Jij hebt dat sowieso met 'onbekende' FOK!kersquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben sowieso al benieuwd naar US op zich
Ik hoop op eentje die het laken nog mijn aars in krijgt zonder handen met haar mond maar ik denk eentje die me iedere dag met een glimlach ranzige pudding met een snufje arcenicum voertquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt, zo benieuwd naar de vrouw het meisje waar jij mee eindigt
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij hebt dat sowieso met 'onbekende' FOK!kers
Nerm. Voor vanmiddag heb ik een peer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb hier een nectarine liggen op mijn buro voor over een uurtje of 3...
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Aardbeien.
Ik heb nu al zin in m'n fruithapje van vanavond.
Ze bestaan! Vreselijk volkquote:
M'n pa had meegenomen bij een kweker vandaan, die zijn nerm.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben klaar met aardbeien dit jaar. Ik had laatst twee bakjes met een enorm uitgesproken 'aarde'smaak.
Snij ik er netjes afquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eet jij ze met het groene stukje eraan, of snij je dat eerst netjes eraf?
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop op eentje die het laken nog mijn aars in krijgt zonder handen met haar mond maar ik denk eentje die me iedere dag met een glimlach ranzige pudding met een snufje arcenicum voert
Voxs en Miauw dus....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze bestaan! Vreselijk volk
Hobby is vaak theezakjes op kaarten plakken, met moeder en vader samen op vakantie naar zwarte woud of kerstmarkten bezoeken. Of met een vriendin samen Pinteresten
Aardebeienquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben klaar met aardbeien dit jaar. Ik had laatst twee bakjes met een enorm uitgesproken 'aarde'smaak.
Aardebeien?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
Bramen, aalbessen, aardbeien, appel, peer, banaan, het kan allemaal.quote:
Ik las Pinksteren. Daarna las ik Pinterest en nu weet ik niet wat ik ervan moet vindenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze bestaan! Vreselijk volk
Hobby is vaak theezakjes op kaarten plakken, met moeder en vader samen op vakantie naar zwarte woud of kerstmarkten bezoeken. Of met een vriendin samen Pinteresten
Nerm klinkt fantastischquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n pa had meegenomen bij een kweker vandaan, die zijn nerm.
Leuk bedacht maar waarom moet het nou weer een feministische agenda hebben? Of waarom krijg ik zulke dingen te horen van 14 jarige meisjes die zich helemaal niet met dat soort rare identiteit-politiek bezig zouden moeten houden. Dat schoolsysteem daarquote:
Soms hebben ze wel lekkere grote frambozen, zo groot als de kniewratten van mijn oma vroegerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nerm klinkt fantastisch![]()
Fruit van de AH is vaak meh.
Als jij dat lelijk vind, doen we datquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met open tenen ook nog zeker, en dan van dat lak leer....
Koen was van de enkellaarsjes he...quote:
Ik zou graag een foto van de knieën van je oma zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms hebben ze wel lekkere grote frambozen, zo groot als de kniewratten van mijn oma vroeger
Ja dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:18 schreef -Miauw- het volgende:
Liever enkellaarsjes of sleehakken dan pumps waar je voeten uitpuilen
Open teen en dan je tenen meer uit dan in de schoen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:18 schreef -Miauw- het volgende:
Liever enkellaarsjes of sleehakken dan pumps waar je voeten uitpuilen
We hebben het vandaag over van alles.....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar gisteren hadden we het ook al over schoenen
Post zo wel een foto van mijn rechterknie, fuck geneticaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou graag een foto van de knieën van je oma zien.
Groundhog Day?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We hebben het vandaag over van alles.....
En verder is deze SC toch elke dag herhalen?
De rest doe jij ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik las Pinksteren. Daarna las ik Pinterest en nu weet ik niet wat ik ervan moet vinden![]()
Gelukkig ben ik geen 28 meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Het kan erger!Oeh, met extra eeltshowplek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |