Dabedoellik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat puilt uit van de sequencers.
Dat plaatje zit je flink dwars?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je mee voetballen terwijl je aan seks denkt als ik het plaatje moet geloven
Wowquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je mee voetballen terwijl je aan seks denkt als ik het plaatje moet geloven
Dat kan, iedereen zo z'n ding.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan, iedereen zo z'n ding.
Ja alsof ik zo weinig aan seks denkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat plaatje zit je flink dwars?
quote:
quote:
Neuh.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:03 schreef -Miauw- het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je al plassend op het toilet denkt 'Ik hoop dat dit geen droom is.'
Nee, wel ooit andersom gehadquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:03 schreef -Miauw- het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je al plassend op het toilet denkt 'Ik hoop dat dit geen droom is.'
Hebben vrouwen ook natte dromen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, wel ooit andersom gehad
Lekker zitten plassen op het toilet en wakker worden omdat je opeens in een plasje ligt. In bed dus.
Teen struggles.
Golden shower dromen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hebben vrouwen ook natte dromen?
Zatte Cat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lekker zitten plassen op het toilet en wakker worden omdat je opeens in een plasje ligt. In bed dus.
Teen struggles.
Ik ben eens naast een vrouw wakker geworden en dacht, WTF?!#@*quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Teen struggles.
Niet eensquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben eens naast een vrouw wakker geworden en dacht, WTF?!#@*
Ik naast een man, anderhalve week terug nog!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben eens naast een vrouw wakker geworden en dacht, WTF?!#@*
Matras heb ik weggegooid, ben bij IKEA een nieuwe gaan halen, ze zei wel nog sorry....quote:
Jij een blaasontsteking?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Matras heb ik weggegooid, ben bij IKEA een nieuwe gaan halen, ze zei wel nog sorry....
Blaasontsteking....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |