Wat is veel erger geworden?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:31 schreef Elvi het volgende:
Oh fuck ik weet niet meer wat ik moet doenhet is echt veel erger geworden, dit was niet de bedoeling
Het wordt altijd erger voordat het beter wordt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:31 schreef Elvi het volgende:
Oh fuck ik weet niet meer wat ik moet doenhet is echt veel erger geworden, dit was niet de bedoeling
DE ROTZOOI!quote:
Je moet maar zo denken, met elke handeling ben je weer een stapje dichterbij een opgeruimde kamerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
DE ROTZOOI!
Mn slaapkamer is n beetje zoals het rommelhok van Monica uit FriendsIk heb alles onder controle behalve die ene kamer
opruimenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
DE ROTZOOI!
Mn slaapkamer is n beetje zoals het rommelhok van Monica uit FriendsIk heb alles onder controle behalve die ene kamer
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
DE ROTZOOI!
wat ben je toch een behulpzame manquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, met elke handeling ben je weer een stapje dichterbij een opgeruimde kamer
het huis van dr ouders, vinden ze vast fijn jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:38 schreef Barbusse het volgende:
Of gewoon het huis in brand steken, dat ruimt ook op.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Deze moet eigenlijk sticky in de OP
[ afbeelding ]
Ras optimist, at your servicequote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat ben je toch een behulpzame man
Welke kleur is je haar?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:39 schreef Lot88 het volgende:
mijn haar is nog niet droogdan maar vast tandjespoetsen en plamuren
https://www.bol.com/nl/l/fohns/N/10829/quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:39 schreef Lot88 het volgende:
mijn haar is nog niet droogdan maar vast tandjespoetsen en plamuren
Oh, dan ruimt het helemaal opquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
het huis van dr ouders, vinden ze vast fijn ja
ik föhn wel steeds tussendoor maar het zit in rollersquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:40 schreef STING het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/l/fohns/N/10829/
#behulpzaam
Oeh, hendig. Die moet ik ook hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:40 schreef STING het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/l/fohns/N/10829/
#behulpzaam
Verfbrander erop, is het zo droogquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik föhn wel steeds tussendoor maar het zit in rollersschiet niet echt op
Xirriano.quote:
Wat een leuk cadeauquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Ow god, zie op Facebook een bericht voorbij komen datXirriano
1 jaar is geworden. En dan krijgt ie zo'n electrische auto waar kinderen in kunnen zitten. Modelltje Mercedes AMG
quote:The regulator highlighted a technical failure which meant 7,000 customers who had chosen to bar themselves from their 888 accounts were still able to gamble.
Another customer bet more than £1.3m over 13 months before he was identified as having a problem.
Ook prima voor de Q-lookquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verfbrander erop, is het zo droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |