Nee, je moet er over doen!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga er eens over nadenken![]()
Thanks
Ik zag je hem eens posten in muziektopic, vandaar dat ik hem kenquote:
Dezelfde jassen en dezelfde fiets aanschaffenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wild romantisch om dezelfde achternaam te hebben.
Er gebeurt iets met me
Het feestje lijkt me ook leukquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil alleen dezelfde achternaam en een toffe jurk, de rest van dat trouwen boeit me niet zo.
Ohquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zag je hem eens posten in muziektopic, vandaar dat ik hem ken
Hetzelfde kapsel vooralquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dezelfde jassen en dezelfde fiets aanschaffen
Heb met baardaap afgelopen maandag de nieuw van Jamiroqai geluisterd, is wennen, er zitten op dat album meer sequencers in de muziek.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik ga doen vandaag!
Echt
Ik hou wel van feestjes, maar ik haat ze organiseren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het feestje lijkt me ook leuk![]()
En een toffe jurk ja.
[..]
Oh![]()
Dacht al, grappig, ik kom zelden iemand tegen die GusGus lijkt te kennen
Het bleef hangen blijkbaarquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het feestje lijkt me ook leuk![]()
En een toffe jurk ja.
[..]
Oh![]()
Dacht al, grappig, ik kom zelden iemand tegen die GusGus lijkt te kennen
Trouwen met een cardboard cutout van een silhouet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil alleen dezelfde achternaam en een toffe jurk, de rest van dat trouwen boeit me niet zo.
Da's wel de enige manier om 'm aan het trouwen te krijgen, gok ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trouwen met een cardboard cutout van een silhouet.
Wat zijn sequencers?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb met baardaap afgelopen maandag de nieuw van Jamiroqai geluisterd, is wennen, er zitten op dat album meer sequencers in de muziek.
Gestuurde synthesizers waardoor het echt elektronisch strak gaat klinken.quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik nu ook. Tijd voor stilte en focus en houtskool
Mini-bruiloft en dan een ceremoniemeester erbijquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou wel van feestjes, maar ik haat ze organiseren.Plus dat mijn voorkeur aan feestjes nou niet echt aansluit bij het merendeel van de lui die er dan wel voor uitgenodigd zouden worden.
Ah dat ontgaat mij helemaal johquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gestuurde synthesizers waardoor het echt elektronisch strak gaat klinken.
Het is wel Jamiroqai, maar ik moet nog vaker luisteren om een goed beeld te krijgen, het klonk wel lekker, ik hou van sequencers namelijk, baardaap vindt dat juist minder.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah dat ontgaat mij helemaal joh![]()
Maar vind je het wat, afgezien van wennen?
Het 'swingt' wel jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is wel Jamiroqai, maar ik moet nog vaker luisteren om een goed beeld te krijgen, het klonk wel lekker, ik hou van sequencers namelijk, baardaap vindt dat juist minder.
Maar hij zette wel het album op want hij is weer meer van Jamiroqai dan ik.
Introquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is wel Jamiroqai, maar ik moet nog vaker luisteren om een goed beeld te krijgen, het klonk wel lekker, ik hou van sequencers namelijk, baardaap vindt dat juist minder.
Maar hij zette wel het album op want hij is weer meer van Jamiroqai dan ik.
Hier hoor je het duidelijk in de intro.
Nee, die snellere synthesizer patroontjes/riedeltjes, die worden niet 'live gespeeld' (vaak sneller dan handen kunnen) maar worden vooraf geprogrammeerd, maar die moeten uiteraard wel aangestuurd worden door een toetsenexpert.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
Maar wat is het dan? Dat van doffig naar helder?
Brb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |