quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We talked about this.
Deze zouden we niet meer plaatsen!
Ik was dronken!
Je bent op een missie?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer zin in de winter!
Werk borrel was iig weer leukquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We talked about this.
Deze zouden we niet meer plaatsen!
Ik was dronken!
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is wel kut![]()
Al voelt je kut er niet veel van.
Maar die aftermath.............quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Werk borrel was iig weer leuk
De naam van de foto was wellicht wel een hint ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit specifieke geval de target audience geen pussy's betreft..
Goeie anaalyse!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:19 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en welkom allemaal bij Dino's bedrijf
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goffer![]()
Ik krijg nog steeds meldingen dat ik achterloop met controles terwijl ik bepaalde dingen die ze opvragen al drie keer (!!) heb opgestuurd!
En dat melden ze dan gelijk aan de klant zonder te informeren bij ons hoe of wat![]()
Rot op
Waarom, dan moet je weer werken?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:28 schreef Q. het volgende:
Hoera, m'n laptop doet het weer.![]()
Benieuwd of ie het nu langer dan 2 dagen volhoudt.
Neuh, na vandaag toch vakantie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, dan moet je weer werken?.
Hoi MeMoquote:
Photoshop level is over 9000!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Photoshop level is over 9000!!!!!!
whahah moest lachenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier nog eentje voor je:
[ afbeelding ]
Hoe is het met je scriptie?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:50 schreef Lot88 het volgende:
kleren hangen klaar, huis is opgeruimd, konijnenwc nog ff verschone, stofzuigen en afstoffen dan mijn haar weer föhnen
wenkies on fleek!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier nog eentje voor je:
[ afbeelding ]
die ligt op de hoek van de tafelquote:
Goede planningquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die ligt op de hoek van de tafeldinsdag afgesproken met M. die bij mij in afstudeergroep zit gaan we tegelijk op school aan scriptie werken.
Het is inmiddels best lang hoor! Moet weer naar de kapper.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
kortharig voldoe jij ook niet meer aan vriend
je oksel haar misschienquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is inmiddels best lang hoor! Moet weer naar de kapper.
Memo!quote:
Oh dat klinkt herkenbaar, al maakte ik toen geen tosti maar ging ik wat gebak makenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:47 schreef Elvi het volgende:
Sinds vanochtend ben ik al van plan om mn slaapkamer anders in te delen (en ontdekken of ik nog plek heb voor mn kookboeken) en tot nu toe heb ik alleen een tosti gemaakt
Eerst een tosti naar binnen, dan een hosti.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:47 schreef Elvi het volgende:
Sinds vanochtend ben ik al van plan om mn slaapkamer anders in te delen (en ontdekken of ik nog plek heb voor mn kookboeken) en tot nu toe heb ik alleen een tosti gemaakt
Hij post in dit topic. D'uh.quote:
joosie!!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Memo!
[..]
Oh dat klinkt herkenbaar, al maakte ik toen geen tosti maar ging ik wat gebak makenUiteindelijk de slaapkamer anders ingedeeld daags voor mijn bed kwam
Heb je wel eens een Hosti op? Die zijn vies.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eerst een tosti naar binnen, dan een hosti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |