Scharen is het eerste woord dat nu in me op komtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
De rest doe jij ook?
En Pinteresten met vriendin samen achter zelfde computer in je poederroze kamer?
Ze zien er écht opmerkelijk anders uit dan julliequote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig valt theezakjes plakken niet binnen mijn hobby's.
* IJsdraakje is deeltijdbejaarde
Doe maar.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Post zo wel een foto van mijn rechterknie, fuck genetica
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
De rest doe jij ook?
En Pinteresten met vriendin samen achter zelfde computer in je poederroze kamer?
Ik blijf hangen op een Bambi-pyjama.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze zien er écht opmerkelijk anders uit dan jullie
Of heb je stiekem een Disney blouse met Mickey op je borstzakje?
Op schootquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe maar.
Ik zit niet naast jou tijdens de kaasfondue trouwens.
Ok, deze slaan echt helemaal nergens opquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo.
[ afbeelding ]
Zijn kleurgebruik en stijlquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die is al een tijdje dood.....
Ik had zulke voeten een paar dagen voor bevalling trouwens, toen een van mijn beste vriendinnen ging trouwen en ik echt op hakken wildequote:
sommigen houden daar van hequote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je ze dan aan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had zulke voeten een paar dagen voor bevalling trouwens, toen een van mijn beste vriendinnen ging trouwen en ik echt op hakken wilde
Half uurtje op je hoofd gaan staan met je voeten in de lucht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je ze dan aan?
In before felicitaties van Krolquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
MIquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Half uurtje op je hoofd gaan staan met je voeten in de lucht.
Dan snel aantrekken....
Dat je zo'n hele "ballon" met vocht naar beneden ziet glijden.. langzaam.....quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat je zo'n hele "ballon" met vocht naar beneden ziet glijden.. langzaam.....
Sargent, Hopper..tallozenquote:
In Suriname kon ik mijn sleehakken niet eens aanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Meestal vindt de vochtophoping in de voeten pas plaatst aan het einde van de dag he? Dus als je 's ochtends je schoenen aantrekt dan valt het allemaal nog wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |