En 1 keer er vanaf laten jumpen? Of is dat te hoog?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja speen snap ik
Werkt hier alleen in haar eigen bed, anders gaat ze alsnog al 'Mama' roepend op mijn hoofd timmeren of springen en wil ze steeds van het bed af jumpen
Ik ga er wat op verzinnen
Te hoog helaas, 80 cm ofzoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En 1 keer er vanaf laten jumpen? Of is dat te hoog?
Misschien leert ze daar wel van dan...
Bummer!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:11 schreef Arch-Indar het volgende:
Mijn nectarine dacht dat het een appel was.....
Ze had je beter huis kunnen laten boenen ofzoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja had ze zichzelf even hard mee
Kweenie of ik daar goed op zou reagerenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze had je beter huis kunnen laten boenen ofzo
Zonder wrijving geen glans.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweenie of ik daar goed op zou reageren
Dan neem je toch gewoon de botte bijl.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan glans, doet me denken aan messing gordijnroeden en nepgouden deurklinken
Zon prima, ik verbrand zelfs bijna nooit, maar de warmte is de hel voor mijn lijfquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik dacht dat je niet in de zon kon, kijk je wel uit
[ afbeelding ]
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Zon prima, ik verbrand zelfs bijna nooit, maar de warmte is de hel voor mijn lijf
Autoimmuunziekte.quote:
Dus die werkkamer zonder ramen is een hoaxquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Zon prima, ik verbrand zelfs bijna nooit, maar de warmte is de hel voor mijn lijf
Ik plastificeer je welquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Autoimmuunziekte.
Scheelt weer joh, mij hoef je niet mee te nemen op lange reizen naar Thailand ofzo
we rijden je wel rond in een airco pausmobielquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Autoimmuunziekte.
Scheelt weer joh, mij hoef je niet mee te nemen op lange reizen naar Thailand ofzo
Hele huis hier is op mij afgestemd qua isolatie en zulksquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dus die werkkamer zonder ramen is een hoax
ik verbrand ook niet word mooi bruin warmte kan ik wel hebben zweet wel maar dat is goed
Graagquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
we rijden je wel rond in een airco pausmobiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |