Leave Hosti alonequote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heb je wel eens een Hosti op? Die zijn vies.
Ik heb het over die kerkdingen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Leave Hosti alone
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/cArBGrwM4jhHB4clSE_03A--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9NTAwO2g9NDE1O2lsPXBsYW5l/http://media.zenfs.com/en(...)r2007.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het een beetje flauw dat je de foto's van mijn tattoo nu post. :/
I knohow.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb het over die kerkdingen.
Met voldoende wijn er bij valt alles mee...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heb je wel eens een Hosti op? Die zijn vies.
Die wijn geven ze je nooit. Stelletje oplichters.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Met voldoende wijn er bij valt alles mee...
Ik niet. Dit was een kort edoch intensief leermomentje voor me.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Naast de voor de hand liggende tokkie associatie, blue waffle associatie triggered
Zo leer je elke dag weer ietsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik niet. Dit was een kort edoch intensief leermomentje voor me.
Gewoon de kelk afpakken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die wijn geven ze je nooit. Stelletje oplichters.
Nu gaat het wel goed, maar de afgelopen dagen waren minder. (mijn laatste oma is overleden na heel kort op sterfbed te hebben gelegen) Voor de rest gaat het zo zijn gangetje. Maandag weer verder met de studie, heb her en der sollicitaties uitstaan. Toch maar eens of die Schotland/Noord-Ierland trip of IJsland/Oregon trip of Rome of Londen trip eens uitgaan werken voor na mijn eerste tentamen in de herfstvakantie. Ben er nog niet over uit welke het gaat worden.quote:
Damn nu moet ik aan mijn eerste jaar op het HBO denken. We moesten naar Amsterdam voor een excursie. En ik was 17. Een groepje ging naar "de shop" en ik was helemaal verbouwereerd dat ik niet mee mocht (tot ik hoorde waarom).quote:
Drank is daar de oplossing voor.quote:
Indeed, zo kun je elke dag weer hetzelfde lerenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drank is daar de oplossing voor.
Snotverquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:09 schreef Harmankardon het volgende:
Die collega van Samzz zal het wel hebben.
Dat zou best eens waar kunnen zijn ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:09 schreef Harmankardon het volgende:
Die collega van Samzz zal het wel hebben.
Dat blijkt:quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed, zo kun je elke dag weer hetzelfde leren
quote:
Jullie laten mensen beginnen op een vrijdag?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:16 schreef DjRex89 het volgende:
Morgen 2 nieuwe medewerkers opvangen/begeleidenPerfect vrijdag klusje
Dagje inwerken. Weekend. Klinkt goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie laten mensen beginnen op een vrijdag?
Marteling.
lijkt mij wel chillquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Marteling.
1e van de maandquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Marteling.
ogod.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
1e van de maandLekker autistisch
Ja en ik ben altijd de lolligste op vrijdag dus ze hebben geluk![]()
En ze kunnen nog veel meer dan datquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bestonden er maar huiselvenEven niet kijken en de boel is spik en span
nog gecondoleerdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nu gaat het wel goed, maar de afgelopen dagen waren minder. (mijn laatste oma is overleden na heel kort op sterfbed te hebben gelegen) Voor de rest gaat het zo zijn gangetje. Maandag weer verder met de studie, heb her en der sollicitaties uitstaan. Toch maar eens of die Schotland/Noord-Ierland trip of IJsland/Oregon trip of Rome of Londen trip eens uitgaan werken voor na mijn eerste tentamen in de herfstvakantie. Ben er nog niet over uit welke het gaat worden.![]()
Et tu Memo?
We zien de vacatures maandag wel weer verschijnen dusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
1e van de maandLekker autistisch
Ja en ik ben altijd de lolligste op vrijdag dus ze hebben geluk![]()
Ach als ze morgen overleven is de rest een eitjequote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zien de vacatures maandag wel weer verschijnen dus
Ik lees net van m'n Tindermatch waar ik nu net 1 bericht mee heb uitgewisseld, dat ik binnenkort naar Ierland gaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Over twee weken precies vlieg ik weer naar Londen. Schotland staat ook nog op m'n lijstje. Hopelijk gaan de sollicitaties goed en komt er iets uit!
wut?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Ik lees net van m'n Tindermatch waar ik nu net 1 bericht mee heb uitgewisseld, dat ik binnenkort naar Ierland ga
Ierland, staat al zo lang op m'n Todo lijst, naast Schotland.
Eerste berichtje terug van de betreffende match: '"Ik zie Ierland op je profiel staan, mijn moeder woont in Ierland"quote:
Ierland is heel tof!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Ik lees net van m'n Tindermatch waar ik nu net 1 bericht mee heb uitgewisseld, dat ik binnenkort naar Ierland ga
Ierland, staat al zo lang op m'n Todo lijst, naast Schotland.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Deze moet eigenlijk sticky in de OP
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
Eerste berichtje terug van de betreffende match: '"Ik zie Ierland op je profiel staan, mijn moeder woont in Ierland"
I can take a hint
Ierse damesquote:
Wat is veel erger geworden?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:31 schreef Elvi het volgende:
Oh fuck ik weet niet meer wat ik moet doenhet is echt veel erger geworden, dit was niet de bedoeling
Het wordt altijd erger voordat het beter wordt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:31 schreef Elvi het volgende:
Oh fuck ik weet niet meer wat ik moet doenhet is echt veel erger geworden, dit was niet de bedoeling
DE ROTZOOI!quote:
Je moet maar zo denken, met elke handeling ben je weer een stapje dichterbij een opgeruimde kamerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
DE ROTZOOI!
Mn slaapkamer is n beetje zoals het rommelhok van Monica uit FriendsIk heb alles onder controle behalve die ene kamer
opruimenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
DE ROTZOOI!
Mn slaapkamer is n beetje zoals het rommelhok van Monica uit FriendsIk heb alles onder controle behalve die ene kamer
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
DE ROTZOOI!
wat ben je toch een behulpzame manquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, met elke handeling ben je weer een stapje dichterbij een opgeruimde kamer
het huis van dr ouders, vinden ze vast fijn jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:38 schreef Barbusse het volgende:
Of gewoon het huis in brand steken, dat ruimt ook op.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Deze moet eigenlijk sticky in de OP
[ afbeelding ]
Ras optimist, at your servicequote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat ben je toch een behulpzame man
Welke kleur is je haar?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:39 schreef Lot88 het volgende:
mijn haar is nog niet droogdan maar vast tandjespoetsen en plamuren
https://www.bol.com/nl/l/fohns/N/10829/quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:39 schreef Lot88 het volgende:
mijn haar is nog niet droogdan maar vast tandjespoetsen en plamuren
Oh, dan ruimt het helemaal opquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
het huis van dr ouders, vinden ze vast fijn ja
ik föhn wel steeds tussendoor maar het zit in rollersquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:40 schreef STING het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/l/fohns/N/10829/
#behulpzaam
Oeh, hendig. Die moet ik ook hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:40 schreef STING het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/l/fohns/N/10829/
#behulpzaam
Verfbrander erop, is het zo droogquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik föhn wel steeds tussendoor maar het zit in rollersschiet niet echt op
Xirriano.quote:
Wat een leuk cadeauquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Ow god, zie op Facebook een bericht voorbij komen datXirriano
1 jaar is geworden. En dan krijgt ie zo'n electrische auto waar kinderen in kunnen zitten. Modelltje Mercedes AMG
quote:The regulator highlighted a technical failure which meant 7,000 customers who had chosen to bar themselves from their 888 accounts were still able to gamble.
Another customer bet more than £1.3m over 13 months before he was identified as having a problem.
Ook prima voor de Q-lookquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verfbrander erop, is het zo droog
Die " zijn idd prima van toepassing zoquote:
Ik ook van jou.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die " zijn idd prima van toepassing zo.
Hij is 1. Die is al blij met stuk inpakpapierquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een leuk cadeau
Als ie nog niet kan rijden kan je hem met de controller besturen. En zodra hij zelf kan sturen gaat ie zelf rijden.
Idd, voor ang3l weer komt buurtenquote:
Als ouders moet je soms ook Lol hebben toch.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij is 1. Die is al blij met stuk inpakpapier
Ik ben nu in zijn stad dus gevaarlijk dichtbij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, voor ang3l weer komt buurten.
Ang3l is een van de beste fokkers.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, voor ang3l weer komt buurten.
Onzin.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als ouders moet je soms ook Lol hebben toch.
yeshomo?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nu in zijn stad dus gevaarlijk dichtbij.
Ang3l, one of the best FOK!kers of the world, all other FOK!kers are losers.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ang3l is een van de beste fokkers.
Ik ga gelukkig over een uur weer naar een deel van het land waar ik de mensen wel kan verstaan.quote:
Minimaal 2 armlengtes afstand bewaren, en nooit direct oogcontact of onverwachtste bewegingen maken!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nu in zijn stad dus gevaarlijk dichtbij.
Ik blijf gewoon even hier voorlopigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga gelukkig over een uur weer naar een deel van het land waar ik de mensen wel kan verstaan.
En als er 'toevallig' een zeepje op de grond ligt?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Minimaal 2 armlengtes afstand bewaren, en nooit direct oogcontact of onverwachtste bewegingen maken!
Leek me juist een goed excuus om weer met speelgoed te mogen spelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin.Als ouder heb je je recht op lol verspeeld op het moment dat je dat ding produceerde.
Gewoon man worden, heb je daar geen excuus meer voor nodig. Dan mag het altijd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Leek me juist een goed excuus om weer met speelgoed te mogen spelen.
Waarom zou je daar een excuus voor moeten hebben dan? Er zijn hier ook mensen die kleurboeken voor volwassenen hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Leek me juist een goed excuus om weer met speelgoed te mogen spelen.
Het verschil tussen LEGO en MineCraft is ook niet zo groot.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een excuus voor moeten hebben dan? Er zijn hier ook mensen die kleurboeken voor volwassenen hebben.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
En als er 'toevallig' een zeepje op de grond ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |