Ik heb zin in een kaneelbroodjequote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:02 schreef Molo het volgende:
Ik zit te lunchen, eigenlijk nog wel wat vroeg
Gewoon zeven keer per dag lunchen en iedere maand een maatje grotere joggingbroek kopenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:02 schreef Molo het volgende:
Ik zit te lunchen, eigenlijk nog wel wat vroeg
Oja?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat meisje met die rode haren help ik zo aan een andere hobby
Ik heb dus van alles in behandeling qua mensen, van prostituees tot Hell's angels, van hoogbejaarden van 28 tot mensen die dit paardengebeuren als hobby hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou nee, dit is niet helemaal mijn ding![]()
Maar zou wel graag een keer op de tribune zitten.
Het is wel vriendelijker dan met teveel kilo's op een niet zo groot beest gaan zitten.quote:
Op zich een ideequote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zeven keer per dag lunchen en iedere maand een maatje grotere joggingbroek kopen
Ik geloof je echt méteen!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb dus van alles in behandeling qua mensen, van prostituees tot Hell's angels, van hoogbejaarden van 28 tot mensen die dit paardengebeuren als hobby hebben
Rösti uit de oven, knakworst en aardbeienquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb zin in een kaneelbroodje![]()
Wat eet je?
Is dat essentieel?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zou ze niet helemaal in orde zijn?
Molo, hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Rösti uit de oven, knakworst en aardbeien
Damn, loopt er nu ook een kerel tussen met een paardenstaart?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat einde, als ze met z'n allen een rondje doen
Primaire voorwaarde toch wel inmiddels, genoeg "halfjes" gehad om mijn lesje te leren op dat gebiedquote:
Hmm, aardbeien....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Rösti uit de oven, knakworst en aardbeien
knakworst was voor Larf, uiteraard eet die dus nu tomatenquote:
Zonderquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm, aardbeien....
Met of zonder slagroom?
Echt, zo benieuwd naar de vrouw het meisje waar jij mee eindigtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Primaire voorwaarde toch wel inmiddels, genoeg "halfjes" gehad om mijn lesje te leren op dat gebied
Eet jij ze met het groene stukje eraan, of snij je dat eerst netjes eraf?quote:
ik ben sowieso al benieuwd naar US op zichquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt, zo benieuwd naar de vrouw het meisje waar jij mee eindigt
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:09 schreef Molo het volgende:
[..]
knakworst was voor Larf, uiteraard eet die dus nu tomaten
Ik had het koud en dit was in huis
Ik heb hier een nectarine liggen op mijn buro voor over een uurtje of 3...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Aardbeien.
Ik heb nu al zin in m'n fruithapje van vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |