Eind van de middag wel ja, toen de rest voor feestweekend naar de Ardennen vertrok. Was redelijk gevloerd, iets te lang doorgegaanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je bent niet af en toe ff horizontaal gegaan?
MI van zo'n zaag om gips van je lijf af te zagen...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fair enough. Moet wel hemels geweest zijn om ze uit te trekken.
Was met strap, die heel diep weggezonken was in mijn 'voet'quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fair enough. Moet wel hemels geweest zijn om ze uit te trekken.
Ouchquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Was met strap, die heel diep weggezonken was in mijn 'voet'
Het rollade effectquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Was met strap, die heel diep weggezonken was in mijn 'voet'
Ik deed een week niets en nu vol ideeën dus kiezen wordt het. Iig al begonnen met studies van een mannelijk model. Daarvoor wat portretten getekend.quote:
hmm, ff spiekenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik deed een week niets en nu vol ideeën dus kiezen wordt het. Iig al begonnen met studies van een mannelijk model. Daarvoor wat portretten getekend.
Zie instagram voxsje. Daar heb ik trouwens niet alles op staan.. maar goed.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik deed een week niets en nu vol ideeën dus kiezen wordt het. Iig al begonnen met studies van een mannelijk model. Daarvoor wat portretten getekend.
Zie instagram voxsje. Daar heb ik trouwens niet alles op staan.. maar goed.
Tijd voor Tena.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Drup slaat denk ik op een lekkage?
Bestaat er ook zo iets voor mannen?quote:
Yes, is zwartquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bestaat er ook zo iets voor mannen?
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Yeps, daar is iig wel een reclame van.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sokquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als ik 80 ben wil ik ook zwarte tena'squote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes, is zwart
Want stoer
Soort kapje, want piemel
inleggers en luiers bestaan ook gewoon voor mannen..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes, is zwart
Want stoer
Soort kapje, want piemel
Geitenwol uiteraard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |