Yessssquote:
Iets in de strekking van 'Hoe is het? Heb je goed geslapen? Ik viel pas in slaap tegen de tijd dat we gingen landen. Leuke dag gehad, leuk om contact te houden.'quote:
Ik ga lekker dutten in bed. Zal aan je denkenquote:
Hoe heb je hem leren kennen eigenlijk?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yessss
[..]
Iets in de strekking van 'Hoe is het? Heb je goed geslapen? Ik viel pas in slaap tegen de tijd dat we gingen landen. Leuke dag gehad, leuk om contact te houden.'
We zijn namelijk naar Lush geweest om daar een spulletje te kopen dat Sleepy heetBodylotion met lavendel o.a. en daar schijn je goed van te slapen...Valt tegen trouwens.
Peperduur voor zo'n klein rotbakje
Op een feestjesachtig-ietsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe heb je hem leren kennen eigenlijk?
Lush is overrated jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yessss
[..]
Iets in de strekking van 'Hoe is het? Heb je goed geslapen? Ik viel pas in slaap tegen de tijd dat we gingen landen. Leuke dag gehad, leuk om contact te houden.'
We zijn namelijk naar Lush geweest om daar een spulletje te kopen dat Sleepy heetBodylotion met lavendel o.a. en daar schijn je goed van te slapen...Valt tegen trouwens.
Peperduur voor zo'n klein rotbakje
Ik ga er eens over nadenkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Lush is overrated ja
Aangeven dat je de beste lavendel in Frankrijk op vakantie hebt geroken, dat je daar nog wel keer naartoe wilt. Lekker weg wilt dutten op vakantie of op lekker muziekje na leuke dag. Aangeven welke muziek. Gezellig kletsen.
Bla bla bla
Trouwen
Trouwen is zooo 1917quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Lush is overrated ja
Aangeven dat je de beste lavendel in Frankrijk op vakantie hebt geroken, dat je daar nog wel keer naartoe wilt. Lekker weg wilt dutten op vakantie of op lekker muziekje na leuke dag. Aangeven welke muziek. Gezellig kletsen.
Bla bla bla
Trouwen
Ik vind het ergens wild romantisch om dezelfde achternaam te hebben.quote:
Je bent hopeloos romantisch...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wild romantisch om dezelfde achternaam te hebben.
Er gebeurt iets met me
Stiekem wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent hopeloos romantisch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |