Bij heet weer kan ik m'n leuke open schoenen vergeten ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In Suriname kon ik mijn sleehakken niet eens aan![]()
Ik moest verstelbare nep Birkenstocks kopen
Die tattoo's zijn een serieuze dealbreakerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen baby's maken en naam tattoo krassen elkaars rug terwijl er overal gesmolten kaas zit, overal
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat noemen ze van de regen in de drup....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb dat hier nog nooit zo gehadquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij heet weer kan ik m'n leuke open schoenen vergeten ja.Slippers ditdat.
Ik vind ze bij mezelf vermakelijk. Deuken maken ditdat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind dikke voeten best wel ranzig
Ternauwernood.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat je het overleefd hebt.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan mij overigens niet identificeren met deze problemen.
Dát ben ik met je eensquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat noemen ze van de regen in de drup....
Jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind ze bij mezelf vermakelijk. Deuken maken ditdat.
Gelukkig trekt het ook weer weg.
wanneer verschijnen jouw verzamelde werken?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog een filmpje waarin ik de opgezwollen eeltvoeten van mijn moeder masseer en insmeer met bodylotion, heel lief van mij omdat ze last had van haar voeten maar dat filmpje is dus echt net een scene uit Jurassic Parc
Heel erg mooi!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zijn kleurgebruik en stijl
https://culturacolectiva.(...)inting-women-orgasm/
In de ochtend waren ze nog niet zo dik. Liepen voller hoe langer ik verticaal wasquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je ze dan aan?
Je bent niet af en toe ff horizontaal gegaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
In de ochtend waren ze nog niet zo dik. Liepen voller hoe langer ik verticaal was
Ik wacht wel met mijn memoires tot bepaalde mensen "uit de tijd" zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer verschijnen jouw verzamelde werken?
Druiper?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
Waarom is de drup eigenlijk slechter dan de regen?
Ik kan soms echt vlinders krijgen van mooi werkquote:
Fair enough. Moet wel hemels geweest zijn om ze uit te trekken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
In de ochtend waren ze nog niet zo dik. Liepen voller hoe langer ik verticaal was
waar ben je mee bezig nu?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan soms echt vlinders krijgen van mooi werk
Nu zelf aan de slag!
Drup slaat denk ik op een lekkage?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
Waarom is de drup eigenlijk slechter dan de regen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |