Las ik weer beflapquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou...
Maar geen baklap hier, vreselijk. Er op je 40e uitzien als een uitgedroogde leren tas
Maar ik ben geen Chinese krijgsgevange, mag het dan wel?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Von Hagens jawohl, geh mal vast liggen in die balsemfluhstoffen schones Fraulein ja, ich zal sie nicht heel viel pijn tun denke ich
Kapitein Plakbaard hierquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar ik ben geen Chinese krijgsgevange, mag het dan wel?
En beflapjes, horror!
"Dit verhaal gaat over Juliëtte van Velden, een 16 jarig meisje dat op een dag ontvoerd wordt door 4 gespierde jongens in bivakmutsen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens mij weet ik wel wat je leest
https://www.wattpad.com/stories/chicklit?locale=nl_NL
doet me ook een beetje denken aan de braboneger die naar het oktoberfest gaatquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:09 schreef Molo het volgende:
Günther associaties ook altijd met deze reclame
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
doet me ook een beetje denken aan de braboneger die naar het oktoberfest gaat
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
doet me ook een beetje denken aan de braboneger die naar het oktoberfest gaat
Zulke 'muziek' heb ik altijd ver van mijn kinderen weggehouden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:32 schreef Molo het volgende:
Larf danst hier nu op Günthers 'Tralala'
Groot gelijk ja, voor je het weet staan ze op de plaatselijke kermis in een rokje te handstandenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke 'muziek' heb ik altijd ver van mijn kinderen weggehouden.
Dit is culturele verrijking!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke 'muziek' heb ik altijd ver van mijn kinderen weggehouden.
Be careful out there.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:39 schreef Molo het volgende:
Zit ik de hele middag op garage telefoontje te wachten, wordt het morgen hoor ik net![]()
Nah ja, boodschappen doen dan maar hier
Wat dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Avondje zuipen![]()
Smerige drankjes![]()
proeverij bij de apotheek?quote:
Van de apotheekquote:
Wat voor onderzoek?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Van de apotheek
Morgen darmonderzoek dus nu en morgenvroeg alles doorspoelen. Twee keer anderhalve liter in 2 uur, waarvan een liter ewewew drankje.
Colonscopie. Iets teveel darmkanker in de naaste familie dus maar effe checken.quote:
Oh op die manier, slim om te laten checkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Colonscopie. Iets teveel darmkanker in de naaste familie dus maar effe checken.
Met roesje
Succes in dat gevalquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met roesje
Yesch. En glijmiddelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh op die manier, slim om te laten checken
Goed ontspannen hè
Dank uquote:
Ik had aardappel, gekookte vis en iets te gare worteltjes. Gleed zo maar binnenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:33 schreef UitStraling het volgende:
Van de honger maar alvast een halfgare gehaktbal naar binnen aan het duwen, hallo wormpjes
Matige planning meneerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:33 schreef UitStraling het volgende:
Van de honger maar alvast een halfgare gehaktbal naar binnen aan het duwen, hallo wormpjes
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Yesch. En glijmiddel
Roesje![]()
![]()
![]()
Broerlief gaat ook. Dikke stress voor de afspraak maar hij had niet door dat de eerste afspraak de intake is en niet het onderzoek.Mijn moeder was al helemaal verbaasd dat hij vooraf niet hoefde te preppen.
Inmiddels zijn de poeders daar ook binnen
Ieuwwwwwquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had aardappel, gekookte vis en iets te gare worteltjes. Gleed zo maar binnenEn nu mag ik niks meer eten tot morgenmiddag.
Lauwe mayonaise, mosterd is opquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Matige planning meneer
Wel met mosterd?
Gelukkig mochten er wel kruiden op.quote:
Arme jijquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lauwe mayonaise, mosterd is op
Leuk voor de MDL arts morgenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gelukkig mochten er wel kruiden op.
Ja maar dan nogquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gelukkig mochten er wel kruiden op.
Ik had ook appelmoes want dat mochtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar dan nog![]()
Kon je geen airfryer patat maken met frikandellen en appelmoes ofzo?
Lettervermicelli in je rectumquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor de MDL arts morgen
Was ik al aan het doenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Lettervermicelli in je rectum
Goed, tijd voor eten hier
Nooit hier kijken onder het etenquote:
Ik heb niet geknoeidquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nooit hier kijken onder het eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:06 schreef bondage het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst![]()
Binnenkort krijgen de stats en Mycroft wat meer functionaliteit
Waar lijkt die webcam naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:06 schreef bondage het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst![]()
Binnenkort krijgen de stats en Mycroft wat meer functionaliteit
Heb je geen 19" inch cabinet staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De deurquote:
Komt nog, dit is niet hun vaste plek. Dingen maken veel te veel lawaai.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen 19" inch cabinet staan?
Pics van je deur!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:12 schreef bondage het volgende:
[..]
De deurIs niet aangesloten.
Goed gezien trouwens
[..]
Komt nog, dit is niet hun vaste plek. Dingen maken veel te veel lawaai.
Ja ze komen niet voor niets met die orenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:12 schreef bondage het volgende:
[..]
De deurIs niet aangesloten.
Goed gezien trouwens
[..]
Komt nog, dit is niet hun vaste plek. Dingen maken veel te veel lawaai.
Ik heb wel eens slokdarm/maag gehad, ook met roesje, ik was blij dat het mogelijk was want nuchter trek ik zulks niet, nu merkte ik er helemaal niks van, geen centje pijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met roesje
Momentje.quote:
Bij opstarten is het extreem, daarna zakt het af tot een redelijk niveau. Maar nog steeds erg irritant, ik wil daar rustig kunnen werken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze komen niet voor niets met die oren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |