Wel lekker koel als je op de juiste plek staat
Dat kan ik testen met een waarvan ik dat zeker weet.quote:
Soms moeilijk te zien.. In computers zijn de poorten meestal blauw. Is dat met die USB hub ook zo?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan ik testen met een waarvan ik dat zeker weet.
Mijn moeder heeft er een klein trauma door opgelopen en die is echt niet flauw.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat leek me ook en mijn vader was er vroeger, toen er nog geen roesjes waren, ook geen fan van, maar met is het peanuts.
Uiteraard, maar dat zegt niks, de hub komt uit China......quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms moeilijk te zien.. In computers zijn de poorten meestal blauw. Is dat met die USB hub ook zo?
Das wel goedkoop iddquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat zegt niks, de hub komt uit China......
Anders heb ik pech en is goedkoop duurkoop, ding kostte 15 euro.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed ik hoop gewoon dat ie wel is wat ie pretendeert te zijn
Deze vrouwquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat de fak moet ik met baby's
Als Hub zal ie vast wel een tijdje werkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Anders heb ik pech en is goedkoop duurkoop, ding kostte 15 euro.
Zijn de poorten wel met blauw van binnen ?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Anders heb ik pech en is goedkoop duurkoop, ding kostte 15 euro.
Chufke, ik weet hoe 3.0 poorten eruit zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn de poorten wel met blauw van binnen ?
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee wat je ermee wil maar hierbij. Volgens mij is dit nog origineel jaren 60. Als je trouwens dacht dat het de voordeur was moet ik je helaas teleurstellenDat is mijn fetishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Niet groen iigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Chufke, ik weet hoe 3.0 poorten eruit zien.
yepquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:16 schreef chufi het volgende:
Strks de afgang van het Nederlands elftal
Het loopt me nu al dun door de broekquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:16 schreef chufi het volgende:
Strks de afgang van het Nederlands elftal
Maar toch wat Euris op gezet dat we winnen , want op Frankrijk gokken levert niets opquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep![]()
Op naar het EK 2020 dan maar weer
Nou daar heb ik geen last meer vanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het loopt me nu al dun door de broek
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is mijn fetishAls jij graag een foto van mijn deur wil dan maak ik dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijzondere fetish wel, nog nooit eerder van gehoord![]()
Geen broek meer of stoma?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou daar heb ik geen last meer van
Ik heb een handen fetishquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Als jij graag een foto van mijn deur wil dan maak ik die![]()
Bijzondere fetish wel, nog nooit eerder van gehoord
Ben resistent inmiddelsquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben resistent inmiddels
Wel al weer vroeg zon onderWel mooi uitzicht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Moet ie als single dan op een zoldrkamertje wonen of zo?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een handen fetish
Maar ga je niet vragen hand op deur foto te maken, want raarrrrrr
Heb jij nou een eengezinswoning in je uppie ofzo daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |