Handenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een handen fetish
Maar ga je niet vragen hand op deur foto te maken, want raarrrrrr
Heb jij nou een eengezinswoning in je uppie ofzo daar?
Zeker niet, heerlijk toch, zulke ruimtequote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ie als single dan op een zoldrkamertje wonen of zo?
Ja wel vaker gehoord dat dat raar isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef bondage het volgende:
[..]
HandenMijn handen zijn gehavend helaas
Foto ga ik niet maken
Ja, ik heb een huisje voor mezelf
Hoiiiiiiquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
Berichtjes van leuke vrouwen zijn altijd welkom
Wat is jouw nummer?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
QFT.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ook erg blij meequote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker niet, heerlijk toch, zulke ruimte
Ik zeg niet dat het raar isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja wel vaker gehoord dat dat raar is
Ik mag ook niet klagen in mn eentje met mn bijna 100 m2 appartementquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker niet, heerlijk toch, zulke ruimte
Heb jij ook geen reden toe.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag ook niet klagen in mn eentje met mn bijna 100 m2 appartement
En ik denk dat Bondage ook prima zitquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb jij ook geen reden toe.
Maar goed, ik klaag ook niet, ik zit lekker hier.
Daar ga ik vanuit, in een huis.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik denk dat Bondage ook prima zit
Berichtjes van leuke mannen ookquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
Ben op gegroeid in een bungalow op 1000 m2 grond of zo .. veel tuin en tuurlijk vond ik dat fijn..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit, in een huis.
Zelf hoef ik geen huis, hoewel ik hiervoor 16 jaar in een huis gewoond heb ben ik flats/appartementen ook gewend, zowel alleen als met anderen.
Nee hoor ik heb ook geen idee.. iemand van Man Ud geloof ik ...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Wth is Timothy Fosu-Mensah. Ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen
Zeg je nu dat ik niet leuk ben.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:55 schreef puzziepie het volgende:
Berichtjes van leuke mannen ook![]()
Ik zit nog steeds te wachten
Ik zit hier inderdaad prima. Dit is iets wat ik al lang van droomde en toen ik de kans kreeg heb ik hem niet laten liggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit, in een huis.
Zelf hoef ik geen huis, hoewel ik hiervoor 16 jaar in een huis gewoond heb ben ik flats/appartementen ook gewend, zowel alleen als met anderen.
Lekker lekkerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben ook erg blij meeIk kan doen en laten wat ik wil en als ik een keer mensen op bezoek heb is de ruimte er.
[..]
Ik zeg niet dat het raar is
u hierquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:05 schreef Techno het volgende:
*PM box opschonen gaat, want vol zit*
Outbox telt niet mee qua quota.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:06 schreef chufi het volgende:
ALs je box vol zit spam je meer dan normaal.. Maar ieder zn ding
Nog gepinned met een vriendin?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, ik had een goede dag vandaag.
Vaststellingsovereenkomst getekend en ingeleverd.
Borreldate gemaakt met collega/vriend.
Daarna geborreld met collega, één heb ik gratie verleend en die heb ik niet afgemaakt. De rest was ok.
Thuis, zo een film kijken.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, ik had een goede dag vandaag.
Vaststellingsovereenkomst getekend en ingeleverd.
Borreldate gemaakt met collega/vriend.
Daarna geborreld met collega, één heb ik gratie verleend en die heb ik niet afgemaakt. De rest was ok.
Thuis, zo een film kijken.
Hoe wist je trouwens in wat voor type huis ik woon?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker lekker
Oh zo bedoelde ik het ook niet hoor
Gezelligheidsdier ben je toch ookquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:00 schreef isax het volgende:
Ik ga een dude zoeken met een kasteel zodat ik hem nooit hoef tegen te komen.
Ik ken het dorp waar je woont.. Mijn gymleraar en schaatstrainer woonde erquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoe wist je trouwens in wat voor type huis ik woon?
Gelukkig maar. En wie ben ik om iets raar te vinden
Ik stalk jequote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoe wist je trouwens in wat voor type huis ik woon?
Gelukkig maar. En wie ben ik om iets raar te vinden
Iedereen kent mijn dorpquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken het dorp waar je woont.. Mijn gymleraar en schaatstrainer woonde er
Ah, heb ik toch iets gemeen met jequote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
Allez Les Bleus?
En ja, ik heb een ongelofelijke schijthekel aan fransen
Moet bij jouw naam aan Electric Six denkenquote:
Hoi Puzz. Ik schrok al even.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:18 schreef puzziepie het volgende:
Hey Techno![]()
Natuurlijk ben jij leuk
Uhm... weet niet of dat wel zo goed is, haha.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:20 schreef Molo het volgende:
Moet bij jouw naam aan Electric Six denken
Wat zeg je nou?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, heb ik toch iets gemeen met je
Al vind ik Franse wijn en kaas wel ernstig lekker
Lionel?quote:
Nee, zeker niet!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:21 schreef puzziepie het volgende:
Niet nodig hoor , zo eng ben ik toch niet?
Wiequote:
TUURLIJK IS DAT GOED JONGUH!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Uhm... weet niet of dat wel zo goed is, haha.
Wijntje ook goed ?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, zeker niet!
Biertje dan maar?
*rondje geeft*
Haha, ik zat even met een ander nummer in mijn hoofd...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:24 schreef Molo het volgende:
TUURLIJK IS DAT GOED JONGUH!!!
Electric Six
'But you can't ignore my techno!!!!'![]()
![]()
Nee?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jee , Richie Hawtin ken je toch wel?
Das die andere site toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef pixelbitty het volgende:
Waar zijn mijn berichtjes van leuke mannen/vrouwen dan.
Wasda?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef Voxs het volgende:
Wie Eisbär post met een hartje, is vast oké!
Ja hoi hè!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef pixelbitty het volgende:
Waar zijn mijn berichtjes van leuke mannen/vrouwen dan.
Ook topnummer, maar daar moest ik niet aan denkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Haha, ik zat even met een ander nummer in mijn hoofd...
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stalk je
(Je had een keer je tuin omschreven en aan die kamer en deur te zien leek me een eengezinswoning logisch, verder niet echt een rationele reden voor)
Wat vet, slecht maar toch vetquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:23 schreef Voxs het volgende:
Wie Eisbär post met een hartje, is vast oké!
Dit blijft een vet nummerquote:
Dat middendeuntje is een gevaarlijke oorwurm.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat vet, slecht maar toch vet![]()
Volgende keer als ik einnnndelijk vriend die is Zwitserland woont weer zie eens opzetten
Ik moest 'm afzetten want Koos zit The Fifth Element te kijken, maar ga morgen wel even goed naar luisterenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat middendeuntje is een gevaarlijke oorwurm.
Ik hoor een te saaie jaren 80 melodiequote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:32 schreef Fogel het volgende:
Dit zijn toch wel de mafste huisverkoopfotos die ik ooit gezien heb. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=69221855
Gaat nergens over.
/dagboek.
Tof!! Ik danste vroeger altijd op dit nummer als ik uitgingquote:
Ga ik hoogstwrs half september weer doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tof!! Ik danste vroeger altijd op dit nummer als ik uitging
Kan ook zonder circusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:33 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Om de dodelijk saaie inrichting wat op te vrolijken!
Oh leuk!!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ga ik hoogstwrs half september weer doen.
Jezus wat slechtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:32 schreef Fogel het volgende:
Dit zijn toch wel de mafste huisverkoopfotos die ik ooit gezien heb. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=69221855
Gaat nergens over.
/dagboek.
quote:
Heel veel die hier komen vinden het best een leuk dorpje. Maar je hebt ook echte stadsmensen en die vinden het meestal maar nietsquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus wat slecht
Die ene heeft wel een echte schijthouding in de badkamer
Poop face
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |