SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC goes camping meet in 2018SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karaoke-en-dans-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits mega kart-zuig meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Pfieuw gelukkig geen lapo, want de tt die ik bedacht kón echt niet
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Doe maar in een spoiler dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:55 schreef Voxs het volgende:
Pfieuw gelukkig geen lapo, want de tt die ik bedacht kón echt nietWith the stars as her umbrella![]()
Zegquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:55 schreef Voxs het volgende:
Pfieuw gelukkig geen lapo, want de tt die ik bedacht kón echt niet![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n arme pony met uitpuilende ogen door zijn benen heen en dan een vrouw met vlechtjes en hysterische lach eroverheen gevallen als een te grote deken over een bankstel
Bis vincit qui se vincit!![]()
Iets met paarden en praten.
Ik ga zo even naar blote lijven kijken. 'Kunst' maken is leuk
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Oh help dit is geen satire, er zitten mensen op de achtergrond te jurerenquote:!
Oh leuk! Veel plezierquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:57 schreef Voxs het volgende:
Iets met paarden en praten.
Ik ga zo even naar blote lijven kijken. 'Kunst' maken is leuk
With the stars as her umbrella![]()
Ja!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh help dit is geen satire, er zitten mensen op de achtergrond te jureren!
Heb je die filmpjes en documentaires nog niet gezien????Bis vincit qui se vincit!![]()
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:57 schreef Voxs het volgende:
Ik ga zo even naar blote lijven kijken. 'Kunst' maken is leuk![]()
Creabea ze
mag het weten![]()
Neequote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja!
Heb je die filmpjes en documentaires nog niet gezien????
Neequote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja!
Heb je die filmpjes en documentaires nog niet gezien????Mensen zijn bizar.
quote:uhuh Dank!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig![]()
Creabea ze...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Bizarquote:![]()
"Hobby horsing"
Wel een heel goede workout.With the stars as her umbrella![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n arme pony met uitpuilende ogen door zijn benen heen en dan een vrouw met vlechtjes en hysterische lach eroverheen gevallen als een te grote deken over een bankstel
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je hebt straks een nieuwe pin?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bizar![]()
"Hobby horsing"
Wel een heel goede workout.Niet aan te raden op sleehakken dit hoor...
Ik zit te lunchen, eigenlijk nog wel wat vroeg
Nou nee, dit is niet helemaal mijn dingquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt straks een nieuwe pin?Niet aan te raden op sleehakken dit hoor...
![]()
Maar zou wel graag een keer op de tribune zitten.With the stars as her umbrella![]()
Dat meisje met die rode haren help ik zo aan een andere hobbyquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bizar![]()
"Hobby horsing"
Wel een heel goede workout.![]()
![]()
whaha.. en bloedserieus ook nogquote:
Ik heb zin in een kaneelbroodjequote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:02 schreef Molo het volgende:
Ik zit te lunchen, eigenlijk nog wel wat vroeg![]()
Wat eet je?With the stars as her umbrella![]()
Gewoon zeven keer per dag lunchen en iedere maand een maatje grotere joggingbroek kopenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:02 schreef Molo het volgende:
Ik zit te lunchen, eigenlijk nog wel wat vroeg![]()
![]()
Oja?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat meisje met die rode haren help ik zo aan een andere hobby
Ik heb dus van alles in behandeling qua mensen, van prostituees tot Hell's angels, van hoogbejaarden van 28 tot mensen die dit paardengebeuren als hobby hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou nee, dit is niet helemaal mijn ding![]()
Maar zou wel graag een keer op de tribune zitten.
Het is wel vriendelijker dan met teveel kilo's op een niet zo groot beest gaan zitten.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Op zich een ideequote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zeven keer per dag lunchen en iedere maand een maatje grotere joggingbroek kopen
Ik geloof je echt méteen!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb dus van alles in behandeling qua mensen, van prostituees tot Hell's angels, van hoogbejaarden van 28 tot mensen die dit paardengebeuren als hobby hebben
Rösti uit de oven, knakworst en aardbeienquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb zin in een kaneelbroodje![]()
Wat eet je?
Is dat essentieel?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zou ze niet helemaal in orde zijn?With the stars as her umbrella![]()
Molo, hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Rösti uit de oven, knakworst en aardbeienWith the stars as her umbrella![]()
Damn, loopt er nu ook een kerel tussen met een paardenstaart?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat einde, als ze met z'n allen een rondje doen![]()
![]()
Primaire voorwaarde toch wel inmiddels, genoeg "halfjes" gehad om mijn lesje te leren op dat gebiedquote:![]()
Hmm, aardbeien....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Rösti uit de oven, knakworst en aardbeien
Met of zonder slagroom?Bis vincit qui se vincit!![]()
knakworst was voor Larf, uiteraard eet die dus nu tomatenquote:
Ik had het koud en dit was in huis
Zonderquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm, aardbeien....
Met of zonder slagroom?
Echt, zo benieuwd naar de vrouw het meisje waar jij mee eindigtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Primaire voorwaarde toch wel inmiddels, genoeg "halfjes" gehad om mijn lesje te leren op dat gebied
Eet jij ze met het groene stukje eraan, of snij je dat eerst netjes eraf?quote:Bis vincit qui se vincit!![]()
ik ben sowieso al benieuwd naar US op zichquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt, zo benieuwd naar de vrouw het meisje waar jij mee eindigt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Aardbeien.
Ik heb nu al zin in m'n fruithapje van vanavond.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:09 schreef Molo het volgende:
[..]
knakworst was voor Larf, uiteraard eet die dus nu tomaten
Ik had het koud en dit was in huis![]()
Nog steeds zin in een kaneelbroodje.With the stars as her umbrella![]()
Ik heb hier een nectarine liggen op mijn buro voor over een uurtje of 3...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Aardbeien.
Ik heb nu al zin in m'n fruithapje van vanavond.Bis vincit qui se vincit!![]()
Jij hebt dat sowieso met 'onbekende' FOK!kersquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben sowieso al benieuwd naar US op zich
Ik ben klaar met aardbeien dit jaar. Ik had laatst twee bakjes met een enorm uitgesproken 'aarde'smaak.With the stars as her umbrella![]()
Ik hoop op eentje die het laken nog mijn aars in krijgt zonder handen met haar mond maar ik denk eentje die me iedere dag met een glimlach ranzige pudding met een snufje arcenicum voertquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt, zo benieuwd naar de vrouw het meisje waar jij mee eindigt![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij hebt dat sowieso met 'onbekende' FOK!kers
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nerm. Voor vanmiddag heb ik een peer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb hier een nectarine liggen op mijn buro voor over een uurtje of 3...
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Aardbeien.
Ik heb nu al zin in m'n fruithapje van vanavond.
Ze bestaan! Vreselijk volkquote:
Hobby is vaak theezakjes op kaarten plakken, met moeder en vader samen op vakantie naar zwarte woud of kerstmarkten bezoeken. Of met een vriendin samen PinterestenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
M'n pa had meegenomen bij een kweker vandaan, die zijn nerm.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben klaar met aardbeien dit jaar. Ik had laatst twee bakjes met een enorm uitgesproken 'aarde'smaak.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Snij ik er netjes afquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eet jij ze met het groene stukje eraan, of snij je dat eerst netjes eraf?
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop op eentje die het laken nog mijn aars in krijgt zonder handen met haar mond maar ik denk eentje die me iedere dag met een glimlach ranzige pudding met een snufje arcenicum voert
Voxs en Miauw dus....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze bestaan! Vreselijk volk
Hobby is vaak theezakjes op kaarten plakken, met moeder en vader samen op vakantie naar zwarte woud of kerstmarkten bezoeken. Of met een vriendin samen PinterestenBis vincit qui se vincit!![]()
Aardebeienquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben klaar met aardbeien dit jaar. Ik had laatst twee bakjes met een enorm uitgesproken 'aarde'smaak.![]()
![]()
Aardebeien?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben klaar met aardbeien dit jaar. Ik had laatst twee bakjes met een enorm uitgesproken 'aarde'smaak.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Bramen, aalbessen, aardbeien, appel, peer, banaan, het kan allemaal.quote:
Ik heb ook frambozen, maar die eet ik niet.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik las Pinksteren. Daarna las ik Pinterest en nu weet ik niet wat ik ervan moet vindenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze bestaan! Vreselijk volk
Hobby is vaak theezakjes op kaarten plakken, met moeder en vader samen op vakantie naar zwarte woud of kerstmarkten bezoeken. Of met een vriendin samen Pinteresten![]()
Gelukkig ben ik geen 28 meer.With the stars as her umbrella![]()
Nerm klinkt fantastischquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n pa had meegenomen bij een kweker vandaan, die zijn nerm.![]()
Fruit van de AH is vaak meh.With the stars as her umbrella![]()
Gelukkig valt theezakjes plakken niet binnen mijn hobby's.
* IJsdraakje is deeltijdbejaardeJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Leuk bedacht maar waarom moet het nou weer een feministische agenda hebben? Of waarom krijg ik zulke dingen te horen van 14 jarige meisjes die zich helemaal niet met dat soort rare identiteit-politiek bezig zouden moeten houden. Dat schoolsysteem daarquote:
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/![]()
Soms hebben ze wel lekkere grote frambozen, zo groot als de kniewratten van mijn oma vroegerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nerm klinkt fantastisch![]()
Fruit van de AH is vaak meh.![]()
Als jij dat lelijk vind, doen we datquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met open tenen ook nog zeker, en dan van dat lak leer....
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Koen was van de enkellaarsjes he...quote:
Die vind ik meestal juist wel mooi.Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik zou graag een foto van de knieën van je oma zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms hebben ze wel lekkere grote frambozen, zo groot als de kniewratten van mijn oma vroegerWith the stars as her umbrella![]()
Liever enkellaarsjes of sleehakken dan pumps waar je voeten uitpuilen
Ja dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:18 schreef -Miauw- het volgende:
Maar gisteren hadden we het ook al over schoenen
Trotste mama van Ambar
Open teen en dan je tenen meer uit dan in de schoen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:18 schreef -Miauw- het volgende:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
We hebben het vandaag over van alles.....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar gisteren hadden we het ook al over schoenen
En verder is deze SC toch elke dag herhalen?Bis vincit qui se vincit!![]()
Post zo wel een foto van mijn rechterknie, fuck geneticaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou graag een foto van de knieën van je oma zien.![]()
Groundhog Day?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We hebben het vandaag over van alles.....
En verder is deze SC toch elke dag herhalen?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
De rest doe jij ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik las Pinksteren. Daarna las ik Pinterest en nu weet ik niet wat ik ervan moet vinden![]()
Gelukkig ben ik geen 28 meer.
En Pinteresten met vriendin samen achter zelfde computer in je poederroze kamer?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Teletubbies!
Nog een keer!
Nog een keer!
Nog een keer!Trotste mama van Ambar
Het kan erger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Het kan erger!Oeh, met extra eeltshowplek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Scharen is het eerste woord dat nu in me op komtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
De rest doe jij ook?
En Pinteresten met vriendin samen achter zelfde computer in je poederroze kamer?![]()
![]()
Ze zien er écht opmerkelijk anders uit dan julliequote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig valt theezakjes plakken niet binnen mijn hobby's.
* IJsdraakje is deeltijdbejaarde
Of heb je stiekem een Disney blouse met Mickey op je borstzakje?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Doe maar.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Post zo wel een foto van mijn rechterknie, fuck genetica
Ik zit niet naast jou tijdens de kaasfondue trouwens.With the stars as her umbrella![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
De rest doe jij ook?
En Pinteresten met vriendin samen achter zelfde computer in je poederroze kamer?
Ik blijf hangen op een Bambi-pyjama.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze zien er écht opmerkelijk anders uit dan jullie
Of heb je stiekem een Disney blouse met Mickey op je borstzakje?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Op schootquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe maar.
Ik zit niet naast jou tijdens de kaasfondue trouwens.![]()
![]()
Ok, deze slaan echt helemaal nergens opquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh instant verliefd op Ramon Casas....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Zijn kleurgebruik en stijlquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die is al een tijdje dood.....
https://culturacolectiva.(...)inting-women-orgasm/...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik had zulke voeten een paar dagen voor bevalling trouwens, toen een van mijn beste vriendinnen ging trouwen en ik echt op hakken wildequote:
sommigen houden daar van hequote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die is al een tijdje dood.....
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar hoe krijg je ze dan aan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had zulke voeten een paar dagen voor bevalling trouwens, toen een van mijn beste vriendinnen ging trouwen en ik echt op hakken wilde
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Half uurtje op je hoofd gaan staan met je voeten in de lucht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je ze dan aan?
Dan snel aantrekken....
Je kan er wel wat bolle wangen van krijgen dan...Bis vincit qui se vincit!![]()
In before felicitaties van Krolquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die is al een tijdje dood.....mag het weten![]()
MIquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Half uurtje op je hoofd gaan staan met je voeten in de lucht.
Dan snel aantrekken....
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dat je zo'n hele "ballon" met vocht naar beneden ziet glijden.. langzaam.....quote:Bis vincit qui se vincit!![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat je zo'n hele "ballon" met vocht naar beneden ziet glijden.. langzaam.....![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Sargent, Hopper..tallozenquote:
Meestal vindt de vochtophoping in de voeten pas plaatst aan het einde van de dag he? Dus als je 's ochtends je schoenen aantrekt dan valt het allemaal nog wel mee.Trotste mama van Ambar
In Suriname kon ik mijn sleehakken niet eens aanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Meestal vindt de vochtophoping in de voeten pas plaatst aan het einde van de dag he? Dus als je 's ochtends je schoenen aantrekt dan valt het allemaal nog wel mee.![]()
Ik moest verstelbare nep Birkenstocks kopen
Meteen baby's maken en naam tattoo krassen elkaars rug terwijl er overal gesmolten kaas zit, overalquote:![]()
![]()
Bij heet weer kan ik m'n leuke open schoenen vergeten ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In Suriname kon ik mijn sleehakken niet eens aan![]()
Ik moest verstelbare nep Birkenstocks kopenSlippers ditdat.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Die tattoo's zijn een serieuze dealbreakerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen baby's maken en naam tattoo krassen elkaars rug terwijl er overal gesmolten kaas zit, overal
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest verstelbare nep Birkenstocks kopen
Dat je het overleefd hebt.Trotste mama van Ambar
Dat noemen ze van de regen in de drup....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest verstelbare nep Birkenstocks kopenBis vincit qui se vincit!![]()
Ik heb dat hier nog nooit zo gehadquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij heet weer kan ik m'n leuke open schoenen vergeten ja.Slippers ditdat.
![]()
Maar slippers ja
Ik kan mij overigens niet identificeren met deze problemen.Trotste mama van Ambar
Ik vind ze bij mezelf vermakelijk. Deuken maken ditdat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind dikke voeten best wel ranzig
Gelukkig trekt het ook weer weg.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ternauwernood.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat je het overleefd hebt.With the stars as her umbrella![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan mij overigens niet identificeren met deze problemen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik tot vorig jaar ook niet.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dát ben ik met je eensquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat noemen ze van de regen in de drup....![]()
Vreselijke dingen. Maar wat was ik blij dat ik daar nog in kon.Jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind ze bij mezelf vermakelijk. Deuken maken ditdat.
Gelukkig trekt het ook weer weg.deuken maken, zo bizar
Ik heb nog een filmpje waarin ik de opgezwollen eeltvoeten van mijn moeder masseer en insmeer met bodylotion, heel lief van mij omdat ze last had van haar voeten maar dat filmpje is dus echt net een scene uit Jurassic Parc![]()
![]()
wanneer verschijnen jouw verzamelde werken?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog een filmpje waarin ik de opgezwollen eeltvoeten van mijn moeder masseer en insmeer met bodylotion, heel lief van mij omdat ze last had van haar voeten maar dat filmpje is dus echt net een scene uit Jurassic Parc
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heel erg mooi!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zijn kleurgebruik en stijl
https://culturacolectiva.(...)inting-women-orgasm/Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
In de ochtend waren ze nog niet zo dik. Liepen voller hoe langer ik verticaal wasquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je ze dan aan?
Je bent niet af en toe ff horizontaal gegaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
In de ochtend waren ze nog niet zo dik. Liepen voller hoe langer ik verticaal wasBis vincit qui se vincit!![]()
Ik wacht wel met mijn memoires tot bepaalde mensen "uit de tijd" zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer verschijnen jouw verzamelde werken?![]()
![]()
Druiper?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
Waarom is de drup eigenlijk slechter dan de regen?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik kan soms echt vlinders krijgen van mooi werkquote:
Nu zelf aan de slag!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Fair enough. Moet wel hemels geweest zijn om ze uit te trekken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
In de ochtend waren ze nog niet zo dik. Liepen voller hoe langer ik verticaal was
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
waar ben je mee bezig nu?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan soms echt vlinders krijgen van mooi werk
Nu zelf aan de slag!Same shit, different day
SC hopper present![]()
Drup slaat denk ik op een lekkage?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
Waarom is de drup eigenlijk slechter dan de regen?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Eind van de middag wel ja, toen de rest voor feestweekend naar de Ardennen vertrok. Was redelijk gevloerd, iets te lang doorgegaanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je bent niet af en toe ff horizontaal gegaan?
Geen mogelijkheid daar tot plat gaanOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
MI van zo'n zaag om gips van je lijf af te zagen...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fair enough. Moet wel hemels geweest zijn om ze uit te trekken.Bis vincit qui se vincit!![]()
Was met strap, die heel diep weggezonken was in mijn 'voet'quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fair enough. Moet wel hemels geweest zijn om ze uit te trekken.
Ouchquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Was met strap, die heel diep weggezonken was in mijn 'voet'
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Het rollade effectquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Was met strap, die heel diep weggezonken was in mijn 'voet'![]()
![]()
Ik deed een week niets en nu vol ideeën dus kiezen wordt het. Iig al begonnen met studies van een mannelijk model. Daarvoor wat portretten getekend.quote:
Zie instagram voxsje. Daar heb ik trouwens niet alles op staan.. maar goed....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
hmm, ff spiekenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik deed een week niets en nu vol ideeën dus kiezen wordt het. Iig al begonnen met studies van een mannelijk model. Daarvoor wat portretten getekend.
Zie instagram voxsje. Daar heb ik trouwens niet alles op staan.. maar goed.![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik deed een week niets en nu vol ideeën dus kiezen wordt het. Iig al begonnen met studies van een mannelijk model. Daarvoor wat portretten getekend.
Zie instagram voxsje. Daar heb ik trouwens niet alles op staan.. maar goed.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Tijd voor Tena.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Drup slaat denk ik op een lekkage?
![]()
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik heb er nog foto's van gemaakt toen trouwens
Bestaat er ook zo iets voor mannen?quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Yes, is zwartquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bestaat er ook zo iets voor mannen?
Want stoer
Soort kapje, want piemelOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bestaat er ook zo iets voor mannen?![]()
Yeps, daar is iig wel een reclame van.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bestaat er ook zo iets voor mannen?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Sokquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bestaat er ook zo iets voor mannen?![]()
Als ik 80 ben wil ik ook zwarte tena'squote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes, is zwart
Want stoer
Soort kapje, want piemel
inleggers en luiers bestaan ook gewoon voor mannen..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes, is zwart
Want stoer
Soort kapje, want piemel![]()
Geitenwol uiteraard.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Moet je eerst een lul kweken anders past het nietquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als ik 80 ben wil ik ook zwarte tena's
Heb de foto's van mijn 'voet' gevonden trouwens![]()
Zien?
Tegenwoordig schijnen rokken voor mannen ook hip te zijn, hebben jullie er al een?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
hoe maken ze ook al weer ene lul bij omgebouwden?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet je eerst een lul kweken anders past het niet
Zien?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Weet ikquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inleggers en luiers bestaan ook gewoon voor mannen..
En beter neem je de mannenvariant want die past stuk beter.
Standaard zut is voor vrouwenlijven ontworpenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
'Een lul kweken', wat zeg je dat mooi.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Zien?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
bedacht door dezelfde die vrouwen korte kapsels wil aanmeten?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tegenwoordig schijnen rokken voor mannen ook hip te zijn, hebben jullie er al een?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Harige man met kiltquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tegenwoordig schijnen rokken voor mannen ook hip te zijn, hebben jullie er al een?![]()
Sok gebruikenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Zien?![]()
ehm...ik weet het niet zeker of ik ja moet zeggen
zelf nog niet nodig gelukkigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet ik
En beter neem je de mannenvariant want die past stuk beter.
Standaard zut is voor vrouwenlijven ontworpen![]()
Vagina binnenstebuiten klappenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe maken ze ook al weer ene lul bij omgebouwden?
Vraag me af of dat enigszins functioneel is. Lijkt me niks
Eckte piemels
Ik heb een Schotse rok, heerlijk wel dat vrije bengelenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tegenwoordig schijnen rokken voor mannen ook hip te zijn, hebben jullie er al een?![]()
![]()
Ik zie het nut en de lol niet van een rok voor mannen, derhalve niks voor mij, ik ben ouderwets.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bedacht door dezelfde die vrouwen korte kapsels wil aanmeten?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Denk er maar even over na danquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sok gebruiken![]()
ehm...ik weet het niet zeker of ik ja moet zeggen
Doe ik m als je ja zegt sowieso in spoiler
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een Schotse rok, heerlijk wel dat vrije bengelen
Doe maar in spoiler danquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk er maar even over na dan
Doe ik m als je ja zegt sowieso in spoiler
Ik was even afgeleid door een route opzoeken en ineens gaat het over piemels, what are this?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
en dan zo ene pompje erinquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Vagina binnenstebuiten klappen
Vraag me af of dat enigszins functioneel is. Lijkt me niks
Eckte piemels
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Just another day in KSCquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was even afgeleid door een route opzoeken en ineens gaat het over piemels, what are this?mag het weten![]()
gewoon, business as usualquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was even afgeleid door een route opzoeken en ineens gaat het over piemels, what are this?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
vroegah was dit eerder de regel dan een uitzondering.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was even afgeleid door een route opzoeken en ineens gaat het over piemels, what are this?
even met je ogen knipperen en het ging over keiharde seks..![]()
die had ikquote:
man, wat was ik toen ruig![]()
![]()
Horrorvoet trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:01 schreef Molo het volgende:
Horrorvoet trouwensEven moed verzamelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Horrorvoet trouwensDeuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Het lijkt geFrankensteinetet
Ja ik zie, vervelend zeg!quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Horrorvoet trouwensZo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flinke afdruk van je schoeisel erbij
mag het weten![]()
Horrorvoet trouwensWtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh genoeg genikst, tijd voor gedinges....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
projectielbraken?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:09 schreef UitStraling het volgende:
Wilde net gaan lunchen maar toen zag ik Molo's voetje, eerst maar even langs het toilet dan![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:09 schreef UitStraling het volgende:
Wilde net gaan lunchen maar toen zag ik Molo's voetje, eerst maar even langs het toilet dan![]()
Is ruim 14 maanden terug. Inmiddels allemaal goed gekomen
Waar blijft de tijd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:14 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Is ruim 14 maanden terug. Inmiddels allemaal goed gekomen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Heb hem al geupload naar albelli.nl voor een canvasdoekje van 100x70 voor op de slaapkamerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:14 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Is ruim 14 maanden terug. Inmiddels allemaal goed gekomen![]()
![]()
Uhuh, Larf groeit niet normaal meer johquote:
Wel met steigerhout print toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb hem al geupload naar albelli.nl voor een canvasdoekje van 100x70 voor op de slaapkamer
Die is al bijna uit huis man.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh, Larf groeit niet normaal meer joh
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die is al bijna uit huis man.
Als ze daar kaas en haring hebben is ze zo vertrokken denk ikOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ze daar kaas en haring hebben is ze zo vertrokken denk ik![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Man naar mijn Haagse tuighartquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Luipaardprintje, past bij mijn dekbed en boxershorts
Deze Bossche grootbekbol weet exact hoe hij snelnatte achterbuurtvrouwkes laat kronkelen van voorpretquote:![]()
Trouwens net een dikke luie kat zo toch?
Ik haal straks weer weg dus graag plaatje niet quoten
[Spoiler]
[ Bericht 50% gewijzigd door Molo op 31-08-2017 12:33:12 ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb plaatjes van terrorkat en vetklepkat die er exact zo uitzien ja.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb plaatjes van terrorkat en vetklepkat die er exact zo uitzien ja.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:24 schreef Molo het volgende:
Ik haal straks weer weg dus graag plaatje niet quotenHet kind is blond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Uhuh, inmiddels nogal jaquote:
(Wil je plaatje even weghalen? Thanks)
Ze kijkt ook wat bedenkelijk.
Wel beter dan de dodelijke blik die ze ook kan hebben trouwens...Bis vincit qui se vincit!![]()
Uhuhquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Ze kijkt ook wat bedenkelijk.
Wel beter dan de dodelijke blik die ze ook kan hebben trouwens...
Qua houding misschien. Maar de pyjama, rompertje, de outfit van Larfquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:24 schreef Molo het volgende:
mag het weten![]()
Yessssquote:
Iets in de strekking van 'Hoe is het? Heb je goed geslapen? Ik viel pas in slaap tegen de tijd dat we gingen landen. Leuke dag gehad, leuk om contact te houden.'quote:
We zijn namelijk naar Lush geweest om daar een spulletje te kopen dat Sleepy heetBodylotion met lavendel o.a. en daar schijn je goed van te slapen...Valt tegen trouwens.
Peperduur voor zo'n klein rotbakje
Ik ga lekker dutten in bed. Zal aan je denkenquote:![]()
Wandelse! Hopelijk droog daarOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hoe heb je hem leren kennen eigenlijk?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yessss
[..]
Iets in de strekking van 'Hoe is het? Heb je goed geslapen? Ik viel pas in slaap tegen de tijd dat we gingen landen. Leuke dag gehad, leuk om contact te houden.'
We zijn namelijk naar Lush geweest om daar een spulletje te kopen dat Sleepy heetBodylotion met lavendel o.a. en daar schijn je goed van te slapen...Valt tegen trouwens.
Peperduur voor zo'n klein rotbakjeBis vincit qui se vincit!![]()
Op een feestjesachtig-ietsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe heb je hem leren kennen eigenlijk?
Lush is overrated jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yessss
[..]
Iets in de strekking van 'Hoe is het? Heb je goed geslapen? Ik viel pas in slaap tegen de tijd dat we gingen landen. Leuke dag gehad, leuk om contact te houden.'
Peperduur voor zo'n klein rotbakje
Aangeven dat je de beste lavendel in Frankrijk op vakantie hebt geroken, dat je daar nog wel keer naartoe wilt. Lekker weg wilt dutten op vakantie of op lekker muziekje na leuke dag. Aangeven welke muziek. Gezellig kletsen.
Bla bla bla
Trouwen
Ik ga er eens over nadenkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Lush is overrated ja
Aangeven dat je de beste lavendel in Frankrijk op vakantie hebt geroken, dat je daar nog wel keer naartoe wilt. Lekker weg wilt dutten op vakantie of op lekker muziekje na leuke dag. Aangeven welke muziek. Gezellig kletsen.
Bla bla bla
Trouwen![]()
Thanks
Trouwen is zooo 1917quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Lush is overrated ja
Bla bla bla
Trouwen![]()
Ik vind het ergens wild romantisch om dezelfde achternaam te hebben.quote:
Er gebeurt iets met me
It's the call of the wild
Je bent hopeloos romantisch...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wild romantisch om dezelfde achternaam te hebben.
Er gebeurt iets met me"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Stiekem wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent hopeloos romantisch...
Nou ja eigenlijk is dat niet zo stiekem![]()
Ja!With the stars as her umbrella![]()
Nee, je moet er over doen!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga er eens over nadenken![]()
Thanks...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik wil alleen dezelfde achternaam en een toffe jurk, de rest van dat trouwen boeit me niet zo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik zag je hem eens posten in muziektopic, vandaar dat ik hem kenquote:
Dezelfde jassen en dezelfde fiets aanschaffenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wild romantisch om dezelfde achternaam te hebben.
Er gebeurt iets met me![]()
![]()
Het feestje lijkt me ook leukquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil alleen dezelfde achternaam en een toffe jurk, de rest van dat trouwen boeit me niet zo.![]()
En een toffe jurk ja.Ohquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zag je hem eens posten in muziektopic, vandaar dat ik hem ken![]()
Dacht al, grappig, ik kom zelden iemand tegen die GusGus lijkt te kennen
Hetzelfde kapsel vooralquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dezelfde jassen en dezelfde fiets aanschaffen
Heb met baardaap afgelopen maandag de nieuw van Jamiroqai geluisterd, is wennen, er zitten op dat album meer sequencers in de muziek.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik ga doen vandaag!
Echt
Ik nu ook. Tijd voor stilte en focus en houtskool
Ik hou wel van feestjes, maar ik haat ze organiseren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het feestje lijkt me ook leuk![]()
En een toffe jurk ja.
[..]
Oh![]()
Dacht al, grappig, ik kom zelden iemand tegen die GusGus lijkt te kennenPlus dat mijn voorkeur aan feestjes nou niet echt aansluit bij het merendeel van de lui die er dan wel voor uitgenodigd zouden worden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Het bleef hangen blijkbaarquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het feestje lijkt me ook leuk![]()
En een toffe jurk ja.
[..]
Oh![]()
Dacht al, grappig, ik kom zelden iemand tegen die GusGus lijkt te kennen
Trouwen met een cardboard cutout van een silhouet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil alleen dezelfde achternaam en een toffe jurk, de rest van dat trouwen boeit me niet zo.🐙![]()
Da's wel de enige manier om 'm aan het trouwen te krijgen, gok ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trouwen met een cardboard cutout van een silhouet.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Wat zijn sequencers?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb met baardaap afgelopen maandag de nieuw van Jamiroqai geluisterd, is wennen, er zitten op dat album meer sequencers in de muziek.With the stars as her umbrella![]()
Gestuurde synthesizers waardoor het echt elektronisch strak gaat klinken.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Veel plezier!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik nu ook. Tijd voor stilte en focus en houtskoolMini-bruiloft en dan een ceremoniemeester erbijquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou wel van feestjes, maar ik haat ze organiseren.Plus dat mijn voorkeur aan feestjes nou niet echt aansluit bij het merendeel van de lui die er dan wel voor uitgenodigd zouden worden.
Ah dat ontgaat mij helemaal johquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gestuurde synthesizers waardoor het echt elektronisch strak gaat klinken.![]()
Maar vind je het wat, afgezien van wennen?With the stars as her umbrella![]()
Het is wel Jamiroqai, maar ik moet nog vaker luisteren om een goed beeld te krijgen, het klonk wel lekker, ik hou van sequencers namelijk, baardaap vindt dat juist minder.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah dat ontgaat mij helemaal joh![]()
Maar vind je het wat, afgezien van wennen?
Maar hij zette wel het album op want hij is weer meer van Jamiroqai dan ik.
Hier hoor je het duidelijk in de intro."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Het 'swingt' wel jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is wel Jamiroqai, maar ik moet nog vaker luisteren om een goed beeld te krijgen, het klonk wel lekker, ik hou van sequencers namelijk, baardaap vindt dat juist minder.
Maar hij zette wel het album op want hij is weer meer van Jamiroqai dan ik.![]()
Zin in het concert!With the stars as her umbrella![]()
Introquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is wel Jamiroqai, maar ik moet nog vaker luisteren om een goed beeld te krijgen, het klonk wel lekker, ik hou van sequencers namelijk, baardaap vindt dat juist minder.
Maar hij zette wel het album op want hij is weer meer van Jamiroqai dan ik.
Hier hoor je het duidelijk in de intro.
Verder heb ik er bar weinig mee, maar intro.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Nee, die snellere synthesizer patroontjes/riedeltjes, die worden niet 'live gespeeld' (vaak sneller dan handen kunnen) maar worden vooraf geprogrammeerd, maar die moeten uiteraard wel aangestuurd worden door een toetsenexpert.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
Maar wat is het dan? Dat van doffig naar helder?
Brb."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Maar ikdit, dus heel verbazend zal het niet zijn.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Forum Opties Forumhop: Hop naar: