Handenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een handen fetish
Maar ga je niet vragen hand op deur foto te maken, want raarrrrrr
Heb jij nou een eengezinswoning in je uppie ofzo daar?
Zeker niet, heerlijk toch, zulke ruimtequote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ie als single dan op een zoldrkamertje wonen of zo?
Ja wel vaker gehoord dat dat raar isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef bondage het volgende:
[..]
HandenMijn handen zijn gehavend helaas
Foto ga ik niet maken
Ja, ik heb een huisje voor mezelf
Hoiiiiiiquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
Berichtjes van leuke vrouwen zijn altijd welkom
Wat is jouw nummer?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
QFT.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ook erg blij meequote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker niet, heerlijk toch, zulke ruimte
Ik zeg niet dat het raar isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja wel vaker gehoord dat dat raar is
Ik mag ook niet klagen in mn eentje met mn bijna 100 m2 appartementquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker niet, heerlijk toch, zulke ruimte
Heb jij ook geen reden toe.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag ook niet klagen in mn eentje met mn bijna 100 m2 appartement
En ik denk dat Bondage ook prima zitquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb jij ook geen reden toe.
Maar goed, ik klaag ook niet, ik zit lekker hier.
Daar ga ik vanuit, in een huis.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik denk dat Bondage ook prima zit
Berichtjes van leuke mannen ookquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
Ben op gegroeid in een bungalow op 1000 m2 grond of zo .. veel tuin en tuurlijk vond ik dat fijn..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit, in een huis.
Zelf hoef ik geen huis, hoewel ik hiervoor 16 jaar in een huis gewoond heb ben ik flats/appartementen ook gewend, zowel alleen als met anderen.
Nee hoor ik heb ook geen idee.. iemand van Man Ud geloof ik ...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Wth is Timothy Fosu-Mensah. Ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen
Zeg je nu dat ik niet leuk ben.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:55 schreef puzziepie het volgende:
Berichtjes van leuke mannen ook![]()
Ik zit nog steeds te wachten
Ik zit hier inderdaad prima. Dit is iets wat ik al lang van droomde en toen ik de kans kreeg heb ik hem niet laten liggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit, in een huis.
Zelf hoef ik geen huis, hoewel ik hiervoor 16 jaar in een huis gewoond heb ben ik flats/appartementen ook gewend, zowel alleen als met anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |