Gij sloerie!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:40 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik van de week nog naast 2 vrouwen wakker geworden.....
Neuh, zij, en ze had teveel gezopen en geblowd.quote:
Ik merkte het past toen ik wakker werd wel.... Hele nacht geslapen...quote:
Herkenbaar, ik kende het meisje net twee uurtjes, ze schaamde zich echt compleet kapot, heb een halve fles witte wijn aan mijn kant van het bed leeg gegoten om haar bibbers weg te halenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Matras heb ik weggegooid, ben bij IKEA een nieuwe gaan halen, ze zei wel nog sorry....
Blaasontsteking....![]()
Ranzigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, zij, en ze had teveel gezopen en geblowd.
De dames ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik merkte het past toen ik wakker werd wel.... Hele nacht geslapen...
Je had mijn gezicht moeten zien....quote:
Klinkt niet fijnquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, die hadden een veel wildere onderbroken nacht gehad.
Ik heb weleens in en langs mijn bed gekotst...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je had mijn gezicht moeten zien....![]()
Ik heb het nog altijd tot de plee, en vroeger wel eens uit het raam en vanaf balkon gered.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb weleens in en langs mijn bed gekotst...
Heeft jullie bed 2 aparte matrassen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt niet fijn
Even praktisch vraagje. Vanaf wanneer slaapt L. weleens bij één van jullie in bed?
Hier stuitert ze zo het bed door (ook bij ziek zijn) dat ik bang ben dat ze er uit klettert. Ze heeft nog geen idee van de hoogte van het bed enzo...
Lijkt me best fijn als dat eens zou kunnen, is makkelijker dan dat ik eruit moet om bij haar bed te zitten enzo
Muren, auto, bosjes, deur in huis, wasbak in badkamer, douche, bijna over collega heen en toen net de wasbak op werk gered, alles wel gehad geloof ikquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het nog altijd tot de plee, en vroeger wel eens uit het raam en vanaf balkon gered.
1 matras, geen slaapzak en ze is dan nooit rustigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heeft jullie bed 2 aparte matrassen?
L. ligt altijd tussenin, in die geulZe kan er ook dus nooit zo maar uit, want dan moet ze over een van ons heen. En ze heeft een slaapzak aan, dus dat klimt ook moeilijker.
Als ze bij ons in bed ligt, dan is ze ook altijd wel rustig, tenzij ochtend en wakker worden, maar ja dan zijn we zelf ook wakker.
En ook als ze alleen ligt met 1 van de twee, dan ligt ze wel rustig eigenlijk.
Oh ja, de gootsteen is ook voorgekomen, handig met dat zeefje erin.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Muren, auto, bosjes, deur in huis, wasbak in badkamer, douche, bijna over collega heen en toen net de wasbak op werk gered, alles wel gehad geloof ik
Maisquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh ja, de gootsteen is ook voorgekomen, handig met dat zeefje erin.
Ook niet als ze moe is?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:54 schreef Molo het volgende:
[..]
1 matras, geen slaapzak en ze is dan nooit rustig![]()
Nou... Ik vergeet mijn gezellige plan wel gewoon dus
Dan gaat ze op mijn hoofd springenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ook niet als ze moe is?
Wij praten dan beetje tegen der, en dan wordt ze rustig.
Speen erin stoppen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan gaat ze op mijn hoofd springen
En moe is schreeuwen hier
'apart' kind...
Ik heb wel eens over mijn vriendin heen gekotst maar die was op dat moment toch bewusteloos naast de plee aan het liggen, jammer dat ze net wakker werd welquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb weleens in en langs mijn bed gekotst...
Ja speen snap ikquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Speen erin stoppen.
Ik heb ook weleens dat ik gewoon de ipad tegen hoofdeind overeind zet, en laat maar filmpjes kijken, en dan doe ik ff tukje...
Matigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens over mijn vriendin heen gekotst maar die was op dat moment toch bewusteloos naast de plee aan het liggen, jammer dat ze net wakker werd wel
Weekje handkarren was mijn verdiende loonquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Matig
Blij dat ik dat nooit heb meegemaakt
Onzinnige straf datquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weekje handkarren was mijn verdiende loon
En 1 keer er vanaf laten jumpen? Of is dat te hoog?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja speen snap ik
Werkt hier alleen in haar eigen bed, anders gaat ze alsnog al 'Mama' roepend op mijn hoofd timmeren of springen en wil ze steeds van het bed af jumpen
Ik ga er wat op verzinnen
Te hoog helaas, 80 cm ofzoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En 1 keer er vanaf laten jumpen? Of is dat te hoog?
Misschien leert ze daar wel van dan...
Bummer!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:11 schreef Arch-Indar het volgende:
Mijn nectarine dacht dat het een appel was.....
Ze had je beter huis kunnen laten boenen ofzoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja had ze zichzelf even hard mee
Kweenie of ik daar goed op zou reagerenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze had je beter huis kunnen laten boenen ofzo
Zonder wrijving geen glans.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweenie of ik daar goed op zou reageren
Dan neem je toch gewoon de botte bijl.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan glans, doet me denken aan messing gordijnroeden en nepgouden deurklinken
Zon prima, ik verbrand zelfs bijna nooit, maar de warmte is de hel voor mijn lijfquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik dacht dat je niet in de zon kon, kijk je wel uit
[ afbeelding ]
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Zon prima, ik verbrand zelfs bijna nooit, maar de warmte is de hel voor mijn lijf
Autoimmuunziekte.quote:
Dus die werkkamer zonder ramen is een hoaxquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Zon prima, ik verbrand zelfs bijna nooit, maar de warmte is de hel voor mijn lijf
Ik plastificeer je welquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Autoimmuunziekte.
Scheelt weer joh, mij hoef je niet mee te nemen op lange reizen naar Thailand ofzo
we rijden je wel rond in een airco pausmobielquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Autoimmuunziekte.
Scheelt weer joh, mij hoef je niet mee te nemen op lange reizen naar Thailand ofzo
Hele huis hier is op mij afgestemd qua isolatie en zulksquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dus die werkkamer zonder ramen is een hoax
ik verbrand ook niet word mooi bruin warmte kan ik wel hebben zweet wel maar dat is goed
Graagquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
we rijden je wel rond in een airco pausmobiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |