Jullie laten mensen beginnen op een vrijdag?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:16 schreef DjRex89 het volgende:
Morgen 2 nieuwe medewerkers opvangen/begeleidenPerfect vrijdag klusje
Dagje inwerken. Weekend. Klinkt goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie laten mensen beginnen op een vrijdag?
Marteling.
lijkt mij wel chillquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Marteling.
1e van de maandquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Marteling.
ogod.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
1e van de maandLekker autistisch
Ja en ik ben altijd de lolligste op vrijdag dus ze hebben geluk![]()
En ze kunnen nog veel meer dan datquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bestonden er maar huiselvenEven niet kijken en de boel is spik en span
nog gecondoleerdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nu gaat het wel goed, maar de afgelopen dagen waren minder. (mijn laatste oma is overleden na heel kort op sterfbed te hebben gelegen) Voor de rest gaat het zo zijn gangetje. Maandag weer verder met de studie, heb her en der sollicitaties uitstaan. Toch maar eens of die Schotland/Noord-Ierland trip of IJsland/Oregon trip of Rome of Londen trip eens uitgaan werken voor na mijn eerste tentamen in de herfstvakantie. Ben er nog niet over uit welke het gaat worden.![]()
Et tu Memo?
We zien de vacatures maandag wel weer verschijnen dusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
1e van de maandLekker autistisch
Ja en ik ben altijd de lolligste op vrijdag dus ze hebben geluk![]()
Ach als ze morgen overleven is de rest een eitjequote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zien de vacatures maandag wel weer verschijnen dus
Ik lees net van m'n Tindermatch waar ik nu net 1 bericht mee heb uitgewisseld, dat ik binnenkort naar Ierland gaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Over twee weken precies vlieg ik weer naar Londen. Schotland staat ook nog op m'n lijstje. Hopelijk gaan de sollicitaties goed en komt er iets uit!
wut?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Ik lees net van m'n Tindermatch waar ik nu net 1 bericht mee heb uitgewisseld, dat ik binnenkort naar Ierland ga
Ierland, staat al zo lang op m'n Todo lijst, naast Schotland.
Eerste berichtje terug van de betreffende match: '"Ik zie Ierland op je profiel staan, mijn moeder woont in Ierland"quote:
Ierland is heel tof!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Ik lees net van m'n Tindermatch waar ik nu net 1 bericht mee heb uitgewisseld, dat ik binnenkort naar Ierland ga
Ierland, staat al zo lang op m'n Todo lijst, naast Schotland.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Deze moet eigenlijk sticky in de OP
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
Eerste berichtje terug van de betreffende match: '"Ik zie Ierland op je profiel staan, mijn moeder woont in Ierland"
I can take a hint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |