SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC goes camping meet in 2018SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karaoke-en-dans-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits mega kart-zuig meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Pfieuw gelukkig geen lapo, want de tt die ik bedacht kón echt niet
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Doe maar in een spoiler dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:55 schreef Voxs het volgende:
Pfieuw gelukkig geen lapo, want de tt die ik bedacht kón echt nietWith the stars as her umbrella![]()
Zegquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:55 schreef Voxs het volgende:
Pfieuw gelukkig geen lapo, want de tt die ik bedacht kón echt niet![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n arme pony met uitpuilende ogen door zijn benen heen en dan een vrouw met vlechtjes en hysterische lach eroverheen gevallen als een te grote deken over een bankstel
Bis vincit qui se vincit!![]()
Iets met paarden en praten.
Ik ga zo even naar blote lijven kijken. 'Kunst' maken is leuk
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Oh help dit is geen satire, er zitten mensen op de achtergrond te jurerenquote:!
Oh leuk! Veel plezierquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:57 schreef Voxs het volgende:
Iets met paarden en praten.
Ik ga zo even naar blote lijven kijken. 'Kunst' maken is leuk
With the stars as her umbrella![]()
Ja!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh help dit is geen satire, er zitten mensen op de achtergrond te jureren!
Heb je die filmpjes en documentaires nog niet gezien????Bis vincit qui se vincit!![]()
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:57 schreef Voxs het volgende:
Ik ga zo even naar blote lijven kijken. 'Kunst' maken is leuk![]()
Creabea ze
mag het weten![]()
Neequote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja!
Heb je die filmpjes en documentaires nog niet gezien????
Neequote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja!
Heb je die filmpjes en documentaires nog niet gezien????Mensen zijn bizar.
quote:uhuh Dank!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig![]()
Creabea ze...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Bizarquote:![]()
"Hobby horsing"
Wel een heel goede workout.With the stars as her umbrella![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n arme pony met uitpuilende ogen door zijn benen heen en dan een vrouw met vlechtjes en hysterische lach eroverheen gevallen als een te grote deken over een bankstel
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je hebt straks een nieuwe pin?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bizar![]()
"Hobby horsing"
Wel een heel goede workout.Niet aan te raden op sleehakken dit hoor...
Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik zit te lunchen, eigenlijk nog wel wat vroeg
Nou nee, dit is niet helemaal mijn dingquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt straks een nieuwe pin?Niet aan te raden op sleehakken dit hoor...
![]()
Maar zou wel graag een keer op de tribune zitten.With the stars as her umbrella![]()
Dat meisje met die rode haren help ik zo aan een andere hobbyquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bizar![]()
"Hobby horsing"
Wel een heel goede workout.![]()
![]()
whaha.. en bloedserieus ook nogquote:
Ik heb zin in een kaneelbroodjequote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:02 schreef Molo het volgende:
Ik zit te lunchen, eigenlijk nog wel wat vroeg![]()
Wat eet je?With the stars as her umbrella![]()
Gewoon zeven keer per dag lunchen en iedere maand een maatje grotere joggingbroek kopenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:02 schreef Molo het volgende:
Ik zit te lunchen, eigenlijk nog wel wat vroeg![]()
![]()
Oja?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat meisje met die rode haren help ik zo aan een andere hobby
Ik heb dus van alles in behandeling qua mensen, van prostituees tot Hell's angels, van hoogbejaarden van 28 tot mensen die dit paardengebeuren als hobby hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou nee, dit is niet helemaal mijn ding![]()
Maar zou wel graag een keer op de tribune zitten.
Het is wel vriendelijker dan met teveel kilo's op een niet zo groot beest gaan zitten.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Op zich een ideequote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zeven keer per dag lunchen en iedere maand een maatje grotere joggingbroek kopen
Ik geloof je echt méteen!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb dus van alles in behandeling qua mensen, van prostituees tot Hell's angels, van hoogbejaarden van 28 tot mensen die dit paardengebeuren als hobby hebben
Rösti uit de oven, knakworst en aardbeienquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb zin in een kaneelbroodje![]()
Wat eet je?
Is dat essentieel?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zou ze niet helemaal in orde zijn?With the stars as her umbrella![]()
Molo, hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Rösti uit de oven, knakworst en aardbeienWith the stars as her umbrella![]()
Damn, loopt er nu ook een kerel tussen met een paardenstaart?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat einde, als ze met z'n allen een rondje doen![]()
![]()
Primaire voorwaarde toch wel inmiddels, genoeg "halfjes" gehad om mijn lesje te leren op dat gebiedquote:![]()
Hmm, aardbeien....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Rösti uit de oven, knakworst en aardbeien
Met of zonder slagroom?Bis vincit qui se vincit!![]()
knakworst was voor Larf, uiteraard eet die dus nu tomatenquote:
Ik had het koud en dit was in huis
Zonderquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm, aardbeien....
Met of zonder slagroom?
Echt, zo benieuwd naar de vrouw het meisje waar jij mee eindigtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Primaire voorwaarde toch wel inmiddels, genoeg "halfjes" gehad om mijn lesje te leren op dat gebied
Eet jij ze met het groene stukje eraan, of snij je dat eerst netjes eraf?quote:Bis vincit qui se vincit!![]()
ik ben sowieso al benieuwd naar US op zichquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt, zo benieuwd naar de vrouw het meisje waar jij mee eindigt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Aardbeien.
Ik heb nu al zin in m'n fruithapje van vanavond.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:09 schreef Molo het volgende:
[..]
knakworst was voor Larf, uiteraard eet die dus nu tomaten
Ik had het koud en dit was in huis![]()
Nog steeds zin in een kaneelbroodje.With the stars as her umbrella![]()
Ik heb hier een nectarine liggen op mijn buro voor over een uurtje of 3...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Aardbeien.
Ik heb nu al zin in m'n fruithapje van vanavond.Bis vincit qui se vincit!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: