Ja ze komen niet voor niets met die orenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:12 schreef bondage het volgende:
[..]
De deurIs niet aangesloten.
Goed gezien trouwens
[..]
Komt nog, dit is niet hun vaste plek. Dingen maken veel te veel lawaai.
Ik heb wel eens slokdarm/maag gehad, ook met roesje, ik was blij dat het mogelijk was want nuchter trek ik zulks niet, nu merkte ik er helemaal niks van, geen centje pijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Colonscopie. Iets teveel darmkanker in de naaste familie dus maar effe checken.
Met roesje
Momentje.quote:
Bij opstarten is het extreem, daarna zakt het af tot een redelijk niveau. Maar nog steeds erg irritant, ik wil daar rustig kunnen werken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze komen niet voor niets met die oren
Jaren ervaring op datacenters ..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Momentje.
[..]
Bij opstarten is het extreem, daarna zakt het af tot een redelijk niveau. Maar nog steeds erg irritant, ik wil daar rustig kunnen werken.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Momentje.
[..]
Bij opstarten is het extreem, daarna zakt het af tot een redelijk niveau. Maar nog steeds erg irritant, ik wil daar rustig kunnen werken.
Koop je een actieve 3.0 USB en nu heb ik een vermoeden dat het ding helemaal niet 3.0 is, moet nog een aantal checks doen voor ik dat met zekerheid durf te beweren.quote:
Hoor ik van meer mensen dus dikke prima. Morgen naar ziekenhuis wandelen, tukken en dan kijken of ze me los terug laten wandelen zodat ik niemand hoef te bellen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens slokdarm/maag gehad, ook met roesje, ik was blij dat het mogelijk was want nuchter trek ik zulks niet, nu merkte ik er helemaal niks van, geen centje pijn.
Dat weet ik niet van allemaal zeker, maar goede tip, thnx.quote:
Das meestal wel essentieelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet van allemaal zeker, maar goede tip, thnx.
Geen idee wat je ermee wil maar hierbij. Volgens mij is dit nog origineel jaren 60. Als je trouwens dacht dat het de voordeur was moet ik je helaas teleurstellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat leek me ook en mijn vader was er vroeger, toen er nog geen roesjes waren, ook geen fan van, maar met is het peanuts.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoor ik van meer mensen dus dikke prima. Morgen naar ziekenhuis wandelen, tukken en dan kijken of ze me los terug laten wandelen zodat ik niemand hoef te bellen.
Slokdarm/maag lijkt me trouwens helemaal naar zonder roesje
hahahaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Lawaaihokken zijn het. Wel lekker koel als je op de juiste plek staat
Dat kan ik testen met een waarvan ik dat zeker weet.quote:
Soms moeilijk te zien.. In computers zijn de poorten meestal blauw. Is dat met die USB hub ook zo?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan ik testen met een waarvan ik dat zeker weet.
Mijn moeder heeft er een klein trauma door opgelopen en die is echt niet flauw.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat leek me ook en mijn vader was er vroeger, toen er nog geen roesjes waren, ook geen fan van, maar met is het peanuts.
Uiteraard, maar dat zegt niks, de hub komt uit China......quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms moeilijk te zien.. In computers zijn de poorten meestal blauw. Is dat met die USB hub ook zo?
Das wel goedkoop iddquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat zegt niks, de hub komt uit China......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |