Nee, zeker niet!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:21 schreef puzziepie het volgende:
Niet nodig hoor , zo eng ben ik toch niet?
Wiequote:
TUURLIJK IS DAT GOED JONGUH!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Uhm... weet niet of dat wel zo goed is, haha.
Wijntje ook goed ?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, zeker niet!
Biertje dan maar?
*rondje geeft*
Haha, ik zat even met een ander nummer in mijn hoofd...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:24 schreef Molo het volgende:
TUURLIJK IS DAT GOED JONGUH!!!
Electric Six
'But you can't ignore my techno!!!!'![]()
![]()
Nee?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jee , Richie Hawtin ken je toch wel?
Das die andere site toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef pixelbitty het volgende:
Waar zijn mijn berichtjes van leuke mannen/vrouwen dan.
Wasda?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef Voxs het volgende:
Wie Eisbär post met een hartje, is vast oké!
Ja hoi hè!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef pixelbitty het volgende:
Waar zijn mijn berichtjes van leuke mannen/vrouwen dan.
Ook topnummer, maar daar moest ik niet aan denkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Haha, ik zat even met een ander nummer in mijn hoofd...
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stalk je
(Je had een keer je tuin omschreven en aan die kamer en deur te zien leek me een eengezinswoning logisch, verder niet echt een rationele reden voor)
Wat vet, slecht maar toch vetquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef Voxs het volgende:
Wie Eisbär post met een hartje, is vast oké!
Dit blijft een vet nummerquote:
Dat middendeuntje is een gevaarlijke oorwurm.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat vet, slecht maar toch vet![]()
Volgende keer als ik einnnndelijk vriend die is Zwitserland woont weer zie eens opzetten
Ik moest 'm afzetten want Koos zit The Fifth Element te kijken, maar ga morgen wel even goed naar luisterenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat middendeuntje is een gevaarlijke oorwurm.
Ik hoor een te saaie jaren 80 melodiequote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:32 schreef Fogel het volgende:
Dit zijn toch wel de mafste huisverkoopfotos die ik ooit gezien heb. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=69221855
Gaat nergens over.
/dagboek.
Tof!! Ik danste vroeger altijd op dit nummer als ik uitgingquote:
Ga ik hoogstwrs half september weer doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tof!! Ik danste vroeger altijd op dit nummer als ik uitging
Kan ook zonder circusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:33 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Om de dodelijk saaie inrichting wat op te vrolijken!
Oh leuk!!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ga ik hoogstwrs half september weer doen.
Jezus wat slechtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:32 schreef Fogel het volgende:
Dit zijn toch wel de mafste huisverkoopfotos die ik ooit gezien heb. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=69221855
Gaat nergens over.
/dagboek.
quote:
Heel veel die hier komen vinden het best een leuk dorpje. Maar je hebt ook echte stadsmensen en die vinden het meestal maar nietsquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus wat slecht
Die ene heeft wel een echte schijthouding in de badkamer
Poop face
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |