Leave Hosti alonequote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heb je wel eens een Hosti op? Die zijn vies.
Ik heb het over die kerkdingen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Leave Hosti alone
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/cArBGrwM4jhHB4clSE_03A--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9NTAwO2g9NDE1O2lsPXBsYW5l/http://media.zenfs.com/en(...)r2007.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het een beetje flauw dat je de foto's van mijn tattoo nu post. :/
I knohow.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb het over die kerkdingen.
Met voldoende wijn er bij valt alles mee...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heb je wel eens een Hosti op? Die zijn vies.
Die wijn geven ze je nooit. Stelletje oplichters.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Met voldoende wijn er bij valt alles mee...
Ik niet. Dit was een kort edoch intensief leermomentje voor me.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Naast de voor de hand liggende tokkie associatie, blue waffle associatie triggered
Zo leer je elke dag weer ietsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik niet. Dit was een kort edoch intensief leermomentje voor me.
Gewoon de kelk afpakken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die wijn geven ze je nooit. Stelletje oplichters.
Nu gaat het wel goed, maar de afgelopen dagen waren minder. (mijn laatste oma is overleden na heel kort op sterfbed te hebben gelegen) Voor de rest gaat het zo zijn gangetje. Maandag weer verder met de studie, heb her en der sollicitaties uitstaan. Toch maar eens of die Schotland/Noord-Ierland trip of IJsland/Oregon trip of Rome of Londen trip eens uitgaan werken voor na mijn eerste tentamen in de herfstvakantie. Ben er nog niet over uit welke het gaat worden.quote:
Damn nu moet ik aan mijn eerste jaar op het HBO denken. We moesten naar Amsterdam voor een excursie. En ik was 17. Een groepje ging naar "de shop" en ik was helemaal verbouwereerd dat ik niet mee mocht (tot ik hoorde waarom).quote:
Drank is daar de oplossing voor.quote:
Indeed, zo kun je elke dag weer hetzelfde lerenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drank is daar de oplossing voor.
Snotverquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:09 schreef Harmankardon het volgende:
Die collega van Samzz zal het wel hebben.
Dat zou best eens waar kunnen zijn ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:09 schreef Harmankardon het volgende:
Die collega van Samzz zal het wel hebben.
Dat blijkt:quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed, zo kun je elke dag weer hetzelfde leren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |