Scharen is het eerste woord dat nu in me op komtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
De rest doe jij ook?
En Pinteresten met vriendin samen achter zelfde computer in je poederroze kamer?
Ze zien er écht opmerkelijk anders uit dan julliequote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig valt theezakjes plakken niet binnen mijn hobby's.
* IJsdraakje is deeltijdbejaarde
Doe maar.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Post zo wel een foto van mijn rechterknie, fuck genetica
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
De rest doe jij ook?
En Pinteresten met vriendin samen achter zelfde computer in je poederroze kamer?
Ik blijf hangen op een Bambi-pyjama.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze zien er écht opmerkelijk anders uit dan jullie
Of heb je stiekem een Disney blouse met Mickey op je borstzakje?
Op schootquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe maar.
Ik zit niet naast jou tijdens de kaasfondue trouwens.
Ok, deze slaan echt helemaal nergens opquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo.
[ afbeelding ]
Zijn kleurgebruik en stijlquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die is al een tijdje dood.....
Ik had zulke voeten een paar dagen voor bevalling trouwens, toen een van mijn beste vriendinnen ging trouwen en ik echt op hakken wildequote:
sommigen houden daar van hequote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je ze dan aan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had zulke voeten een paar dagen voor bevalling trouwens, toen een van mijn beste vriendinnen ging trouwen en ik echt op hakken wilde
Half uurtje op je hoofd gaan staan met je voeten in de lucht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je ze dan aan?
In before felicitaties van Krolquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
MIquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Half uurtje op je hoofd gaan staan met je voeten in de lucht.
Dan snel aantrekken....
Dat je zo'n hele "ballon" met vocht naar beneden ziet glijden.. langzaam.....quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat je zo'n hele "ballon" met vocht naar beneden ziet glijden.. langzaam.....
Sargent, Hopper..tallozenquote:
In Suriname kon ik mijn sleehakken niet eens aanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Meestal vindt de vochtophoping in de voeten pas plaatst aan het einde van de dag he? Dus als je 's ochtends je schoenen aantrekt dan valt het allemaal nog wel mee.
Meteen baby's maken en naam tattoo krassen elkaars rug terwijl er overal gesmolten kaas zit, overalquote:
Bij heet weer kan ik m'n leuke open schoenen vergeten ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In Suriname kon ik mijn sleehakken niet eens aan![]()
Ik moest verstelbare nep Birkenstocks kopen
Die tattoo's zijn een serieuze dealbreakerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen baby's maken en naam tattoo krassen elkaars rug terwijl er overal gesmolten kaas zit, overal
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat noemen ze van de regen in de drup....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb dat hier nog nooit zo gehadquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij heet weer kan ik m'n leuke open schoenen vergeten ja.Slippers ditdat.
Ik vind ze bij mezelf vermakelijk. Deuken maken ditdat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind dikke voeten best wel ranzig
Ternauwernood.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat je het overleefd hebt.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan mij overigens niet identificeren met deze problemen.
Dát ben ik met je eensquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat noemen ze van de regen in de drup....
Jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind ze bij mezelf vermakelijk. Deuken maken ditdat.
Gelukkig trekt het ook weer weg.
wanneer verschijnen jouw verzamelde werken?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog een filmpje waarin ik de opgezwollen eeltvoeten van mijn moeder masseer en insmeer met bodylotion, heel lief van mij omdat ze last had van haar voeten maar dat filmpje is dus echt net een scene uit Jurassic Parc
Heel erg mooi!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zijn kleurgebruik en stijl
https://culturacolectiva.(...)inting-women-orgasm/
In de ochtend waren ze nog niet zo dik. Liepen voller hoe langer ik verticaal wasquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je ze dan aan?
Je bent niet af en toe ff horizontaal gegaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
In de ochtend waren ze nog niet zo dik. Liepen voller hoe langer ik verticaal was
Ik wacht wel met mijn memoires tot bepaalde mensen "uit de tijd" zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer verschijnen jouw verzamelde werken?
Druiper?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
Waarom is de drup eigenlijk slechter dan de regen?
Ik kan soms echt vlinders krijgen van mooi werkquote:
Fair enough. Moet wel hemels geweest zijn om ze uit te trekken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
In de ochtend waren ze nog niet zo dik. Liepen voller hoe langer ik verticaal was
waar ben je mee bezig nu?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan soms echt vlinders krijgen van mooi werk
Nu zelf aan de slag!
Drup slaat denk ik op een lekkage?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
Waarom is de drup eigenlijk slechter dan de regen?
Eind van de middag wel ja, toen de rest voor feestweekend naar de Ardennen vertrok. Was redelijk gevloerd, iets te lang doorgegaanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je bent niet af en toe ff horizontaal gegaan?
MI van zo'n zaag om gips van je lijf af te zagen...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fair enough. Moet wel hemels geweest zijn om ze uit te trekken.
Was met strap, die heel diep weggezonken was in mijn 'voet'quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fair enough. Moet wel hemels geweest zijn om ze uit te trekken.
Ouchquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Was met strap, die heel diep weggezonken was in mijn 'voet'
Het rollade effectquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Was met strap, die heel diep weggezonken was in mijn 'voet'
Ik deed een week niets en nu vol ideeën dus kiezen wordt het. Iig al begonnen met studies van een mannelijk model. Daarvoor wat portretten getekend.quote:
hmm, ff spiekenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik deed een week niets en nu vol ideeën dus kiezen wordt het. Iig al begonnen met studies van een mannelijk model. Daarvoor wat portretten getekend.
Zie instagram voxsje. Daar heb ik trouwens niet alles op staan.. maar goed.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik deed een week niets en nu vol ideeën dus kiezen wordt het. Iig al begonnen met studies van een mannelijk model. Daarvoor wat portretten getekend.
Zie instagram voxsje. Daar heb ik trouwens niet alles op staan.. maar goed.
Tijd voor Tena.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Drup slaat denk ik op een lekkage?
Bestaat er ook zo iets voor mannen?quote:
Yes, is zwartquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bestaat er ook zo iets voor mannen?
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Yeps, daar is iig wel een reclame van.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sokquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als ik 80 ben wil ik ook zwarte tena'squote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes, is zwart
Want stoer
Soort kapje, want piemel
inleggers en luiers bestaan ook gewoon voor mannen..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes, is zwart
Want stoer
Soort kapje, want piemel
Geitenwol uiteraard.quote:
Moet je eerst een lul kweken anders past het nietquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als ik 80 ben wil ik ook zwarte tena's
hoe maken ze ook al weer ene lul bij omgebouwden?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet je eerst een lul kweken anders past het niet
Heb de foto's van mijn 'voet' gevonden trouwens![]()
Zien?
Weet ikquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inleggers en luiers bestaan ook gewoon voor mannen..
'Een lul kweken', wat zeg je dat mooi.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Zien?
bedacht door dezelfde die vrouwen korte kapsels wil aanmeten?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tegenwoordig schijnen rokken voor mannen ook hip te zijn, hebben jullie er al een?
Harige man met kiltquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tegenwoordig schijnen rokken voor mannen ook hip te zijn, hebben jullie er al een?
Sok gebruikenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Zien?
zelf nog niet nodig gelukkigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet ik
En beter neem je de mannenvariant want die past stuk beter.
Standaard zut is voor vrouwenlijven ontworpen
Vagina binnenstebuiten klappenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe maken ze ook al weer ene lul bij omgebouwden?
Ik heb een Schotse rok, heerlijk wel dat vrije bengelenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zie het nut en de lol niet van een rok voor mannen, derhalve niks voor mij, ik ben ouderwets.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bedacht door dezelfde die vrouwen korte kapsels wil aanmeten?
Denk er maar even over na danquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sok gebruiken![]()
ehm...ik weet het niet zeker of ik ja moet zeggen
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een Schotse rok, heerlijk wel dat vrije bengelen
Doe maar in spoiler danquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk er maar even over na dan
Doe ik m als je ja zegt sowieso in spoiler
en dan zo ene pompje erinquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Vagina binnenstebuiten klappen
Vraag me af of dat enigszins functioneel is. Lijkt me niks
Eckte piemels
Just another day in KSCquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was even afgeleid door een route opzoeken en ineens gaat het over piemels, what are this?
gewoon, business as usualquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was even afgeleid door een route opzoeken en ineens gaat het over piemels, what are this?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |